شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

اگر قبلاً نمی‌دانستید که تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران ایرانی کار در بیمارستان های دبی را برای ادامه فعالیت خود انتخاب می‌کنند، احتمالاً تعجب کنید اگر بدانید که دستمزد کادر درمان در دبی بسیار بیشتر از میانگین درآمدها در ایران است!

در این صورت دور از انتظار نیست که هر سال درصد قابل توجهی از آمار مهاجرت به دبی به کادر درمان اختصاص دارد. بیمارستان ایرانیان دبی یکی از مراکز درمانی است که شما می‌توانید برای ادامه فعالیت حرفه‌ای و پیشرفت خود در یک کشور توسعه یافته انتخاب کنید.

این بیمارستان در سال 1395 افتتاح شد و در حال حاضر خدمات باکیفیت و متنوعی را به جمعیت نیم میلیونی ایرانیان در دبی و شهروندان دیگر ارائه می‌دهد؛ پس چه فرصتی بهتر از این که در یک بیمارستان ایرانی در یک کشور پیشرفته کار کنید و به موفقیتی که همیشه در انتظارش بودید، برسید!

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

چرا بیمارستان ایرانیان دبی را برای کار انتخاب کنیم؟

بیمارستان ایرانیان در دبی فقط ارائه دهنده خدمات درمانی نیست؛ بلکه مؤسسه‌ای است که رفاه بیماران خود را در اولویت قرار می‌دهد. این بیمارستان با توانایی ارائه خدمات روزانه به بیش از 1200 بیمار سرپایی، کارکنانی آموزش دیده و رویکردی بیمار محور دارد.

با این تفاسیر آیا کسی پیدا می‌شود که نخواهد در چنین بیمارستان پیشرفته‌ای کار کند؟ مسلماً شما هم برای کار در بیمارستان های دبی، این مرکز درمانی را در اولویت قرار می‌دهید.

این بیمارستانی ایرانی در زمینی که اعلی حضرت شیخ رشید بن سعید آل مکتوم به جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرده، تأسیس شده و اولین مرکز ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی در منطقه جمیرای دبی محسوب می‌شود.

بیمارستان ایرانیان دبی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

احتمالاً کنجکاو شده‌اید که بدانید بیمارستانی با این امکانات، چه خدماتی را به بیماران ارائه می‌دهد و آیا می‌توانید با تخصصی که دارید در این مرکز درمانی مشغول به کار شوید یا خیر؟

بهتر است بدانید که درمان‌های سرپایی، اورژانس، آندوسکوپی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، خدمات مختص به نوزادان و مادران باردار، اتاق‌های عمل مجهز، داروخانه شبانه‌روزی و... از مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانیان هستند.

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

آیا می‌توان در بیمارستان ایرانیان دبی کار کرد؟

پیدا کردن کار و اقامت در دبی برای هر کسی جذاب است؛ بخصوص برای کادر درمان! شما می‌توانید با هر تخصصی که دارید، چه پزشک باشید یا پرستار، برای کار در این بیمارستان درخواست بدهید و شانس خود را امتحان کنید؛ البته قبل از آن باید از شرایط استخدام شدن و کار در بیمارستان های دبی مطلع شوید.

از زمانی که بیمارستان ایرانیان در دبی تأسیس شد، مسئولان آن همیشه به دنبال افزایش ظرفیت این مرکز بوده‌اند و به سطح علمی پزشکان خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ بنابراین اگر تخصص کافی داشته باشید، شانس زیادی برای استخدام شدن در این بیمارستان خواهید داشت.

درآمد کادر درمان این بیمارستان عالی است؛ برای مثال، یک پرستار در این بیمارستان به طور متوسط 5000 درهم دریافتی دارد و اضافه کاری حداقل 7000 درهم هم برای کادر درمان محاسبه می‌شود. این مبالغ نشان میدهند که درآمد کادر درمان در دبی با میانگین درآمد در ایران اصلا قابل مقایسه نیست!

شرایط کار در بیمارستان ایرانیان در دبی

با وجود تمام مزایایی که کار در بیمارستان های دبی دارد، دولت امارات سخت‌گیری‌هایی برای استخدام کادر درمان دارد؛ چون کیفیت خدمات درمانی را در اولویت قرار داده است. اقامت کادر درمان در دبی به قبولی در آزمون‌های تخصصی مانند آزمون پرومتریک و دریافت مجوز کار نیاز دارد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که باید حدود 2000 درهم برای شرکت در این ازمون پرداخت کنید. در صورتی که در آزمون تخصصی مربوطه قبول شوید، باید مدارک خود را به همراه مجوز کار به سازمان بهداشت و درمان امارات ارائه دهید.

مجوز کاری که در دست دارید، نشان می‌دهد که شما موفق به دریافت ویزای کاری امارات شده‌اید و کار کردن شما در دبی بلامانع است.

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

کمی بیشتر درباره بیمارستان ایرانیان دبی

این بیمارستان یک مرکز درمان خصوصی با گرایش خیریه است که عمدتاً برای پر کردن شکاف بین جوامع ایرانی و امارات متحده عربی از طریق خدمات مراقبت‌های بهداشتی ممتاز تأسیس شده است.

در طول سال‌ها، بیمارستان ایرانیان تکامل زیادی پیدا کرده و از یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی در به یک مرکز پیشرفته برای پذیرایی از بیماران از سراسر جهان تبدیل شده است. بخش‌های جدید این بیمارستان جدید در اکتبر 2014 افتتاح شدند، شامل خدمات مراقبت‌های بهداشتی فوق تخصصی پیشرفته برای ارائه خدمات به بیماران هستند.

آدرس بیمارستان ایرانیان دبی کجاست؟

بیمارستان ایرانیان در محله مجلل جمیرا 1 دبی واقع شده است؛ محلی که به خاطر خیابان‌های پوشیده از درخت نخل و ویلاهای خیره‌کننده‌اش معروف است. این بیمارستان در جاده الوصل قرار دارد و به راحتی می‌توان آن را پیدا کرد؛ زیرا درست روبروی مسجد نمادین جمیرا قرار دارد.

اگر تازه به دبی سفر کرده‌اید، متوجه خواهید شد که این مکان نه تنها زود پیدا می‌شود، بلکه به راحتی از نقاط مختلف شهر نیز قابل دسترسی است.

آدرس دقیق بیمارستان ایرانیان دبی: جاده الوصل، جمیرا 1، دبی

شماره تماس: 3440250-4-971+

ایمیل: info@ihd.ae

چگونه به بیمارستان ایرانیان برسیم؟

در اینجا خلاصه‌ای از نحوه رسیدن به بیمارستان با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهر دبی آورده شده است؛ به این ترتیب نگرانی بابت پیدا کردن این مرکز درمانی در دبی نخواهید داشت و بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این مرکز برای کار در بیمارستان های دبی مناسب است یا خیر.

چندین خط اتوبوس در نزدیکی بیمارستان ایرانیان در دبی توقف می‌کنند و برای کسانی که این نوع حمل و نقل را ترجیح می‌دهند، راحت است. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس شامل بیمارستان ایرانیان 02 است که تنها 3 دقیقه پیاده‌روی دارد.

ایستگاه‌های اتوبوس اضافی مانند ساتوا، ایستگاه اتوبوس 02 و ساتوا، ایستگاه اتوبوس  03 تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی دارند و انعطاف‌پذیری بیشتری در برنامه‌ریزی سفر به شما می‌دهند.

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بیمارستان، ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی است که تنها 4 دقیقه پیاده تا بیمارستان فاصله دارد. اگر از نقاط مختلف دبی می‌آیید و می‌خواهید از ترافیک شهر دوری کنید، مترو گزینه خوبی است.

خط M1 اولین خط مترو است که از نزدیکی بیمارستان ایرانیان می‌گذرد و از ساعت 5:49 صبح شروع به کار می‌کند. آخرین مترو M1 در نزدیکی بیمارستان در ساعت 12:30 صبح توقف می‌کند که در صورت نیاز به بازدید از بیمارستان در خارج از ساعات معمول، فرصت زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا بیمارستان ایرانیان به همه مردم خدمات ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر، این مرکز قدیمی‌ترین مرکز مراقبت‌های بهداشتی در منطقه جمیرای دبی در نظر گرفته می‌شود و اصول پایه‌گذاری بر اساس ارزش‌های بین‌المللی جمعیت هلال احمر است. این مرکز درمانی یکی از بیمارستان‌های برتر در دبی است که باتجربه‌ترین متخصصان پزشکی را استخدام می‌کند.

بیمارستان ایرانیان دبی موفق به دریافت جایزه الماس تحت Qmentum شد؛ این جایزه برای جراحی‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب با حداقل عوارض اهدا شده است. این جایزه برای نظافت، بهداشت و تسهیلات خاورمیانه در انجمن‌های Fine Solutions اهدا شده است.

همان طور که بیان کردیم، این بیمارستان یک سازمان غیردولتی با گرایش خیریه است که همکاری بین دو کشور (ایران و امارات) را برای ارائه خدمات بهداشتی ممتاز به مردم منطقه تضمین می‌کند. همچنین بسیاری از روش‌های بیمارمحور مانند مراقبت‌های بعدی، برنامه‌های آموزشی برای بیماران و خانواده‌ها و غیره را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر خدمات این بیمارستان برای همه ملیت‌هایی که در امارات متحده عربی زندگی می‌کنند، بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ یا عقیده ارائه می‌شوند و مردم 182 ملیتی که در امارات و دبی زندگی می‌کنند، مشمول دریافت این خدمات هستند.

رئیس بیمارستان ایرانیان دبی چه کسی است؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا رئیس این بیمارستان یک ایرانی است یا اماراتی؟ رئیس بیمارستان ایرانیان دبی یک پزشک ایرانی خوشنام، دکتر افشاریان، است که در عرصه پزشکی به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است.

این سمت از سال 1394 به دکتر افشاریان داده شده و ایشان در این سال‌ها، قدم های مهمی را برای ارتقای کیفیت خدمات بیمارستان و سطح علمی پزشکان آن برداشته است. اگر برای کار در بیمارستان های دبی، این مرکز را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به صورت شخصی هم برای دکتر افشاریان ایمیل ارسال کنید.

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

چگونه در بیمارستان‌های دبی کار پیدا کنیم؟

کار در بیمارستان های دبی به داشتن اطلاعات کامل از شرایط استخدامی نیاز دارد؛ پس بهترین راه برای استخدام کادر درمان در دبی و دریافت اقامت امارات، مشورت با کارشناسان این حوزه است.

مؤسسه مهاجرتی افدل با کادری مجرب و باتجربه آماده ارائه خدمات در زمینه مهاجرت به دبی و امارات است. فرقی ندارد که چه روشی را برای مهاجرت خود انتخاب می‌کنید، افدل در کنار شماست تا مهاجرتی بی دردسر داشته باشید و شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

پس اگر پزشک یا پرستار هستید و تصور می‌کنید که مهاجرت به کشور پیشرفته‌ای مانند امارات سخت است، تنها کافی است تا با کارشناسان تیم افدل تماس بگیرید و از شرایط مهاجرت کادر درمان مطلع شوید. اگر شرایط لازم را داشته باشید، ویزای طلایی امارات به شما تعلق خواهد گرفت.

حتی اگر روش‌های دیگری مانند ثبت شرکت در دبی یا خرید ملک را در نظر دارید، باز هم می‌توانید روی کمک تیم افدل حساب کنید. برای دریافت پاسپورت دومینیکا هم می‌توانید بهترین خدمات را از تیم افدل بخواهید.

شرایط کار در بیمارستان‌های دبی برای ایرانیان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]