خرید در بهترین مراکز خرید استانبول

خرید در بهترین مراکز خرید استانبول

خرید در بهترین مراکز خرید استانبول
استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری است که هر سال از کشورهای مختلف، بازدیدکننده دارد. بعضی از افراد با هدف خرید، استانبول را برای سفر انتخاب می‌کنند. خرید از بهترین برندها و شرکت در جشنواره‌های پر از تخفیف، از مهم‌ترین دلایل سفر به استانبول برای خرید است. این شهر زیبا، مراکز خرید متنوعی را در دل خودش دارد و می‌تواند شما را دست پر به خانه برگرداند. اگر می‌خواهید بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید، همراه این نوشته باشید.

استانبول مال

اگر می‌خواهید یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید، استانبول مال انتظارتان را می‌کشد. این مال بزرگ می‌تواند نیازهای مختلف خریداران را پاسخ دهد و آن‌ها را به یک خرید مفصل دعوت کند. استانبول مال چهار طبقه دارد که در هر طبقه، فروشگاه‌های برند قرار دارند. شما می‌توانید از برندهای محبوب خود خرید کنید و از بابت کیفیت و اصل بودن اجناس، مطمئن باشید. استانبول مال به اسم «موی» نیز شناخته می‌شود و در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت و سینمای بزرگ آن اشاره کرد.
آدرس استانبول مال: استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی، استانبول مال
خرید در بهترین مراکز خرید استانبول

پالادیوم استانبول

پالادیوم استانبول یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول با معماری شگفت‌انگیز است که شما را مجذوب خودش می‌کند. این مرکز خرید فروشگاه‌های بزرگی دارد که اجناس درجه یک از برندهای برتر را به فروش می‌رساند. پالادیوم مال در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. اگر موقع خرید خسته یا گرسنه شدید، می‌توانید از رستوران‌هایی که در فودکورت مجموعه قرار دارند، غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و کمی استراحت کنید. این مرکز خرید یک سینما نیز دارد که برای گذراندن اوقات فراغت می‌توانید به آن مراجعه کنید.
آدرس پالادیوم استانبول: استانبول، منطقه آسیایی آتاشهر، ینی‌صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک

مرکز خرید فروم

اگر دوست دارید به مرکز خریدی بروید که علاوه‌بر خرید، بتوانید به بازی و تفریح بپردازید، مرکز خرید فروم را از دست ندهید. مرکز خرید فروم در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و شما را به بازی و خرید دعوت می‌کند. از جمله امکانات تفریحی این مجموعه بزرگ می‌توان به سالن بولینگ، سالن‌های نمایش سینمای imax، اسکی روی یخ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک اشاره کرد. در مرکز خرید فروم رستوران‌های مختلفی نیز قرار دارد که می‌تواند طعم‌های ویژه‌ای را به شما هدیه دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرکز خرید، معماری آن است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.
آدرس مرکز خرید فروم: استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا

مرکز خرید آکوا فلوریا

آکوا فلوریا فقط یک مرکز خرید نیست؛ این مجموعه با امکاناتی مثل سینما، آکواریوم، تئاتر روباز، کافه‌ها و رستوران‌ها و...، شما را شگفت‌زده می‌کند و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زند. در این مرکز خرید می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را پیدا کنید، از برندهای محبوب خرید کنید و با تجربه‌ای منحصربه‌فرد، به خانه بازگردید. مجموعه آکوا فلوریا علاوه‌بر داشتن فروشگاه‌های پوشاک، فروشگاه لوازم خانگی، اسباب‌بازی و کتاب‌فروشی نیز دارد.
آدرس آکوا فلوریا: استانبول، منطقه آسیایی باکیرکوی، محله فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی

مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا

اگر دوست دارید در سفر به استانبول، به ونیز کوچک نیز سر بزنید، حتما به مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا بروید. این مرکز خرید زیبا، با الهام از ونیز ساخته شده و شما می‌توانید سوار بر قایق‌های مخصوص به اسم گوندولا، از وسط فروشگاه‌ها عبور کنید و هرکجا دوست داشتید، از قایق کوچک خود پیاده شوید و خرید را شروع کنید. این مرکز خرید زیبا، شما را به ونیز و رودخانه زیبای این شهر می‌برد و ایتالیا را در برابر چشمان‌تان قرار می‌دهد. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید، از مناظر زیبای این مجموعه لذت ببرید.
آدرس مگا اوت لت ونیزیا: استانبول، منطقه قاضی‌عثمان‌پاشا، متریس کاوشاعی، خیابان اسکی ادیرنه، محله کارادنیز

مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر یکی از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول است که شما را به معتبرترین فروشگاه‌ها و برندهای جهانی متصل می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت، از برندهای برتر مثل آدیداس، نایکی، ریباک، ماسیمو دوتی و... خرید کنید. این مجموعه یک شهربازی سرپوشیده نیز دارد که می‌تواند برای ساعاتی، شما را سرگرم کند. سینما و فودکورت، از دیگر امکانات مرکز خرید جواهر است. 
آدرس مرکز خرید جواهر: استانبول، میدان تقسیم، محله شیشلی

(آشنایی بیشتر با مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول: مشاهده مطلب در سفرزون)

مرکز خرید آکاسیا

مرکز خرید آکاسیا یک مرکز خرید شیک در نیمه آسیایی شهر است که برندهای معتبری مثل ویکتوریا سیکرت، بربری، اپل استور، هوگو باس، آندر آمور، بروکس برادر، سواچ و...، در آنجا شعبه دارند. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید، کافه و رستوران‌گردی را در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول تجربه کنید و از ساعاتی که در آنجا حضور دارید، لذت ببرید. 
آدرس مرکز خرید آکاسیا: استانبول، منطقه آسیایی اوسکودار، محله آجیبادم، خیابان چچن

آنچه گفتیم؛ خلاصه‌ای از خرید در استانبول

استانبول شهری است که در دل خودش، مراکز خرید بسیار متنوعی را جای داده که برای هر سلیقه‌ای مناسب است. در این شهر زیبا می‌توانید مراکز خریدی را مشاهده کنید که فقط برای خرید ساخته نشده‌اند و برای تفریح، بازی، رستوران و کافه‌گردی نیز مناسب هستند. در این نوشته، ۷ مرکز خرید پربازدید استانبول را معرفی کردیم که می‌توانید خریدی لذت‌بخش را در این مراکز تجربه کنید. 
خرید در بهترین مراکز خرید استانبول

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]