معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

کیش از جزایر زیبا و دیدنی خلیج فارس است که علاوه بر مراکز خرید و سواحل دیدنی، جاذبه‌های تفریحی بی‌نظیری دارد؛ بنابراین لازم است پیش از سفر به این جزیره، با مکان های بکر کیش آشنا شوید و بازدید از آنهارا از قلم نیندازید.

جزیره کیش یکی از مقاصد رویایی و خاطره انگیز برای افراد به شمار می‌رود زیرا دارای جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی بسیاری است که مسافران می‌توانند با بازدید از آنها لذت سفر خود را دوچندان کنند. در حقیقت تفریحات کیش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گردشگران با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانند از آنها استفاده کرده و لذتی وصف نشدنی را تجربه کنند در ادامه با ما باشید تا برخی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش را باهم بشناسیم.

جاذبه های دیدنی کیش

اگر زمان کافی برای بازدید از تمامی جاذبه‌ها و جاهای باحال کیش را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این صفحه همراه ما باشید و با بهترین  تفریحات کیش آشنا شوید. در معرفی این جاذبه‌ها به سلیقه و بودجه‌های مختلف توجه شده است که می‌توانید مطابق میل خود آنها را انتخاب کرده و با بازدید از آنها سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

برای تردد در جزیره‌ی کیش می‌توانید از انواع تاکسی‌های فعال در شهر استفاده کنید که این روش پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا باید هزینه بسیاری را به این منظور پرداخت کنید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم که برای گشت و گذار و جابجایی در این جزیره از خدمات اجاره خودرو لوکس در کیش استفاده کنید. با خدمات اجاره خودرو هم هزینه‌ی کمتری را برای جابجایی خواهید پرداخت و هم می‌توانید در زمان‌های موردنظر خود از مکان‌های دیدنی جزیره کیش بازدید کنید.

بازدید از کشتی یونانی

یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش، کشتی یونانی است که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس به چشم می‌خورد. دلیل نامگذاری این کشتی، مالک آن است که فردی یونانی بود و نام کشتی از  نام او برداشته شده است. این کشتی بریتانیایی در سال 1345 در ساحل جنوب غربی کیش لنگر انداخت و در نهایت به گل نشست. پس از آن با وجود تلاش زیاد موفق به خروج کشتی از گل نشدند و آن را به آتش کشیدند. امروزه بقایای آن از جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش است و مسافران می‌توانند با حضور در ساحل کشتی یونانی با آن عکس‌های زیبایی بگیرند.

ساحل کشتی یونانی در میان بازدیدکنندگان از سواحل پرطرفدار جزیره کیش به شمار می‌رود که می‌توانید با گردش در این ساحل و بازدید از کشتی سفری جالب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

مجتمع تفریحات دریایی کیش

در سفر به کیش مراجعه به مجتمع تفریحات دریایی کیش را فراموش نکنید چرا که در این مجتمع می‌توانید از انواع تفریحات ساحلی از قبیل غواصی در آبهای کیش، جت اسکی، پاراسل، قایق‌های موزی شکل، شاتل، قایق تندرو و اسکی روی آب بهره مند شوید؛ همچنین اگر قصد ندارید وارد آب شوید، می‌توانید سوار قایق‌هایی با کف شیشه‌ای شوید و از تماشای ماهی‌های زیبا و رنگارنگ خلیج فارس لذت ببرید.

در این مجتمع می‌توانید از امکاناتی نظیر کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا و خوراکی و ... استفاده کرده و روزی شگفت‌انگیز و مهیج را تجربه کنید.

آکواریوم کیش

در سفر به این جزیره‌ی دیدنی و پرجاذبه، بازدید از آکواریوم کیش را از دست ندهید. با حضور در این آکواریوم می‌توانید از دنیای زیر آب بازدید کرده و با دیدن مرجان‌های رنگارنگ، ماهی‌های کوچک و بزرگ، لاکپشت ها و ... حس جدیدی را تجربه کنید.

آکواریوم کیش دو قسمت اصلی و دیدنی دارد که بازدید از آنها بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. قسمت اول این آکواریوم با حجم 50000 لیتر از کوسه های بزرگ و زیبا، تمساح و مار پر شده است و قسمت دوم آن نیز با حجم 20000 لیتر شامل 70 نوع ماهی کمیاب و جالب است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

 شهر زیر زمینی کاریز

اگر می‌خواهید در سفر به این جزیره، تجربه‌ای متفاوت داشته باشید، بازدید از شهر زیر زمینی کاریز را از دست ندهید. این شهر در اعماق 16 متری زمین واقع شده است که در گذشته به عنوان قنات کاربرد داشته و سقف آن بستر دریا بوده است.

امروزه بر سقف این قنات شاهد مرجان‌ها، صدف‌ها و فسیل‌های قدیمی خواهید بود که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد.  با حضور در این قنات می‌توانید از هوای خنک و مطبوع نهایت لذت را ببرید و با استفاده از خدمات ارائه‌شونده در این قنات که شامل کافه‌ و رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، بازدید از موزه‌ها و عکاسی می‌شود، لحظاتی ناب و دلپذیر را سپری کنید.

معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

 پارک دلفین و باغ پرندگان

پارک دلفین‌های کیش با 170 هکتار مساحت در جزیره مرجانی واقع شده است که اکثر بازدیدکنندگان این جزیره، به آن سر زده و از بازدید دلفین‌ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها لذت می‌برند.

در قسمت دلفیناریوم شاهد دلفین‌های بازیگوش و بانمکی خواهید بود که با اشاره‌ی مربیان خود، حرکات دیدنی و جالبی را به نمایش می‌گذارند.
 بخش باغ پرندگان نیز شامل 47 گونه پرنده و حیوانات دیگر است که با حضور در آن می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

جمع بندی

جزیره کیش، در میان مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. با سفر به این جزیره از امکانات و جاذبه های تفریحی بسیاری برخوردار می‌شوید و سفری مهیج و خاطره انگیز را تجربه می‌کنید.

برای تردد در جزیره کیش و گردش‌های شبانه در خیابان های این جزیره می‌توانید برای اجاره خودرو از شرکت سعادت رنت اقدام کنید. اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به وب‌سایت سعادت رنت مراجعه کرده و در رابطه با خدمات جالب و مقرون‌به صرفه‌ی این مجموعه بیشتر بدانید.

معرفی جاهای باحال کیش که نباید از دست بدهید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]