از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کشورهای اروپایی را می توان با ویزای شنگن سفر کرد. به همین دلیل اخذ این ویزا برای بسیاری از مسافران حائز اهمیت است. خصوصا کسانی که به دنبال تورهای ترکیبی در اروپا باشند. از طرفی خیلی این موضوع مهم است که افراد بدون ریجکتی این ویزا را دریافت کنند. چرا که اغلب آن ها به دنبال تراول هیستوری برای ویزای کانادا هستند. بنابراین اگر به دنبال اروپاگردی، تراول هیستوری و حتی ویزای کانادا هستید. پیشنهاد می گردد با آژانسی که در ادامه به شما معرفی می کنیم در ارتباط باشید. مزیت این آژانس این است که تنها به ازای ارائه ی خدمات از شما هزینه دریافت می کند. با ما همراه باشید.

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

منظور از ویزای فرانسه بدون ریسک ریجکتی چیست؟

اگر به دنبال اخذ ویزای شنگن هستید ویزای فرانسه مسیری است که در حال حاضر آژانس نارین سفر به صورت تضمینی این ویزا را برای شما دریافت خواهد کرد.. البته این به این معنی نیست که کشورهای دیگر مانند اسپانیا، ایتالیا و... را در لیست نداشته باشند. اما ما خواهان ویزا شدن مسافران عزیز هستیم. یعنی ورود به حوزه شنگن مهم تر از این است که ورود شما از کدام کشور باشد.  چون اگر ویزا را دریافت نکنید تا 2 سال از ورود به حوزه ی شنگن محروم خواهید شد. این آژانس یکی از آژانس های معتبر در زمینه گردشگری، توریستی و... بوده که تخصصش اخذ ویزای اروپا و ویزای مولتی کانادا است. حتی تورهای گروهی اروپا با لیدر از نارین سفر هم برگزار می شود. در نظر داشته باشید که نارین سفر پکیج کامل شنگن + کانادا را به صورت کاملا VIP برای شما انجام خواهند داد. حتما در اولین فرصت با این آژانس در ارتباط باشید.

این آژانس برای این خدمات صحبت از بدون ریسک ریجکتی می کند. آیا چنین ادعایی واقعی است؟ پاسخ مثبت است. ما می توانیم عنوان تضمینی را بر روی این ویزا بگذاریم. اگر بخواهیم صادقانه با شما صحبت کنیم. ویزاهای کسانی که به این آژانس رجوع کردند با موفقیت اخذ شده است. بررسی سایت این آژانس به همراه پیج آن ها گواه همه چیز است. چرا که تمام مراحل قبل از ورود به سفارت با بازرسی کامل مدارک و شرایط انجام می شود.

بازرسی تمام مدارک قبل از ورود به سفارت

قبل تبلیغ پر زرق و برق تور پاریس و ویزای آن باید واقع گرایانه عمل کرد. یعنی این آژانس در صورت شانس پایین برای اخذ ویزا بدون دریافت هزینه ای با بررسی و بازرسی اولیه این موضوع را با شما در میان خواهد گذاشت. بنابراین اولین مرحله اخذ استعلام از پاسپورت و مدارک شما است. اگر شرایط لازم را نداشته باشید این آژانس از همان ابتدا شرایط عدم ویزا را به شما اعلام می کند. بنابراین از همان ابتدا ریسک ریجکتی پایین می آید. در نظر داشته باشید که تمام بازرسی های مربوطه قبل از تنظیم قرارداد و ورود به سفارت است.

خدمات اخذ ویزا به صورت کاملا VIP

تمامی خدمات این آژانس اعم از اخذ ویزا، تورهای خارجی و داخلی و... به صورت VIP انجام می شود. در تعطیلات نوروزی و یا پیک تعطیلات، تورهای نوروزی اروپا یا آسیایی با قیمت مناسب و خدمات ویژه انجام می شود. اولین خدمات VIP این آژانس ورود به سفارت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن است. در حال حاضر این آژانس انتهای هر هفته ورود به سفارت امکان پذیر است. البته به شرطی مدارک شما کامل و بدون نقص باشد.

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

اخذ ویزا بدون نگرانی

اگر از کانال این آژانس اقدام کنید، ویزا و تور اروپا به همراه مشاوره در خصوص هتل های پاریس در اختیار شما خواهد بود. هیچ جای نگرانی وجود ندارد. استعلام وضعیت و همراهی شما به صورت قدم به قدم باعث کامل شدن مدارک شما می شود. قاعدتا با این توصیفات و موارد ذکر شده ویزای اروپا خواهید گرفت.

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

عودت کامل وجه در صورت یک هزارم درصد ریجکتی

یکی از مزیت هایی که این آژانس دارد این است که در صورت عدم ویزا که بعید به نظر می رسد. وجه شما را به طور کامل عود می دهد. البته این شامل هزینه ی ورود به سفارت نمی شود. اما تمام هزینه های پرداختی به اضافه ی پیش پرداخت به شما عودت داده می شود که در قرارداد تنظیم شده این بند یعنی عودت کامل وجه منعقد شده است. همه چیز شفاف و روشن است. بنابراین با توجه به شواهد و مدارک متوجه می‌شوید که هدف اصلی این آژانس ارائه ی خدمات درست و دریافت وجه به ازای آن خدمات است.

 تبعات ریجکت شدن در شنگن

بدترین خبر برای مسافران اروپا این است که ریجکت شوند. بنابراین قبل از هر چیز آژانس مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. چون اگر ویزا نشوید تا 2 سال از ورد به حوزه ی شنگن محروم خواهید بود. این می تواند خبر بدی برای کسانی باشند که برای ورود به اروپا حسابی ویژه باز کردند. بنابراین کمیت را فدای کیفیت نکنید. هر چند با بررسی های به عمل آمده قیمت های ارائه شده ی نارین سفر مقرون به صرفه است. به گفته ی مدیریت این آژانس هدف اصلی آن ها جلب رضایت مسافران بوده که در وهله ی اول بعد از دریافت ویزا خود آن ها هستند که خشنود می شوند. بنابراین تبعات ریجکتی را مدنظر قرار دهید. در ضمن این آژانس برای کسانی که به تازگی ریجکت شده اند قادر به ارائه ی خدمات نیست. چرا که باید حتما 2 سال از ریجکتی آن ها گذشته باشد.

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

 هزینه اخذ ویزا و تور چگونه محاسبه می شود؟

مطمئنا قیمت های ارائه شده یکی از مهم ترین موارد در جذاب مسافر است. یکی از دلایلی که اکثر مسافران این آژانس را انتخاب می کنند قیمت منصفانه با خدمات مناسب است. برای اینکه از پکیج تورهای اروپایی و سایر تورهای آسیایی مانند تور دبی و حتی اقامت در آن با خبر شوید بهتر است نام این آژانس را در گوگل سرچ کنید. بدین صورت تمام خدمات آن را می توانید در وب سایت این آژانس مشاهده کنید.

سایر کشورهای آسیایی

اگر به خدمات ویزا نیاز نداشته باشید. برای مثال به دنبال سفر آسیایی هستید. ما پیشنهاد و قیمت های خوبی برای سفر به کشورهای آسیایی به شما پیشنهاد می کنیم. از تور ترکیه گرفته تا ارمنستان، گرجستان، مالزی، سنگاپور، تایلند و... که در صورت نیاز می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 رزرو بلیت به همراه مشاوره رایگان

با جستجوی نام این سایت در گوگل می توانید خدمات ارائه شده به وسیله ی این آژانس را مشاهده کنید. آنگاه با کلیک بر روی تماس با ما با کانترهای فروش در ارتباط باشید. وقت مشاوره رایگان رزرو کنید و حتی برای کانادا هم اقدام کنید. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز می توانید پیج نارین تراول (@narintravel) را در اینستاگرام دنبال کنید.

از کجا ویزای تضمینی شنگن + کانادا بگیریم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]