نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان، یکی از زیباترین شهرهای عراق و مرکز استانی به همین نام است. جاهای دیدنی زیادی در این شهر زیبا و مدرن وجود دارد که گردشگران و توریست‌ها را به خود جذب می‌کند. هتل های سلیمانیه ازلحاظ کیفیت خدمات و قیمت، در سطوح مختلف ارزان تا لوکس قرار دارند و پاسخگوی افراد با بودجه‌های مختلف هستند. در این مطلب برخی از بهترین هتل های این شهر را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

۱. هتل تایتانیک سلیمانیه

«هتل پنج ستاره تایتانیک» در سلیمانیه کردستان عراق، یکی از هتل های زیبا و مجلل این شهر و مناسب برای اقامت‌های خانوادگی است. این هتل ۸۷ اتاق بزرگ و متنوع با ظرفیت‌های یک‌نفره و دونفره دارد که امکانات و خدمات رفاهی قابل‌توجهی ازجمله غذاهای عالی، برگزاری رویدادها و موسیقی زنده ارائه می‌دهد.

در هتل تایتانیک سلیمانیه عراق از امکانات متنوعی همچون سونا، حمام ترکی، خدمات ماساژ و میز بازی بیلیارد بهره‌مند خواهید شد. خشک‌شویی، نگهبانی ۲۴ساعته، باغ و مرکز تناسب اندام، برخی دیگر از محبوب‌ترین امکانات این هتل به‌شمار می‌روند. به‌علاوه شما می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین خوراکی‌ها را در رستوران‌ها، کافی‌شاپ و بوفه‌های این هتل میل کنید.

اتاق های هتل تایتانیک سلیمانیه با تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، چای‌ساز، قهوه‌ساز، مینی‌بار با هزینه اضافی و کتری‌برقی مجهز شده‌اند. به‌علاوه هر اتاق پنجره‌های بزرگ، یک قسمت نشیمن جداگانه و همچنین میز کار دارد. سرویس بهداشتی اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، دوش، سشوار و لوازم حمام رایگان است.

رستوران‌های آتلانتیک، پاناروما و رستوران تابستانه تراس، سه رستوران هتل تایتانیک هستند که با بهره‌مندی از آشپزهای ماهر و کاربلد، چندین نوع غذای خوشمزه محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند. در بار Le summet نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را میل کنید.

نظرات مهمانان

بیشتر نظرات درباره هتل تایتانیک سلیمانیه مثبت بوده و به‌ویژه موردپسند زوج‌های جوان قرار گرفته است. از این هتل تا فرودگاه سلیمانیه فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارد و می‌توان آن را گزینه‌ای عالی برای مسافرانی دانست که با اهدف کار و تجارت به سلیمانیه می‌روند. در صورت درخواست می‌توانید از خدمات حمل‌ونقل بین هتل و فرودگاه نیز بهره‌مند شوید.

۲. هتل گرند میلینیوم سلیمانیه ( Grand Millennium Sulaimani)

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر سلیمانیه کردستان، هتل پنج ستاره و لوکس «گرند میلینیوم» است. این هتل بزرگ با برخورداری از ۲۵۳ اتاق، ظرفیت پذیرش مهمانان زیادی را دارد. مهمانان هتل از سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها بهره‌مند می‌گردند. به‌علاوه امکانات رفاهی خوبی ازجمله سالن اسپا، هات تاب، سالن تجاری، استخر، رستوران گردان، پارکینگ و اینترنت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود.  

از هتل گرند میلینیوم سلیمانیه تا جاذبه‌های دیدنی این شهر فاصله زیادی وجود ندارد و مهمانان می‌توانند به‌آسانی مکان‌های دیدنی شهر را نیز ببینند.

نظرات مهمانان

با توجه به امکانات هتل گرند میلینیوم و همچنین موقعیت مکانی آن، مسافران متعددی از داخل و خارج کردستان مهمان آن می‌شوند. کادر مهارت‌دیده و باتجربه این هتل نیز با عملکرد عالی و ارائه خدمات باکیفیت توانسته‌اند نظرات مثبت زیادی را به‌دست بیاورند.

نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

۳. هتل روتانا سلیمانیه (Slemani Rotana)

«هتل روتانا» واقع در خیابان سلیم سلیمانیه، از موقعیتی بی‌نظیر برخوردار است و فقط ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد. این هتل گزینه‌ای عالی برای مسافرت‌های کاری، تفریحی و خانوادگی محسوب می‌شود. هتل روتانا به موزه سلیمانیه، بازار اصلی و بسیاری از جاذبه‌های اصلی این شهر نزدیک است.

معماری هتل روتانا سلیمانیه، مدرن و بسیار خیره‌کننده است. ۲۴۰ اتاق و سوئیت مدرن، جدیدترین و باکیفیت‌ترین امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند. اتاق‌های این هتل چشم‌انداز رو به شهر و کوه‌ها دارند که این خود یکی از جذابیت های هتل روتانا به‌حساب می‌آید.

امکانات هتل روتانا سلیمانیه

با اقامت در هتل روتانا سلیمانیه می‌توانید شام و ناهار را در رستوران‌هایی با بهترین و متنوع‌ترین منوی غذایی میل کنید. ۵ سالن جلسه، باشگاه رقص، پارکینگ، بوفه بین‌المللی، جکوزی، سونا، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن تناسب اندام و خدمات اتاق ۲۴ساعته، بخشی از امکانات رفاهی متنوع این هتل زیبا و لوکس هستند.

یکی از ویژگی های مثبت هتل روتانا سلیمانیه، نزدیکی آن به مکان‌های مهم ازجمله بیمارستان، مراکز خریدی مثل مرکز خرید سیتی استار و پارک‌ها است. همچنین می‌توانید در زمان کوتاهی، به موزه سلیمانیه برسید و لحظات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

۴. هتل های کرست سلیمانیه

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر سلیمانیه، «هتل پنج ستاره‌های کرست» این شهر است. معماری زیبا و ساختار چشم‌نواز این هتل بسیار قابل توجه است و  ۳۴ واحد اقامتی آن، میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده‌اند.

در هتل های کرست به امکانات متنوعی ازجمله سالن کنفرانس، اینترنت وای‌فای رایگان، بوفه و رستوران، پارکینگ اختصاصی و شاتل فرودگاهی دسترسی خواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل های کرست سلیمانیه بسیار خوب است؛ به‌طوری‌که از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهر سلیمانیه، فقط پنج کیلومتر فاصله وجود دارد. بنابراین گزینه‌ای عالی برای سفرهای کاری و تجاری محسوب می‌شود.

قیمت هتل های سلیمانیه عراق

به‌طور میانگین قیمت هتل سلیمانیه  در ایام هفته، ۱۳۱ دلار و آخر هفته‌ها ۱۳۰ دلار آمریکا است.  البته قیمت‌ها ثابت نیستند و بسته به موقعیت مکانی هتل، امکانات رفاهی، مدت زمان اقامت و ماه متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت متوسط یک اتاق دوتخته در این شهر ۱۰۰ دلار است که بسته به مدت زمان اقامت متغیر خواهد بود؛ یعنی اگر پنج شب را در یک اتاق یا سوئیت بمانید، احتمالاً قیمت کمتری از حد معمول پرداخت خواهید کرد. از طرفی دیگر در برخی از ماه‌های سال مثل نوامبر و مه، هتل های ارزان‌تری در سلیمانیه پیدا خواهید کرد.

نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

رزرو آنلاین هتل در سلیمانیه

هتل های گرند میلینیوم، تایتانیک، روتانا و های کرست چهار مورد از بهترین هتل های سلیمانیه هستند که در این مطلب آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. بدون شک تعداد زیادی هتل در این شهر مدرن و زیبا وجود دارند که اگر قصد سفر به سلیمانه را دارید، بهتر است با آن‌ها آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات درباره بهترین هتل های سلیمانیه و همچنین رزرو آنلاین هتل در این شهر زیبای کردستان عراق می‌توانید به «سایت فلای تودی» مراجعه کنید. فلای تودی بزرگ‌ترین مرجع رزرواسیون آنلاین هتل و تهیه بلیط هواپیما و بلیط قطار در ایران است که در انجام تمام امورات مربوط به سفر از مشاوره تا تهیه بلیط و رزرو هتل و اقامتگاه همراه شما خواهد بود. 

نقد و بررسی بهترین هتل‌های سلیمانیه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]