با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا همان منطقه شنگن نیاز به داشتن ویزای مخصوص این منطقه را دارد. درست است که دریافت ویزای شینگن کمی سخت است؛ اما می‌توان راه‌هایی را پیدا کرد که شما را هر چه سریع‌تر به این خواسته برساند. ما در این مقاله شما را با 5 راه ساده آشنا می‌کنیم تا بتواند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ویزای شینگن برساند. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

البته باید بدانید که دریافت این ویزا کار ساده‌ای نیست و بهتر است هرگز خودتان به‌تنهایی اقدام نکنید تا دچار مشکلات زیادی نشوید و در کوتاه‌ترین زمان این ویزا را دریافت کنید. پس با آژانس‌های معتبر و مشاوران حرفه‌ای تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید شما را راهنمایی کنند.

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

ویزای شینگن برای ورود به کشورهای عضو این منطقه است

5 راه برای دریافت سریع ویزای شینگن

اقدام برای دریافت ویزای شینگن که برای ورود به کشورهای عضو منطقه شینگن ضروری است کار ساده‌ای نیست و باید بوروکراسی‌های زیادی را طی کنید؛ اما اگر بتوانید از مسیر درست و کوتاه پیش بروید امکان اشتباهتان بسیار کم خواهد شد.  راه‌های زیادی برای گرفتن ویزای منطقه شینگن وجود دارد؛ اما این روش های گرفتن ویزای شینگن که ما در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم به‌عنوان ساده‌ترین راه‌ها شناخته می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان به ویزای خود دسترسی داشته باشید. این راه‌ها کدام‌اند؟

از کشورهای کوچک‌تر کمک بخواهید

این روش را می‌توان آسان ترین راه گرفتن ویزای شینگن دانست به‌خصوص اگر زمان خیلی کمی دارید. برای این کار به‌جای اینکه برای کشورهای پرمتقاضی درخواست خود را ارسال کنید تا زمان زیادی را منتظر بمانید، اولین مقصد خود را به یکی از کشورهای کوچک مانند لوکزامبورگ تغییر دهید. به این شیوه هم احتمال اینکه درخواستتان رد شود بسیار کم است و هم ساده‌تر از ویزای کشورهایی مانند ویزای فرانسه آن را دریافت کنید.

از ویزای VFS دوری کنید

منظور از دریافت ویزای شینگن به روش وی اف اس ویزایی است که در آن هزینه‌ای نباید بپردازید. افراد بسیاری برای فرار از این هزینه تمایل دارند از این روش استفاده کنند، ولی به دلیل اینکه متقاضی بسیار زیاد است تأخیر در ویزای شما رخ می‌دهد. تنها کار لازم این است برای دریافت ویزای ایتالیا اقدام کنید، و سریع‌تر ویزای خود را دریافت کنید.

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

بهتر است سفر خود را از کشورهای کوچک آغاز کنید

نامه پشتیبانی بیاورید و از یک اسپانسرشیپ کمک بگیرید

ازآنجا که برای اولین‌بار قرار است ویزا دریافت کنید کنسولگری نمی‌تواند اطمینان داشته باشد که شما باز می‌گردید یا خیر، پس امکان دارد که درخواست شما را رد کند. به همین دلیل با ضمیمه‌کردن یک نامه معتبر از یک منبع مورداعتماد مراحل دریافت ویزای شینگن خود را روی غلتک بیندازید و آن را تسریع کنید.

به‌جرئت می‌توان گفت این روش بهترین راه برای گرفتن ویزای شینگن است. اگر در کشورهای اروپایی فردی داشته باشید که برای شما دعوت‌نامه بفرستد و هزینه زندگی شما را تقبل کند، به‌شرط اینکه خود مقیم این کشور باشد، در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید ویزا دریافت کنید. در این شیوه فردی که در این منطقه زندگی می‌کند از شما حمایت مالی می‌کند، در ضمن در این روش یکی از  شرایط دریافت ویزای شینگن این است که فرد اسپانسر ویزا و پاسپورت خود را ارائه دهد تا نظر کنسولگری را جلب کند.

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

از ویزای بدون هزینه پرهیز کنید

مدارک خود را تکمیل کنید و صبح قرار ملاقات بگذارید

بسیاری از افراد به دلیل آنکه مدارک آن‌ها ناقص است ویزای آن‌ها رد شده و لازم است تا دوباره اقدام کنند. به همین بهتر است همه مدارک اصلی و همه مدارک پشتیانی که ممکن است لازم شود را تکمیل کنید و سپس برای درخواست آن را به کنسولگری ارسال کنید. از طرف دیگر نحوه دریافت ویزای شینگن به این صورت است که باید وقت ملاقاتی را تنظیم کنید تا در کنسولگری حضور داشته باشید تا مصاحبه انجام شود.

ازآنجاکه متقاضی سفر به کشورها و اخذ ویزای آن‌ها مانند اخذ ویزای ایتالیا بسیار زیاد است و اغلب نیز قرار ملاقات را برای بعدازظهر تنظیم می‌کنند، احتمال دارد تا زمان زیادی را منتظر قرار ملاقات بمانید. پس سعی کنید برای مصاحبه صبح را انتخاب کنید و از رسیدن به ویزا لذت ببرید.

از آژانس‌های معتبر کمک بگیرید

برای اخذ اقامت فرانسه یا کشورهایی مانند آن که دریافت ویزا کمی سخت‌تر است، بهترین کار این است که از یک واسطه بسیار قدرتمند کمک بگیرید. برخی از آژانس‌ها به‌واسطه اینکه در این زمینه فعالیت زیادی کرده‌اند هم راه را از چاه می‌شناسند و هم به‌واسطه آشنایی زیاد می‌توانند یکی از  سریعترین راه گرفتن ویزای شینگن به‌حساب آیند. در این موارد بهترین راه این است که پاسپورت و مدارک خود را به دست آژانس برسانید و منتظر باشید تا ویزا در کوتاه‌ترین زمان به دست شما برسد.

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

دریافت ویزای شینگن کار ساده‌ای نیست

برای دریافت ویزا آماده هستید؟

حتماً شما نیز به فکر این هستید که ویزای شینگن خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. به همین دلیل است که اکنون اینجا هستید و این مقاله را مطالعه می‌کنید، البته به‌صورت کلی ویزای شینگن نیاز به 15 روز زمان و طی پروسه‌های زیادی دارد؛ اما با ما باشید تا این مراحل کوتاه‌تر و سریع‌تر شود.

دریافت ویزای شینگن را باید با کمک افراد حرفه‌ای و خبره دریافت کنید، زیرا کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شود شما از لیست متقاضیان برای همیشه خط بخورید. پس همین‌الان با مشاوران و متخصصان ویزا هوم تماس بگیرید و از آن‌ها برای دریافت ویزا کمک بگیرید.

با این 5 کار، ویزای شینگنت رو ۳ سوته بگیر!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]