مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

جزیره کیش یکی از جزیره‌های جذاب واقع در دل دریای خلیج فارس است که به‌دلیل موقعیت مکانی منحصربه‌فرد و البته مناظر دیدنی‌اش، به یک مکان توریستی تبدیل شده و همه ساله با آغوش گرم، پذیرای سیل عظیمی از مسافران از سراسر جهان است.

باتوجه به این موضوع و برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، هتل‌های مختلفی در این جزیره دایر شده‌اند که از معروف‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به هتل بین‌المللی کیش و هتل داریوش کیش اشاره کرد. اگر شما نیز قصد سفر به کیش و اقامت در یکی از این هتل‌ها را دارید، در ادامه با ما همراه شوید تا به معرفی و بررسی این دو مکان اقامتی بپردازیم.

مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

هتل داریوش کیش

یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش هتل داریوش است. این مکان اقامتی جذاب که اتفاقا یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش شناخته می‌شود، در شمال شرق جزیره واقع شده است و نمای جذاب آن قطعا شما را به یاد ایران باستان و تخت جمشید می‌اندازد.‌

علاوه بر آن، این مکان اقامتی امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند خاطره‌ای جذاب را برای مسافران رقم بزند و اقامت در کیش را به یکی از بهترین خاطرات سفر در ذهنشان بدل کند. هتل داریوش کیش هتلی ۵ ستاره است که در آن دو رستوران بزرگ به نام پاسارگاد و آپادانا قرار گرفته‌اند. منوی غذایی متنوع آن‌ها پذیرای میهمانان با ذائقه‌های غذایی متنوع است.

دو کافی شاپ بزرگ این مجموعه که یکی در قسمت لابی و یکی در قسمت ساحل قرار گرفته‌اند، به قرارها و دیدارهای دوستانه جذابیت بیشتری می‌بخشند. استخر روباز مجموعه، سالن‌های بیلیارد، پینت بال و تنیس جذابیت این مکان را برای مسافران بیشتر کرده است.

امکان غواصی برای علاقه‌مندان به دنیای زیر دریا، سالن‌های ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات فوق‌العاده این مجموعه به‌شمار می‌روند. اتاق‌های این هتل با امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به وان، مینی بار، سرویس کامل چای، تخت‌های راحت و بالکن‌هایی با ویو دریا و باغ در اختیار شما قرار می‌گیرند.

مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش

از دیگر هتل‌های جذاب کیش می‌توان به هتل بین‌المللی اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره که در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبش، به مناطق مهم کیش دسترسی آسان‌تری دارد. این مکان اقامتی نیز مانند سایر هتل‌های ۵ ستاره از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار است و خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد.

از امکانات رفاهی هتل بین‌المللی کیش می‌توان به رستوران بزرگ آن اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در منوی آن گنجانده شده است. همچنین در کافی شاپ آن می‌توانید هر نوشیدنی را که تمایل دارید بنوشید و لحظات خوبی را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

پارکینگ رایگان از دیگر امکاناتی است که این مکان اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از امکانات اتاق‌های این مجموعه می‌توان به صندوق امانات، تلویزیون‌های هوشمند، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی، سشوار و سرویس‌های مجهز به توالت ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

انتخاب و رزرو هتل های کیش در اسنپ تریپ به سلیقه افراد بستگی دارد و برای این کار باید تفاوت‌های مجموعه‌های مختلف را بررسی کنند. مقایسه اقامتگاه‌ها کار چندان دشواری نیست و شرکت‌ها و سایت‌های مختلف می‌توانند در این مسیر به شما به بهترین نحو ممکن کمک کنند.

تا این بخش از مطلب با دو مجموعه تفریحی اقامتی بزرگ کیش آشنا شدید. در صورتی که برای اقامت در این مکان‌ها مردد هستید، می‌توانید با مطالعه این بخش از مقاله تصمیم بهتری برای انتخاب بگیرید. در ادامه مقایسه این دو هتل زیبا و مجلل کیش را برای شما می‌آوریم.

  • یکی از تفاوت‌های میان این دو مجموعه به امکانات رفاهی آن‌ها مربوط می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به ورزش بیلیارد و بدنسازی هستید، هتل داریوش کیش برای شما بهترین انتخاب است؛ چراکه این امکانات را در هتل بین‌المللی کیش نخواهید یافت.
  • هتل داریوش امکانات تفریحی آبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد اما متاسفانه این مزیت در را در هتل بین‌المللی کیش نخواهید یافت، اما فاصله این مکان با مراکز تفریحی آبی چندان زیاد نیست.
  • هتل داریوش کیش در دسته هتل‌های رده بالا و گران قیمت کیش قرار می‌گیرد، در حالی که هتل بین‌المللی کیش از مکان‌های اقامتی میان رده و با قیمت مناسب محسوب می‌شود.
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر ۷ سال و نیم‌بها برای کودکان زیر ۱۲ سال از دیگر امکانات داریوش است اما در هتل بین‌المللی کیش این امکان وجود ندارد.

قیمت هتل‌های کیش و نحوه رزرو

همان‌طور که می‌دانید مکان‌های اقامتی با امکانات متفاوت و متنوعی در اختیار مسافرین قرار می‌گیرند. بنابراین طبیعی است که هر مکان با توجه به میزان امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

  • با توجه به این موضوع اقامت در یک مکان اقامتی لوکس و با امکانات بالا، هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه دارد، اما به همان میزان لذت سفر را برایتان بیشتر و جذاب‌تر می‌کند.
  • تعداد روزهایی که برای اقامت مد نظر قرار می‌دهید هم می‌تواند به‌طور مستقیم قیمت‌ها را کاهش یا افزایش دهد.
  • شما می‌توانید قبل از اینکه سفرتان را به کیش آغاز کنید، با جستجو در اینترنت و با کمک مجموعه اسنپ تریپ قیمت مکان‌های اقامتی مختلف در کیش را مورد بررسی قرار دهید. همچنین در اسنپ تریپ این امکان برای شما وجود دارد که قبل از مراجعه حضوری به هتل، برای رزرو اتاق اقدام کنید.

شما می‌توانید با رزرو اتاق از طریق اسنپ تریپ با خیال آسوده‌تری برای سفر آماده شوید.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی دو مورد از بهترین مکان‌های اقامتی کیش پرداختیم. هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش هر دو از مکان‌های اقامتی لوکس و ۵ ستاره به‌شمار می‌روند که در طول سال پذیرای هزاران میهمانان از مکان‌های دور و نزدیک هستند.

این دو مکان اقامتی امکانات مختلفی را به مسافران ارائه می‌دهند و باتوجه به این موضوع قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر شما هم قصد سفر به کیش و اقامت در یکی از این مکان‌ها را دارید، می‌توانید با برقراری ارتباط با مجموعه اسنپ تریپ، برای رزرو هتل اقدام کنید.

مقایسه هتل داریوش و هتل بین‌المللی کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]