با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

آب و هوای مدیترانه‌ای، طبیعت منحصر به فرد، جاذبه‌های گردشگری فراوان، فرصت‌های اقتصادی فوق‌العاده و دسترسی آسان به کشورهای حوزه شینگن از جمله مزایایی است که باعث شده روز به روز بر تعداد متقاضیان مهاجرت به اسپانیا افزوده گردد. با توجه به این امر استفاده از راهی آسان به منظور اخذ اقامت این کشور اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. اقامت اسپانیا با خرید ملک از جمله راه‌هایی است در آن محدودیت سنی وجود نداشته و متقاضیان بدون داشتن مدرک زبان می‌توانند به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند. در این مقاله با اطلاعات کاملی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری، مدارک و شرایط لازم برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک آشنا خواهید شد.

بررسی گلدن ویزا اسپانیا

بر اساس سیاستگذاری‌هایی که در برخی کشورهای پیشرفته دنیا مانند اسپانیا صورت گرفته است ویزای طلایی یا گلدن ویزا در ازای سرمایه‌گذاری متقاضیان خارجی در قسمت‌های مختلف کشور از جمله خرید املاک و مستغلات به آنها ارائه می‌شود. در واقع اخذ ویزای طلایی اسپانیا از طریق خرید ملک از بهترین و محبوب‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اسپانیا برای اخذ اقامت این کشور به شمار می‌آید. بازار املاک و مستغلات در اسپانیا با توجه به تاریخچه فرهنگی بسیار غنی و وضعیت جغرافیایی مطلوب این کشور فعال‌تر از گذشته شده و سودآوری بالایی خواهد داشت. برنامه ویزای طلایی اسپانیا اولین بار در سال ۲۰۱۳ مطرح و راه‌اندازی گردید. طبق این برنامه کلیه سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با خرید ملک و بدون اینکه حضور مداوم در این کشور داشته باشند، اقدام به اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری نمایند. بدین‌ترتیب فرد متقاضی با خرید ملک می‌تواند وارد اسپانیا شده و تحت عنوان سرمایه‌گذار به فعالیت در این کشور بپردازد. این امر گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال زندگی و یا سرمایه‌گذاری در کشورهای پیشرفته‌ای مانند اسپانیا هستند.

با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

درباره شرایط کسب اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک بیشتر بدانیم

دریافت گلدن ویزای اسپانیا از راه خرید ملک با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه نیست و تنها با داشتن تمکن مالی بالا می‌توان موفق به اخذ این ویزا گردید. بر این اساس فرد سرمایه‌گذار بایستی بتواند علاوه بر هزینه‌های خرید ملک اسپانیا، توانایی پرداخت هزینه‌های معشیتی خود و همراهانش را در این کشور داشته باشد. در ادامه این مقاله با مهم‌ترین شرایط و مدارک لازم برای کسب اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک آشنا می‌شوید.

  • متقاضی بایستی یک یا چندین ملک که دارای حداقل ارزش ۵۰۰ هزار یورو است را در کشور اسپانیا خریداری کند. مسکونی، صنعتی یا تجاری بودن ملک کاملاً اختیاری بوده و مانعی برای اخذ اقامت ندارد.
  • مدارک لازم برای کسب اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری شامل گذرنامه، پاسپورت، صورتحساب بانکی و مدارک مربوط به خرید ملک است. مدارک مالی فرد متقاضی بایستی اثبات کننده استقلال مالی و توانایی پرداخت مخارج وی و همراهانش در کشور اسپانیا باشد.
  • برای اخذ این نوع ویزا محدودیت سنی وجود نداشته و تنها کافی است متقاضی دارای سن قانونی باشد.
  • ملک خریداری شده توسط سرمایه‌گذار خارجی بایستی دارای ارزش و تاثیر اقتصادی مثبت در کشور اسپانیا باشد. این امر بدان معنا است که ملک مورد نظر منجر به کارآفرینی و ایجاد شغل در اسپانیا شود.
  • فرد متقاضی نبایستی در کشور مبدا یا اسپانیا مرتکب جرم و جنایت شود. به همین منظور ارائه گواهی عدم سوء سابقه کیفری الزامی است.
  • متقاضی بایستی دارای بیمه سلامت معتبری باشد که هزینه‌های درمانی وی و همراهانش را طول اقامتشان در کشور اسپانیا تحت پوشش قرار دهد.
  • برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری، فرد متقاضی نبایستی دارای ممنوعیت ورود یا سابقه ریجکت شدن به کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
  • با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک بر اساس جدیدترین قوانین اقامت در اسپانیا، فرد متقاضی بایستی به مدت حداقل هفت روز در سال را در این کشور حضور داشته باشد.

 

کسب اقامت دائمی اسپانیا از راه خرید ملک

با اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و دریافت گلدن ویزای این کشور بهترین شرایط زندگی در کشور اسپانیا برای متقاضیان فراهم خواهد شد. ویزای طلایی دریافت شده از سفارت دارای یک سال اعتبار بوده و متقاضی می‌تواند با حضور در کشور اسپانیا این ویزا را تبدیل به اقامت دو ساله در این کشور نماید. متقاضی تا زمان حفظ سرمایه‌گذاری خود در اسپانیا می‌تواند اقدام به تمدید اقامت خود به صورت نامحدود نماید. برای تمدید اقامت احتیاجی به اقامت مستمر و مداوم در اسپانیا نبوده و کافی است متقاضی برای هر بار تمدید اقامت خود، سفری به کشور اسپانیا داشته باشد. در صورتی که متقاضی سالانه مدت شش ماه را در این کشور حضور داشته باشد می‌تواند بعد از پنج  سال اقامت دائم اسپانیا را اخذ نماید.

 همچنین برای دریافت شهروندی اسپانیا متقاضی بایستی مدت ده سال و در طی هر سال ۱۸۳ روز را حداقل در این کشور حضور داشته و زندگی نماید. آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور اسپانیا، تسلط به زبان اسپانیایی، نداشتن بدهی و سابقه کیفری در این کشور از جمله شرایط دریافت پاسپورت و تابعیت کشور اسپانیا به شمار می‌آیند.

با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

مهمترین مزیت‌های دریافت ویزای طلایی اسپانیا

دریافت ویزای طلایی اسپانیا از راه خرید ملک فواید و مزیت‌های بسیاری به دنبال دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شوید:

  • متقاضیان با اخذ گلدن ویزای اسپانیا می‌توانند اجازه اقامت بلند مدت را در این کشور داشته باشند. ویزای طلایی اسپانیا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا مدت دو سال در این کشور باشند و بعد از آن نیز هر دو سال می‌توانند اقامت خود را تمدید کنند. بعد از مدت ۵ سال نیز می‌توانند اقامت دائم را اخذ کرده و بعد از ۱۰ سال امکان دریافت پاسپورت و تابعیت اسپانیایی برایشان میسر می‌شود.
  • با کسب گلدن ویزای اسپانیا فرد متقاضی و همراهان او حق تحصیل و حق اشتغال در کشور اسپانیا را خواهند داشت.
  • با کسب ویزای طلایی اسپانیا، فرد متقاضی می‌تواند علاوه بر خود برای همسر والدین سالمند و فرزندان زیر سن قانونی خود اقدام به اخذ ویزای همراه نماید.
  • با کسب گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک متقاضی و همراهان او می‌توانند از بسیاری خدمات عمومی، سیستم بهداشتی و آموزشی کشور اسپانیا بهرمند شوند.
  • فرد متقاضی می‌تواند با خرید ملک در اسپانیا از آن به منظور کسب درآمد استفاده و بهره‌برداری نماید.
  • اقامت از طریق خرید ملک در کشور اسپانیا فرصت‌های شغلی و بازار کار مناسبی را برای فرد متقاضی به دنبال خواهد داشت.
  • با اخذ ویزای طلایی اسپانیا متقاضیان می‌توانند سفری آزادانه و بدون محدودیت به کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن داشته باشند.

سخن پایانی

در این مقاله با مدارک، شرایط و مزیت‌های اقامت اسپانیا با خرید ملک آشنا شدید. اسپانیا سرزمین تاریخی ماتادورها بوده که علاوه بر فرهنگ غنی، دارای وضعیت جغرافیایی و اقتصادی بسیار مطلوبی نیز است. از این‌رو بسیاری از مردم دنیا به خصوص ایرانیان متقاضی مهاجرت به این کشور رویایی و زیبا هستند. همانطور که اشاره شد با خرید ملک در اسپانیا می‌توانید علاوه بر اخذ اقامت این کشور به سرمایه‌گذاری سودآور و کسب درآمد ثابت در اسپانیا نیز بپردازید. موسسه حقوقی VIP GROUP از با سابقه‌ترین و معتبرترین موسسات در خصوص اخذ ویزا، دریافت اقامت، رفع ریجکت ویزای کشورهای خارجی از جمله اسپانیا به شمار می‌آید. این مجموعه همچنین خدماتی در خصوص خرید ملک، برگه تمکن مالی، ثبت شرکت و… به متقاضیان عزیز ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های تخصصی می‌توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی VIP GROUP تماس بگیرید.

با یک تیر دو نشان بزنید: سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا با خرید ملک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]