ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

با  بیشترشدن تقاضای سفر به مشهد ، تعداد هتل‌های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) نیز افزایش پیدا کرد. هرکدام از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و با رقابتی تنگاتنگ سعی می‌کنند مهمانان و گردشگران بیشتری را به‌سمت خود جذب کنند؛ اما هتل رضویه مشهد یکی از بهترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید که در سال ۱۳۷۵ احداث شده است. البته باید بگوییم که این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و با نوسازی هتل سطح خدمات و امکانات آن هم بالاتر رفته است. هتل رضویه مشهد که در مدت‌زمان کمی توانست رضایت مراجعه‌کنندگان را جلب کند، حالا به یکی از هتل‌های محبوب این شهر تبدیل شده است. با شروع کرونا، مهمانان خارجی کمتری به مشهد سفر کردند. به‌مرور و با آغاز دوباره سفرهای گردشگری و زیارتی، برای ورود اتباع خارجی که واکسن کرونا را دریافت نکرده بودند، سختگیری می‌شد.
در این مطلب با ما همراه باشید تا با قوانین هتل رضویه مشهد برای پذیرش اتباع خارجی آشنا شویم.

علاوه بر این هتل، هتل کیانا مشهد هم از هتل های خوب و مقرون به صرفه مهشد می باشد.

هتل رضویه مشهد

این هتل با مساحت ۱۲۰۰مترمربع، ۱۳ طبقه، ۹۰۰۰متر زیربنا و ۹۲ واحد اقامتی، در نزدیک‌ترین محل به حرم واقع شده است. موقعیت مکانی هتل رضویه به‌گونه‌ای است که از یک سمت به درب بازار رضا و از سمت دیگر به صحن باب‌الرضا می‌رسد. همین نزدیک بودن به بازار، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی برای عزیزان‌تان سوغاتی بخرید و نیازی برای زمان گذاشتن‌های طولانی مدت نباشد.

یکی از مهم‌ترین اهداف این هتل، رضایت مهمانان و احترام به حقوق آن‌هاست. پرسنل هتل رضویه همگی به گونه‌ای آموزش دیده‌اند که مسافران در طول سفرشان بهترین اقامت را داشته باشند به همین علت هیچ‌گونه ممنوعیتی برای پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد در دوران پس از کرونا وجود ندارد.

ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

امکانات هتل رضویه مشهد

۹۲ واحد اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، یک خوابه چهار تخته و پنج تخته می‌شود که همگی امکانات رفاهی مهم و ضروری را دارد. مانند: تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی‌بار، تلفن، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پاور سوئیچ، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت، خدمات اداری، اتاق جلسات، تالار پذیرایی، سالن همایش، آرایشگاه آقایان، کافی‌شاپ، رستوران، تهیه بلیط هواپیما و پارکینگ

متاسفانه این هتل خدماتی مانند فضای سبز، گیم نت، پارک کودک، اتاق بازی، زمین ورزشی، کرایه خودرو، استخر، ماساژ،‌ سالن بدنسازی و… ندارد. ساعت تحویل اتاق‌ها مانند دیگر هتل‌ها، ساعت ۱۴ و تخلیه ساعت ۱۲ انجام می‌شود. رزرو اتاق برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیم‌بها حساب می‌شود.

اما نکته‌ بسیار مهم هتل رضویه، رستوران و کافی‌شاپ آن است. این سالن صبحانه‌خوری گنجایش ۱۱۰ نفر را دارد و فضایی لذت‌بخش برای صرف صبحانه‌ای لذیذ در نظر گرفته شده است. علاوه ‌بر آن، در هر ساعت از شبانه‌روز برای صرف نوشیدنی گرم یا سرد یا یک دسر تازه، می‌توانید به کافی‌شاپ گل سرخ در هتل رضویه رفته و سفارشتان را ثبت کنید. برای صرف غذا نیز می‌توانید به رستوران هتل که در طبقه دوم قرار گرفته بروید و غذایی تازه و سالم را میل کنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل رضویه مشهد

هزینه‌ اتاق‌های هتل رضویه مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند زمان رزرو، به‌عنوان مثال اگر در ایام مذهبی قصد رزرو این هتل را داشته باشید قطعا با قیمت‌های بیشتری مواجه خواهید شد. یکی دیگر از عوامل، چشم‌انداز اتاق و خدمات آن است. اما به‌طورکلی اگر قصد رزرو هتل رضویه را دارید، این کار را یا به‌صورت حضوری یا به‌صورت اینترنتی می‌توانید انجام دهید. البته پیشنهاد ما به شما این است که برای این رزرو از سایت‌های معتبر رزرو هتل استفاده نمایید که بعد از رسیدن به شهر مشهد، خیالتان بابت محل اقامت راحت باشد. البته درصورتی‌که نمی‌توانید این رزرو را به صورت اینترنتی انجام دهید، کافی است با شماره تماس یکی از شرکت‌های رزرو هتل یا خود هتل رضویه تماس بگیرید تا در کمترین زمان، رزرو اتاق شما ثبت شد.

ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

فاصله هتل رضویه تا اماکن مهم گردشگری

هنگام اقامت در هتل رضویه مشهد، با تمام اماکن مهم زیر، کمتر از ۱۰ دقیقه فاصله دارید:

بست شیخ بهایی، حرم امام رضا، خیابان نواب صفوی، بست شیخ طوسی، بازار سرشور، مقبره پیر پالان دوز، چهارراه شهدا، بازار مرکزی،‌ آرامگاه نادر، بازار رضا، خیابان عنصری، مقبره شیخ بهایی، خیابان آزادی، خیابان امام رضا، خیابان سعید و خیابان ۱۷ شهریور. فاصله‌ ۲۰ دقیقه‌ای با راه‌آهن و فرودگاه نیز نکته‌ حائز اهمیتی است که هنگام رزرو این هتل باید به آن توجه شود.

سفری به یادماندنی به مشهد

سفر به مشهد همیشه یکی از مقاصد پرطرفدار در میان عاشقان سفر بوده است. در این شهر هم می‌توانید از فضای معنوی و بسیار دلنشین آن استفاده کرده، هم زمانی را صرف گشت‌وگذار در بهترین پارک‌ها، بازارها و مراکز خرید کنید. تقریبا هر فردی با هر سلیقه‌ای، می‌تواند تفریح دلخواه خود را در مشهد بیابد و ساعت‌ها یا روزها در این شهر خوش آب‌وهوا سرگرم بماند.

اگر در زمانی غیر از روزهای تعطیل یا فصل‌هایی مانند بهار و پاییز به مشهد بروید، هزینه سفرتان بسیار کمتر از حالت‌های دیگر رقم می‌خورد. کاملا بستگی به خودتان دارد که چه سبک سفری را می‌پسندید. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که هیچ‌وقت بابت اقامت در مشهد جای نگرانی نخواهید داشت. زیرا به‌علت تعدد زیاد هتل‌ها، در هر رنج قیمتی و با هر سلیقه‌ای، هتلی برای شما وجود دارد.

همین الان وسایل لازم برای سفر به‌مقصد مشهد را جمع‌آوری کنید و با مشخص‌کردن وسیله سفرتان، سفر خود را آغاز کنید. شما از اکثر شهرها می‌توانید با اتوبوس، خودرو شخصی، قطار یا هواپیما به مشهد سفر کنید.

ممنوعیت پذیرش اتباع خارجی در هتل رضویه مشهد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]