سبک سفرتان را انتخاب کرده و در سفر به کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنید!

سبک سفرتان را انتخاب کرده و در سفر به کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنید!

درست است که انتخاب محل اقامت و اجاره آن چند هفته قبل از سفر یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید؛ اما بهتر است که پیش از آن با سبک و سلیقه خودتان هم آشنا شوید.

قاعدتاً می‌دانید که همۀ آدم‌ها شبیه هم سفر نمی‌روند و هرکدامشان انتظارات خاصی دارند. برخی به دنبال تجربیات جدید هستند، برخی دیگر کودک دارند و باید حتماً در خانۀ ایمن و مجهزی اقامت داشته باشند، تعدادی با دوستانشان راهی سفر شدند و می‌خواهند حسابی خوش بگذرانند. به همین خاطر ما برای هر مسافری نمی‌توانیم یک مدل محل اقامت پیشنهاد کنیم و قرار است یک دسته‌بندی کلی داشته باشیم تا بدانید بر اساس نوع سفر و تعداد همراهانتان کدام ویلاها و سوئیت‌های کیش را اجاره کنید.

سبک سفرتان را انتخاب کرده و در سفر به کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنید!

هتل برای مسافرانی که خدمات آماده می‌خواهند!

اولین پیشنهادی که هر مسافر برای محل اقامتش دارد، هتل است. هتل‌ها تقریباً همه چیز را برای اقامت راحت شما فراهم می‌کنند، اتاق تمیز و مرتبی تحویل می‌دهند و روزانه در صورت درخواستتان اتاق را نظافت و ملحفه‌ها را تعویض می‌کنند.

صبحانه هتل هم در ساعت خاصی سرو شده و همیشه آماده و مهیا است، در ضمن هر زمان بخواهید می‌توانید از رستوران یا کافی‌شاپ هتل درخواست غذا بدهید. با این حساب اقامتتان راحت است و همه چیز برایتان مهیا شده، پس اگر در سفر کاری هستید یا می‌خواهید تمام ساعات روز را بیرون هتل بمانید، می‌توانید اقامت راحتی در هتل داشته باشید.

ویلا برای مسافرانی که عاشق اقامت لوکس هستند!

دسته دوم مسافرانی هستند که عاشق مسافرت‌های لوکس، اقامت در فضاهای مجلل و عکاسی در بهترین لوکیشن‌ها هستند. این دسته از مسافران علاوه بر اقامت در سوئیت‌های رویال و پرزیدنت هتل‌ها، می‌توانید برای اقامتشان در کیش ویلا لب دریا با ساحل اختصاصی یا با استخر، سونا و جکوزی رزرو کنند و چند روزی را حسابی خوش بگذرانند.

قیمت اجاره ویلاهای لوکس و مجلل که عمارت‌های وسیع و حیاط بزرگ و زیبایی دارند، تقریباً بالا است و به همان اندازه این مدل ویلاها خیلی زود اجاره می‌روند. به همین خاطر اگر چنین انتخابی دارید باید چند هفته قبل از سفر حتماً ویلای موردنظر را پیدا کرده و اجاره کنید.

سوئیت و آپارتمان برای مسافرانی که دسترسی راحت و محیط آرام می‌خواهند

دسته سوم که بیشترین طرفدار را دارند، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دنج و راحت برای اقامت چند روزه هستند. بیشتر خانواده‌هایی که می‌خواهند اقامت مستقل و راحتی مانند خانه خودشان داشته باشند، این مورد را انتخاب می‌کنند. سوئیت برای مسافرت دسته‌جمعی هم خوب است؛ زیرا برخلاف هتل که در چند اتاق می‌مانید، در سوئیت می‌توانید کنار هم باشید و چند روزی را در سفر حسابی خوش بگذرانید.

چرا بهتر است سوئیت کیش را در نزدیک جاهای دیدنی رزرو نکنید

سوئیت‌ها بیشترشان به ساحل نزدیک هستند و با چند دقیقه پیاده‌روی به دریا می‌رسید. بعضی از این آپارتمان‌های مبله هم چشم‌انداز دریا دارند که می‌توانند انتخاب خوبی برای مسافرانی باشند که برای استراحت، آرامش و سکوت راهی کیش می‌شوند.

اقامتگاه بوم‌گردی برای مسافرانی که به دنبال تجربه‌های جدید هستند

مسافرانی که به دنبال تجربه‌های جدید هستند، می‌خواهند زندگی مردم بومی را از نزدیک ببیند، لباس‌های جنوبی بپوشند و غذاهای محلی بخورند، باید سراغ اجارۀ خانه بوم‌گردی بروند. البته تعداد خانه‌های بوم‌گردی کیش از دو جزیره دیگر قشم و هرمز کمتر است؛ اما اگر برنامۀ جزیره‌گردی در جنوب داشته باشید و بخواهید تجربه‌های جدید را دنبال کنید بهترین کار این است که چند روزی را مهمان‌ خانه‌های بوم‌گردی باشید و از سبک زندگی مردم خونگرم جنوب نهایت لذت را ببرید. 

البته لازم است بدانید که این سبک سفر برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، افرادی که نسبت به غذا یا امکانات رفاهی خیلی حساس هستند و بهترین خدمات درجه یک را می‌خواهند خیلی توصیه نمی‌شود.

سبک سفرتان را انتخاب کرده و در سفر به کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنید!

راهنمای اجاره محل اقامت مناسب در کیش با بهترین قیمت

با این توضیحات وقتش رسیده که راهنمای اجاره محل اقامت مناسب در کیش را هم برایتان بیاوریم تا دیگر همه چیز برای سفر آماده باشد و بتوانید با خیال راحت راهی شوید.

پیشنهاد ما این است که کار را راحت کنید، یعنی به‌صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق سایت‌های رسمی و مجوزدار، ویلا و سوئیت موردنظرتان در کیش را رزرو کنید. سایت‌هایی مانند هومسا، میهمان شو، شب، جاجو، اقامت 24، جاباما و جاجیگا از معتبرترین سایت‌های رزرو ویلا و سوئیت در کیش هستند که لیستی از بهترین‌ها را با قیمت‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهند.

بهترین کار این است که بر اساس بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفتید، تعداد افراد و موقعیت هر ویلا مثلاً نزدیک دریا یا نزدیک مجتمع‌های تجاری، تعدادی ویلا و سوئیت انتخاب کرده و بعد از مقایسه هزینه و امکانات هرکدام، ویلا یا سوئیتی را که مناسبتان است، انتخاب کنید. در ضمن پیشنهاد می‌کنم حتماً نظر مهمانان قبلی را هم بخوانید تا خیالتان از بابت همه موارد راحت باشد.

در مرحله بعدی فقط باید هزینه اجاره را بپردازید تا کد رهگیری و آدرس دقیق برایتان ارسال شود. حالا دیگر محل اقامتتان هم رزرو شده و در روز مورد نظر از ساعت 14 به بعد می‌توانید آن را از مالک تحویل بگیرید. امیدواریم سفر خاطره‌انگیزی را به کیش تجربه کرده و حسابی از آرامش و زیبایی جزیره لذت ببرید.

سبک سفرتان را انتخاب کرده و در سفر به کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]