قیمت ایمپلنت دندان در هند

قیمت ایمپلنت دندان در هند

قیمت ایمپلنت دندان در هند

چکیدههمانطور که شما هم می دانید قیمت هر درمان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نیست. از طرفی به علت وجود بیماران بسیار زیاد که قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارند اهمیت قیمت این درمان دو چندان نیز خواهد شد. به همین دلایل که در بالا گفته شد ما در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان در هند می پردازیم.

 همانطور که شما هم می دانید قیمت هر درمان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نیست. از طرفی به علت وجود بیماران بسیار زیاد که قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارند اهمیت قیمت این درمان دو چندان نیز خواهد شد. به همین دلایل که در بالا گفته شد ما در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان در هند می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دندان در هند

قیمت ایمپلنت دندان در تهران در حدود 7.000.000 تومان الی 20.000.000 تومان به ازای هر یک واحد ایمپلنت می باشد. این هزینه وابسته نوع ، برند و میزان تخصص پزشک متغیر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان در ایران می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

هزینه ایمپلنت

بی دندانی دارای معایب بسیار زیادی است که می تواند به ظاهر، سلامتی و اعتماد به نفس شما آسیب های جدیی را وارد نماید و از طرفی افراد بسیار زیادی دارای این بیماری هستند. باید گفت: ایمپلنت دندان بهترین درمان برای این بیماری می باشد و در بین بیماران محبوبیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل نیز این درمان در کشور های مختلفی مانند هند ارائه می شود.

قیمت ایمپلنت دندان در هند

شاید برای شما جلب باشد تا بدانید قیمت ایمپلنت دندان به نسبت کشور که شما این درمان را در آن انجام می دهید می تواند متفاوت باشد. در حقیقت قیمت ایمپلنت دندان در هر کشور به ارزش پول آن ارتباط مستقیمی دارد.

از طرفی قیمت ایمپلنت دندان را نمی توان به صورت دقیق در هر کشور مشخص کرد زیرا قیمت این درمان به عوامل متفاوتی بستگی دارد. اما قیمت ایمپلنت دندان در هند به صورت حدودی برای یک پایه و بدون احتساب درمان های جانبی و دیگر موارد 490$ دلار می باشد.

هزینه ایمپلنت دندان در هند به چه عواملی بستگی دارد؟

در حالت کلی قیمت ایمپلنت دندان به عوامل متفاوتی بستگی دارد. باید گفت این عوامل در کشور های مختلف یکسان می باشد اما قیمت این موارد در کشور های مختلف، متفاوت است که در نهایت این موضوع باعث می شود قیمت ایمپلنت دندان در کشور های مختلف و حتی در برخی موارد قیمت ایمپلنت دندان در شهر های مختلف، متفاوت باشد. این موارد به شرح زیر است:

قیمت ایمپلنت دندان در هند
  • هزینه دستمزد پزشک
  • هزینه درمان های جانبی
  • قیمت برند انتخابی بیمار
  • تعداد پایه ایمپلنت مورد نیاز
  • تعداد روکش ایمپلنت مورد نیاز

موارد مهم ایمپلنت دندان در هند

شاید فکر کنید که مهم ترین نکته برای انجام ایمپلنت دندان در هند سفر به این کشور می باشد اما باید بگوییم این گونه نیست و شما باید موارد مهم تری را مد نظر داشته باشید. در این بخش به بررسی این موارد می پردازیم که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند.

قیمت ایمپلنت دندان در هند

میزان تخصص پزشک در هند

یکی از موارد مهم که شما باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید نحویه انتخاب پزشک معالج است زیرا پزشک معالج تاثیر مستقیمی بر موفقیت و روند درمان دارد. به همین دلیل شما باید با جستوجو در بین پزشکان هندی فردی متخصص و با تجربه بالا ا انتخاب نمائید.

برند سازنده ایمپلنت

برند های مختلفی به علت محبوبیت این درمان مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی هستند که کیفیت آنها یکسان نیست. شما باید از برند های باکیفیت  موجود در بازار هند استفاده نمائید زیرا در صورت استفاده از برند های بی کیفیت، درصد موفقیت و طول درمان شما کاهش پیدا می کند و در برخی از موارد سلامتی شما مورد آسیب قرار خواهد گرفت.

مشاوره ایمپلنت آنلاین

شما برای انجام این درمان باید مورد معاینه دقیق قرار بگیرید که در آن پزشک معالج با استفاده از عکس های اشعه ایکس و برخی از آزمایشات مورد نیاز شما را معاینه می کند و در آخر طرح درمان دقیقی را به شما ارائه می دهد.

حال اگر خارج از هند زندگی می کند به شما پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به این کشور برای انجام ایمپلنت مورد معاینه آنلاین قرار بگیرد تا با طرح درمان خود آشنا شوید و در صورت نیاز به درمان آنها جانبی از آنها مطلع شوید.

مقایسه قیمت ایمپلنت دندان در هند و ایران

ایمپلنت دندان در هند نسبت به دیگر کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار به صرفه تر می باشد به همین دلیل نیز بیماران مختلفی برای انجام این درمان به کشور هند مراجعه می کنند. اما در این قسمت قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان در هند را با ایران در بخش های مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا بدانیم کدام کشور به صرفه تر می باشد.

بیشتر بخوانیدقیمت ایمپلنت دندان در ترکیه

میزان تخصص و دستمز پزشک

همانطور که در قسمت های بالایی این مقاله مشاهده کردید تخصص پزشک اهمیت بسیار زیادی دارد و از طرفی می تواند به صورت مستقیم بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد. باید گفت در ایران و هند می توانید پزشکان متخصص و با تجربه ای را پیدا کرد که می توانند درمان با کیفیتی را به شما ارائه دهند. پس در این بخش این دو کشور با هم برابر هستند.

اما دستمزد دریافتی پزشکان متفاوت می باشد که در ایران این مبلغ برای پزشک متخصص و با تجربه کمتر از کشور هند است. می توان نتیجه گرفت در بخش دستمزد پزشک و هزینه دریافتی توسط آن ایران کشور به صرفه تری است.

قیمت برند های ایمپلنت سازی

برند های ایمپلنت سازی متفاوتی در بازار این دو کشور مشغول فعالیت هستند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. باید گفت قیمت برند ایمپلنت ها در بازار ایران و هند تا حدی برابر می باشد و برند های با کیفیتی در هر دو کشور حضور دارند.

قیمت درمان های جانبی در هند و ایران

در برخی از موارد که بیمار شرایط مورد نیاز برای انجام ایمپلنت دندان را دارا نمی باشند پزشک معالج برخی از درمان های جانبی را برای به دست آوردن این شرایط تجویز می کند. باید گفت قیمت این درمان های جانبی به صورت مجزا محاسبه می شود و در نهایت بر روی هزینه کلی شما تاثیر می گذارد به همین علت نیز قیمت درمان های جانبی دارای اهمیت بسیار زیادی هستند.

از طرفی باید گفت: به علت شرایط درمانی افراد که با یکدیگر متفاوت است درمان های جانبی  مختلفی برای آنها ارائه شده است. در ادامه قصد داریم قیمت برخی از درمان های جانبی را در این دو کشور مورد مقایسه قرار دهیم.

مقایسه قیمت پیوند استخوان در هند و ایران

تراکم استخوان فک در درمان ایمپلنت اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا پایه ایمپلنت ها با این استخوان جوش می خورند و استحکام این درمان را حفظ می کنند. بیمارانی که تراکم مورد نیاز برای انجام ایمپلنت دندان را دارا نیستند باید تحت درمان پیوند استخوان قرار بگیرند.

درمان جانبی پیوند استخوان در هند به صورت حدودی 123$ و بیشتر، قیمت دارد در صورتی که این درمان در ایران قیمتی برابر با 120$ خواهد داشت. البته باید گفت این قیمت کاملا حدودی می باشد و هزینه این درمان جانبی وابسته به شرایط بیمار است.

ایمپلنت دندان در هند به صرفه تر می باشد یا ایران؟

در قسمت بالا قیمت ایمپلنت دندان در هند را به صورت کامل با ایران مقایسه کردیم. پس بر اساس بررسی های بالا می توان گفت: شما می توانید ایمپلنت دندان را در ایران با قیمت کمتر و کیفیت برابر یا بالاتر انجام دهید. بنابراین ایران کشوری به صرفه تر برای انجام ایمپلنت دندان می باشد.

 

قیمت ایمپلنت دندان در هند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]