5 دلیل که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش، ویلا و سوئیت اجاره کنید!

5 دلیل که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش، ویلا و سوئیت اجاره کنید!

برنامه‌ریزی و انتخاب درست محل اقامت در سفر به شهرهای مختلف از جمله جزیره کیش یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سفر خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی است. در نظر بگیرید که هر ویلا یا سوئیتی را که مثلاً قیمت مناسب یا دسترسی راحت داشته باشد، بخواهید اجاره کنید. در چنین شرایطی اول از همه ممکن است ویلای شما اصلاً امنیت نداشته یا اجاره آن قانونی نباشد و از شما کلاهبرداری شود. اگر این موارد هم نباشد، ممکن است که سوئیت تمیزی را به شما تحویل ندهند یا سوئیتی را برای اجاره معرفی کنند که درست در مرکز ترافیک و هیاهوی جزیره باشد. در چنین شرایطی احتمالاً خیلی از سفرتان راضی نیستید و بعد از خستگی یک روز گشت‌وگذار نمی‌توانید با خیال راحت استراحت کنید.

با این مقدمه بیایید با 5 دلیل اصلی که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش ویلا و سوئیت رزرو کنیم، بیشتر آشنا شوید.

5 دلیل که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش، ویلا و سوئیت اجاره کنید!

 

آرامش و سکوت مطلق برای استراحت

درست است که کیش جزیره پهناور و وسیعی نیست و ترافیک بسیار کمی هم دارد؛ اما در روزهای شلوغ سال مانند نوروز یا تعطیلات زمستانی، مسافران بسیاری به کیش سفر می‌کنند و همین مسئله باعث شده تا در مرکز جزیره یا نزدیک به دیدنی‌ها و جاذبه‌ها ترافیک و هیاهوی غیرمعمولی مشاهده شود که شاید برای هر مسافری جالب نباشد. از طرف دیگر بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند وقتی به شهرهای شمال یا جنوب سفر می‌کنند در نزدیکی ساحل ویلا و سوئیت بگیرند تا هم از سکوت و آرامش فضا بهره ببرند و هم بتوانند منظره زیبای دریا را تماشا کنند.

چرا بهتر است سوئیت های کیش را نزدیک جاهای دیدنی و شلوغ اجاره نکنید

به همین خاطر به‌عنوان اولین دلیل بهتر است که دور از هیاهو شهر و نزدیک دریا و ساحل ویلا بگیرید. با توجه به موقعیت جزیره‌ای منطقه هم دورتادور کیش برای اجاره ویلا و سوئیت مناسب است تا چند روزی را در سکوت و آرامش مطلق استراحت کنید.

چشم‌انداز زیبا به دریا

اگر در اطراف جزیره ویلا بگیرید، اتاق‌های سوئیت و ویلای شما چشم‌انداز بسیار زیبایی به خلیج نیلگون فارس دارد که می‌تواند منظره صبحانه، نهار و شامتان باشد البته برای چنین منظره دلپذیری یادتان باشد سوئیت‌ها و ویلاهایی را اجاره کنید که حتماً تراس داشته باشد.

در ضمن با توجه به اینکه ویلا با ساحل اختصاصی قیمت بیشتری از سوئیت‌ها دارد، اگر نتوانستید ویلا بگیرید، حتماً در اجاره سوئیت موردی را انتخاب کنید که فاصله کمی تا ساحل داشته باشد و بتوانید با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید. معمولاً ساحل‌های نزدیک مناطق مسکونی هم آرامش بیشتری نسبت به ساحل‌های عمومی دارد و هم خلوت‌تر است.

دوری از ترافیک

سومین مسئله مهم در اجاره ویلا دور از هیاهوی شهر این است که از ترافیک دور هستید. همان‌طوری که گفتیم کیش ترافیک زیادی ندارد؛ ولی در فصل سفر و روزهای شلوغ سال در نزدیکی مراکز دیدنی و جاذبه‌های کیش هم ترافیک و حضور مردم زیاد است و هم جشنواره‌ها، همایش‌های مختلف و کنسرت‌هایی برگزار می‌شود که تا نیمه‌شب ادامه دارد و اجازه استراحت به ساکنان مناطق اطراف نمی‌دهد. به همین خاطر بهتر است که دور از هیاهوی مرکز جزیره و بدون ترافیک چند روزی را حسابی استراحت کنید.

دسترسی راحت به پیست پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

زمانی که در خط ساحلی و دور از هیاهوی مرکز شهر ویلا و سوئیت بگیرید، به پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی مخصوص دور جزیره نزدیک هستید و می‌توانید علاوه بر سکوت و آرامش محیط، از دسترسی راحت هم برخوردار شوید. به این ترتیب هر زمان خواستید برای استراحت یا کمی ورزش سری به ساحل زده یا می‌توانید دوچرخه اجاره کنید. در بیشتر این مناطق هم تاکسی برای رفت‌وآمد به دیگر نقاط جزیره آماده است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

امنیت کامل

کیش تقریباً یکی از امن‌ترین شهرهای ایران است؛ اما زمانی که شلوغ و پر از مسافر باشد، ممکن است امنیت شما تا حدی تحت‌تأثیر این شلوغی قرار بگیرد. به همین خاطر هم بهتر است در مناطق دنج، ساکت و آرام ویلا گرفته و با خیال راحت اقامت داشته باشید.

علاوه بر سروصدای مرکز جزیره، به دلیل شلوغی این نواحی امنیت کمتری از مناطق و شهرک‌های مسکونی جزیره دارد.

5 دلیل که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش، ویلا و سوئیت اجاره کنید!

راهنمای رزرو سوئیت و ویلا در کیش به‌صورت اینترنتی 

تا اینجا با 5 دلیل مهم که چرا نباید در مرکز کیش و نزدیک هیاهوی شهر ویلا بگیرید، آشنا شدید. حالا نوبت معرفی بهترین مرجع برای رزرو اینترنتی ویلا در کیش است. اگر یادتان باشد در ابتدای مقاله به این نکته مهم اشاره کردیم که در رزرو ویلا و سوئیت حواستان باشد مورد کلاهبرداری و سوءاستفاده قرار نگیرید. به همین خاطر هم بهتر است لیست منتخب ما را داشته باشید و برای اطمینان فقط از همین سایت‌ها ویلا و سوئیت رزرو کنید.

سایت‌های مطمئن و معتبری مانند شب، اقامت 24، جاباما، میهمان شو، جاجیگا، اسنپ تیریپ، جاجو و هومسا لیستی از بهترین ویلاها و سوئیت‌های امن و دنج کیش برای اجاره و رزرو را آماده کرده و در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

رزرو ویلا و سوئیت از این سایت‌ها، آنلاین و کاملاً قانونی است. بعد از پرداخت هزینه کد رزرو  و لوکیشن دقیق محل برایتان ارسال می‌شود و اجاره کوتاه‌مدت شما بر اساس اجاره‌نامه خواهد بود. محل اقامتتان را نیز می‌توانید از ساعت 14 به بعد از شخص مالک تحویل گرفته و با اطمینان اقامت راحتی داشته باشید. امیدواریم سفر فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

5 دلیل که چرا باید دور از هیاهو و شلوغی‌های کیش، ویلا و سوئیت اجاره کنید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]