راهنمای سفر اقتصادی به جزیره کیش با اجاره سوئیت و ویلای مناسب

راهنمای سفر اقتصادی به جزیره کیش با اجاره سوئیت و ویلای مناسب

پیش از اینکه چمدان سفرمان را ببندیم، باید برای چند نکته مهم یعنی بودجه سفر، تهیه بلیت، تعداد روزهای سفر و محل اقامتمان برنامه‌ریزی کنیم. این مسئله برای سفر به جزیره‌های جنوب کشور مانند کیش به‌خصوص در تعطیلات زمستان یا نوروز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا هم بلیت‌ها زود تمام می‌شود و هم بهترین ویلاها و سوئیت‌ها فوراً اجاره شده و پیدا کردن محل مناسب برای اقامت سختتان می‌شود.

به همین خاطر بهترین پیشنهاد اجاره ویلا حداقل یک ماه پیش از سفر و مشخص کردن بودجه‌ برای تفریح و محل اقامت است، با این مقدمه بیایید در ادامه با راهنمای سفر اقتصادی به جزیره نیز بیشتر آشنا شویم.

راهنمای سفر اقتصادی به جزیره کیش با اجاره سوئیت و ویلای مناسب

چگونه هزینه‌های رفت‌وآمد را کم کنم؟

اولین پیشنهاد برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش، این است که در نزدیکی دیدنی‌های جزیره ویلا یا سوئیت رزرو کنید.

همان‌طوری که خودتان هم تجربه‌اش را دارید، بخش زیادی از هزینه‌های سفر یا برای رفت‌وآمد و یا برای خوردوخوراک خرج می‌شود، به همین خاطر بهترین پیشنهاد این است که در فاصله کمی از دیدنی‌های جزیره ویلا یا سوئیت بگیرید تا در مدت چند دقیقه پیاده‌روی و بدون نیاز به تاکسی، به‌راحتی به جاذبه‌های کیش دسترسی داشته باشید و بتوانید با خیال راحت گردش کنید.

البته بعضی از مسافران هم ترجیح می‌دهند که با پرداخت هزینه ترانسفر کشتی به جزیره، با ماشین شخصی‌شان سفر کنند. اگر این مورد را انتخاب کردید، بهتر است که حتماً قوانین راهنمایی‌ورانندگی جزیره را بررسی کنید؛ زیرا با سایر شهرها تفاوت جدی دارد.

مزایای اجاره سوئیت و ویلای نزدیک دیدنی‌های کیش

حالا که قرار است در فاصله کمی از دیدنی‌های جزیره ویلا و سوئیت بگیریم، بیایید نگاهی به جاذبه‌های اصلی کیش هم داشته باشیم.

بیشتر مردم برای سفر به کیش یا ترجیح می‌دهند نزدیک ساحل ویلا بگیرند یا در فاصله کمی از جاذبه‌ها و دیدنی‌ها باشند. دیدنی‌های کیش هم به دو گروه اصلی تقسیم می‌شود. دسته اول بافت تاریخی و بومی جزیره مانند بازار عرب‌ها، شهر باستانی حریره، کاریز کیش و ... است. دسته دوم نیز شامل مجتمع‌های تجاری متعدد، امکانات رفاهی مانند اسکله تفریحی، رستوران‌ها، مراکز ماساژ و اسپا، ساحل مخصوص شنا و ... می‌شود.

اگر بخواهید بیشتر از تفریحات جزیره مانند سالن بولینگ، سالن بیلیارد، کارتینگ، پلاژ مخصوص شنا، مجتمع‌های تجاری و ... استفاده کنید باید در قلب جزیره ویلا یا سوئیت بگیرید تا بدون نیاز به تاکسی و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به مقصدتان رسیده و هزینه زیادی بابت رفت‌وآمد ندهید.

مزایای اجاره سوئیت و ویلای لب ساحل

دسته دوم مسافران ترجیح می‌دهند نزدیک دریا و لب ساحل ویلا یا سوئیت بگیرند تا هم چشم‌انداز خوبی به دریا داشته و هم بتوانند از آرامشش لذت ببرند.

چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

اگر از علاقه‌مندان اجاره ویلاهای نزدیک دریا هستید، یادتان باشد که معمولاً سوئیت‌های نزدیک دریا قیمت و هزینه کمتری از ویلاهایی با ساحل اختصاصی دارند و بهتر است که بر اساس بودجه سفر محل اقامت را رزرو کنید. در ضمن رزرو خانه و سوئیت لب ساحل برای روزهای گرم و شرجی تابستان چندان هم پیشنهاد مناسبی نیست؛ زیرا با توجه به رطوبت بالای هوا ممکن است نتوانید خیلی از فضای باز و ساحل اختصاصی‌ استفاده کنید و حتی دمای بالا و شرجی‌بودن هوا کلافه‌تان کند، ولی برای روزهای دیگر سال رزرو این مدل ویلاها پیشنهاد می‌شود؛ زیرا علاوه بر نزدیکی به دریا می‌توانید ساحل خلوت و اختصاصی خودتان را داشته و از نسیم خنک هوا به‌خصوص در روزهای بهار و تابستان بهره‌مند شوید.

البته در زمان تحویل گرفتن ویلای لب ساحل مطمئن شوید که حریم خانه و ساحل اختصاصی‌اش از محیط اطراف جدا باشد و برای حفظ امنیت هم تمام کلیدها و ریموت‌ها را چک کرده و سپس خانه را از مالک تحویل بگیرید.

راهنمای سفر اقتصادی به جزیره کیش با اجاره سوئیت و ویلای مناسب

چگونه با بهترین قیمت در کیش ویلا و سوئیت مناسب اجاره کنم؟

بعد از بررسی مزایای رزرو ویلا نزدیک دیدنی‌های کیش و نزدیک دریا، وقتش رسیده که بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خودتان تصمیم بگیرید و بعد از انتخاب نوع ویلا و سوئیت موردنظر، سراغ رزرو و اجاره آن بروید.

برای اجاره محل اقامتتان در کیش با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، بهترین پیشنهاد سایت‌های اجاره خانه و ویلا است که این امکان را فراهم کرده بتوانید هزینه اجاره را آنلاین بدهید و رزروتان را هم غیر حضوری تکمیل کنید. در ضمن تمامی سایت‌ها بر اساس قوانین رسمی کشور فعال است و شما بعد از خواندن تجربه مهمانان قبلی، بررسی امکانات خانه مانند وسایل آشپزخانه، تعداد اتاق، نوع سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، بررسی عکس‌ها و نام مالک، محل موردنظرتان را رزرو کرده و لوکیشن را همراه با کد رهگیری دریافت کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم حتماً چندین ویلا را انتخاب کرده و بعد از مقایسه هرکدام بهترین را انتخاب کنید، در ضمن فراموش نکنید که برای سفر در تعطیلات هم باید حداقل از سه هفته زودتر ویلا رزرو کنید.

در نهایت اگر نیاز به تمدید رزرو یا کنسلی داشتید یا به مشکلی برخوردید، لطفاً با پشتیبانی سایتی که از آن ویلا گرفتید، تماس بگیرید.

راهنمای سفر اقتصادی به جزیره کیش با اجاره سوئیت و ویلای مناسب

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]