هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

دبی مملو از تفريحات های درجه یک برای هر علاقه مندی است. اگر می‌خواهید تفریحات دبی را بهتر بشناسید و از روزهاي سفر خود نهايت استفاده را ببريد، در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا به معرفي اين تفريحات بپردازيم.

لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط تفریحات دبی می توانید با مراجعه به سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

چرا از دبی دیدن کنیم؟

دبی مرکز جهانی تجارت و بازرگانی است و به لطف زیرساخت های پیشرفته خود به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. از سواحل شنی سفید و زیبای آن، تعداد بی‌شمار مراكز خرید، و دیگر جاذبه‌ها و تجربیات بی‌شماری که می‌توانید انتخاب کنید، مطمئناً هرگز از کارهایی که باید در دبی انجام دهید سير نخواهید شد.

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

هزينه جاذبه هاي برتر دبي

در طول 30 سال گذشته، این شهر خود را به بهترین نقطه برای سرگرمی تبدیل کرده است. سافاری صحرا، دلفیناریوم دبی، پارک واقعیت مجازی دبی، پارک آبی وایلد وادی و سرزمین ماجراجویی IMG تنها بعضي از اين تفريحات هستند که می توان آنها را نام برد. قیمت های ذکر شده در این مطلب برای تاریخ شهریور ماه سال 1402 می باشد.

بازديد از برج خليفه

برج خلیفه در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان است. بازدید از سكوي رصد برج خلیفه برای هر بازدید کننده ای در دبی ضروری است. هنگامی که در بالای برج خلیفه قرار گرفتید، از مناظر خیره کننده خط افق، صحرا و اقیانوس دبی از میان دیوارهای شیشه ای کف تا سقف لذت ببرید.

قیمت بلیط: بلیط ساعت غیر پربازدید قیمت سایت دبی دیسکانت 177 درهم، قیمت درب گیشه 190 درهم

بازديد از دهکده جهانی: قطعه ای از جهان در دبی

در دهکده جهاني، با مجموعه ای از تاریخ و فرهنگ 90 کشور در سراسر خاورمیانه، آمریکا، آسیا و اروپا آشنا شوید. جالب است بدانید ورودی هر کشور با توجه به معماری اصیل آن طراحی شده است. این دهكده علاوه بر دیدن آثار تاریخی کشورها، می توانید صنایع دستی و غذاهای محبوب آنها را نیز خریداری کنید.

هزینه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 18 درهم، قیمت درب گیشه 20 درهم

بازديد از باغ معجزه: ميراكل گاردن

یکی از مکان های دیدنی دبی که در رکوردهای جهانی گینس جای گرفته ، باغ معجزه است. بدون شک وجود این باغ گل در دل کویر دبی به یک معجزه شباهت دارد.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 65 درهم، قیمت درب گیشه 70 درهم

بازديد از گاردن گلو- سرزمین درخشان

یک پارک تفریحی منحصر به فرد واقع در پارک زعبیل، دبی گاردن گلو، مقصد مناسبی برای خانواده برای همه کسانی است که از دبی بازدید می کنند. موضوع اصلی پارک گاردن گلو صرفه‌جویی در انرژی، بازیافت و حفاظت از حیات‌وحش است.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 64 درهم، قیمت درب گیشه 70 درهم

بازديد از قاب دبی

از زمان افتتاح در سال 2018، دبی فریم به یک نقطه عطف فرهنگی تبدیل شده است که گذشته دبی را با حال آن مرتبط می کند و نشان دهنده یک شاهکار مهندسی قابل توجه است. این جاذبه که در پارک معروف زعبیل دبی واقع شده است.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 54 درهم، قیمت درب گیشه 60 درهم

بازديد از برج العرب

هتل برج العرب مشهور دبی امکان دسترسی به فضای داخلی فوق العاده لوکس خود را در یک تور 90 دقیقه ای فراگیر می دهد. نه تنها می‌توانید سوئیت‌های طلاکاری شده این مکان دیدنی را کاوش کنید بلکه می توانید از مناظر بی‌نظیر شهر نیز لذت ببرید.

هزينه تور: قیمت سایت دبی دیسکانت 270 درهم، قیمت درب گیشه 300 درهم

بازديد از موزه آينده

یکی از معروف‌ترین نقاط دیدنی معماری دبی، موزه آینده است که در کنار بزرگراه شیخ زاید، قرار گرفته است. این موزه به بررسی چگونگی تکامل جامعه در دهه های آینده با استفاده از علم و فناوری می پردازد.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 160 درهم، گیشه فروش حضوری ندارند

بازديد از آکواریوم دبی - باغ وحش زیر آب

آکواریوم دبی یکی از جاذبه های گردشگری محبوب دبی است که دارای فعالیت های متنوعی از جمله بازدید از باغ وحش زیر آب، تورهای قایق با کف شیشه ای و غواصی با كوسه است.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 140 درهم، قیمت درب گیشه 190 درهم

هزينه تفریح در پارک های آبی دبی

به عنوان یک شهر بزرگ برای گردشگری در امارات متحده عربی، پارک های آبی شگفت انگیز زیادی در دبی وجود دارد که مطمئناً خانواده ها، دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد.

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

آکواونچر تبدیل به یک نقطه عطف در گردشگری دبی شده است. پارک آبی آتلانتیس دارای یک ساحل اختصاصی زیبا است که پس از ورود به پارک نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 280 درهم، قیمت درب گیشه 330 درهم

پارک آبی وایلد وادی؛ از جاذبه های دبی

پارک آبی وایلد وادی مجهز ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح، سرگرمی و هیجان است.

هزينه بلیط پارک آبی وایلد وادی: قیمت سایت دبی دیسکانت 250 درهم، قیمت درب گیشه 330 درهم

پارک آبی لگولند دبی

این پارک آبی مناسب برای خانواده‌ها است. در این مجموعه‌ جذاب، 20 جاذبه و سرسره‌ آبی با موضوعیت لگو وجود دارد. یک استخر موج و سافاری برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است.

هزینه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 268 درهم، قیمت درب گیشه 320 درهم

هزينه تفریحات مهیج دبی

شهر خیره کننده دبی دارای طیف گسترده ای از مکان های هیجان انگیز برای بازدید و کارهایی است که باید انجام دهید. در اينجا ما به بررسي و معرفي تفريحات هيجان انگيز دبي مي پردازيم تا به راحتي تفريح موردعلاقه خود را انتخاب و اوج هيجان را تجربه كنيد.

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

آی فلای دبی

اگر به دنبال جاذبه ای هستید که تقریباً شما را شگفت زده کند، به آی فلای دبی بروید. در این تفریح در واقع شما می توانید با پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی، پرواز را تجربه نمایید. مربیان با تجربه در اینجا به شما آموزش خواهند داد تا تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 210 درهم، قیمت درب گیشه 230 درهم

اسکای دایو دبی

Skydive دبي با نظارت متخصصان آموزش دیده فرصت های پرواز را فراهم می کند. براي داشتن اين تجربه بي نظير باید از قبل رزرو کنید، ارزش آن را دارد که از ارتفاع 13000 پایی در میان ابرها شیرجه بزنید و از منظره دیدنی نخل جمیرا یا تپه های شنی بیابان دیدن کنید.

هزينه بليط: قیمت سایت دبی دیسکانت 2575 درهم، گیشه فروش حضوری ندارند

اسكاي ويو دبي

اسکای ویو دبی روبروی برج خلیفه قرار دارد. این مجموعه شامل رصد خانه اسکای ویو، آسانسور شیشه ای، رستوران پانوراما وEdge Walk  می باشد. رصد خانه اسکای ویو دبی در ارتفاع ۲۲۰ متری از دبی قرار گرفته است. از دیگر امکانات این رصد خانه می توان به سرسره شیشه ای آن اشاره کرد که بازدیدکنندگان را از طبقه ۵۳ به طبقه ۵۲ می برد.

هزينه بليط : قیمت سایت دبی دیسکانت 87 درهم، قیمت درب گیشه 95 درهم

هلیکوپتر دبی

تنوع تور هلیکوپتر دبی بالغ بر ۱۰ نوع مسیر می باشد که هرکدام زمان های خاص خود را دارند. در این تور می توانید به یک سواری طولانی مدت بین 45 تا 60 دقیقه یا یک تجربه کوتاه 25 دقیقه ای بروید. از طرف دیگر، می‌توانید یک سواری سرگرم‌کننده سریع 15 دقیقه‌ای را برای کاوش در خط ساحلی دبی انتخاب کنید.

هزينه بليط: نرخ تور با توجه به نوع تور برگزار شده متفاوت است. شروع قيمت از 710 درهم براي 12 دقيقه مي باشد.

هزینه تفریح در شهربازی های دبی

دبی مملو از پارک های موضوعی منحصر به فرد و باشکوه است. چه به دنبال یک مقصد عالی برای گردش های خانوادگی باشید و چه به دنبال سواری های پر آدرنالین (یا هر دو)، در ادامه بهترین پارک های موضوعی در دبی را به شما معرفي مي كنيم.

دنیای ماجراجوییIMG

سرگرمی، هیجان و سرعت را می توانید در سرزمین ماجراجویی IMG تجربه کنید. این پارک موضوعی عظیم که بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان می باشد، به اندازه ۲۸ زمین فوتبال است.

هزينه پذیرش جنرال پارك: قیمت سایت دبی دیسکانت 220 درهم، قیمت درب گیشه 330 درهم

موشن گيت دبي

موشن گیت دبی شبیه نسخه ایده آلی است که هالیوود می تواند باشد. برخی از شخصيت هاي کلیدی که عناصر آنها را خواهید دید عبارتند از اسمورف ها، شکارچیان ارواح، ماداگاسکار، شرک، پاندای کونگ فو کار و بسیاری دیگر.

هزينه بليط روزانه: 330 قیمت سایت دبی دیسکانت 268 درهم، قیمت درب گیشه 320 درهم

سخن آخر

براي هر سليقه اي در دبي تفريحات مخصوصي وجود دارد، فرصت تجربه كردن اين تفريحات بي نظير را از دست ندهيد. در اين مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات مفید و مختصری در مورد تفریحات دبی و هزینه‌ی آنها را به شما ارائه کنيم. جهت خرید بلیط های تفریحی می توانید به سایت برتر دبی دیسکانت مراجعه کنید.

هزینه تفریحات دبی به درهم چقدر است؟ قیمت تفریحات دبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]