برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

جزیره کیش جزو محبوب‌ترین مقاصد سفرهای داخلی است. جزیره کیش را می‌توان هم منطقه‌ای مدرن و شیک معرفی کرد و هم شهر ساحلی فوق العاده‌ای که سنت و اصالت فراوانی دارد. اگر قصد سفری ارزان به جزیره زیبای کیش را دارید، این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به شرح برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش پرداخته‌ایم تا سفری اقتصادی را تجربه کنید و با جاذبه‌ها و تفریحات کیش آشنا شوید.

سواحل کیش

بخش عمده زیبایی کیش به سواحل آن مربوط می‌شود، پس روز اول سفر خود را به دیدن سواحل زیبای کیش اختصاص دهید. استقبال مهمانان این جزیره از خط ساحلی کیش برای تماشای غروب و زیبایی بی‌وصف دریای نیلگون خلیج فارس موجب شده است تا سواحل کیش بیشترین طرفدار را داشته باشند. مطمئنا اولین روز سفر خود را به سواحل کیش و پیاده روی، پیک نیک و راه انداختن باربیکیو در کنار تماشای طلوع و غروب خورشید خواهید گذراند. از سواحل زیبای کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساحل اسکله تفریحی

  • ساحل درختان نارگیل

  • ساحل سیمرغ

  • پارک ساحلی و ساحل میرمهنا

  • ساحل مرجان

  • ساحل مرد ماهیگیر

برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

جاذبه‌های دیدنی کیش که نباید از دست داد

بدون شک بازدید از همه جاذبه‌های طبیعی و دیدنی کیش را نمی‌توان در یک روز خلاصه کرد. پس بهتر است دو روز از سفر خود را به دیدن این زیبایی‌ها اختصاص دهید تا از این جزیره جنوبی زیبا لذت ببرید. از جمله زیباترین جاذبه‌های دیدنی کیش عبارتند از:

شهر زیر زمینی کاریز

این شهر در عمق ۱۶ متری قرار دارد و قدمت آن بسیار طولانی است. در گذشته آب شیرین این جزیره را این کاریز تامین می‌کرد. این بنا سقفی پوشیده از صدف‌ها و مرجان‌های طبیعی دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

آب انبار دوقلو کیش

این آب انبارها به کمک نورپردازی در شب‌های کیش می‌درخشند و توجه مهمانان این جزیره را به خود جلب می‌کنند. پس در هنگام سفر به کیش بازدید از آن را از دست ندهید.

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

اگر به دنبال شناخت مردم اصیل و خونگرم این جزیره هستید، این موزه به شما در شناخت آن‌ها کمک بسیاری خواهد کرد. در این موزه با سبک زندگی سنتی مردم جنوب و غذاهای خوشمزه آن‌ها آشنا خواهید شد.

قلعه جنی

قلعه جنی جزو جاذبه‌هایی است که قدمت بسیاری ندارد، اما داستان‌های عجیب بسیاری برای گفتن دارد که موجب جذب توریست‌های بسیاری برای این جزیره شده است.

روستای باغو

روستای باغو جزو جاذبه‌هایی است که شما را با فرهنگ صمیمی و سنت مردمان جنوب آشنا می‌کند.

جاذبه‌های دیدنی کیش فراوان‌اند که در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. در برنامه سفر ارزان به کیش، حتما از این جاذبه‌های طبیعی دیدن کنید. زیرا بازدید از این جاذبه‌ها هزینه بسیاری ندارد و اغلب آن‌ها رایگان هستند؛ بنابراین بازدید از این مکان‌ها به علاوه شهر باستانی حریره، درخت سبز، باغ پرندگان و خزندگان و آکواریوم کیش می‌تواند به شما در تجربه سفری کم هزینه و اقتصادی کمک کند.

کشتی یونانی

از جمله تصاویر نمادینی که در کیش خواهان بسیاری دارد، کشتی یونانی در غروب زیبای کیش است. کشتی یونانی جزو زیباترین تصاویری است که از این جزیره در ذهن شما نقش خواهد بست.

برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

تفریحات هیجان ‌انگیز جزیره کیش

تفریحات جزیره کیش به دلیل استقبال بی‌نظیر مسافران بسیار متنوع است. برخی از تفریحات رایگان هستند و برخی نیازمند پرداخت هزینه است که می‌تواند سفری دل‌انگیز با کمترین هزینه برای شما به یادگار بگذارد. از جمله این تفریحات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوچرخه سواری دور جزیره

از زیباترین تجربه‌های زندگی می‌توان به دوچرخه سواری دور تا دور جزیره کیش اشاره کرد که شما می‌توانید لذت نسیم دلنشین دریا را با طلوع و غروب خورشید تجربه کنید.

غواصی و جت اسکی

از جمله تفریحات پر طرفدار این جزیره است که در اکثر پارک‌های ساحلی مانند مرجان وجود دارد.

جایروکوپتر

جایروکوپتر از تفریحات آمیخته با هیجان است که شما می‌توانید جزیره را از ارتفاع به کمک یک هلیکوپتر کوچک ملخی مشاهده و بر فراز دریای خلیج فارس و جزیره کیش پرواز کنید.

موارد زیر از دیگر تفریحات این جزیره هستند که برای تفریح و ایجاد هیجان در شما ساخته شده اند.

  • گشت سافاری

  • بانجی جامپینگ

  • اتاق فرار

  • کارتینگ

  • رصد خانه تیتان

  • زورب بال

  • دلفیناریوم

برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

هتل‌های اقتصادی ولی با کیفیت کیش

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر به شما کمک بسیاری کند، رزرو هتل‌های با کیفیت اما اقتصادی کیش است. هتل صدف کیش جزو هتل‌های چهار ستاره این جزیره است که با قیمتی بسیار مناسب امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان این جزیره قرار می‌دهد. در قبال مبلغ پرداختی برای رزرو، کیفیت امکانات و نوع خدمات این هتل بسیار بالا است. اقامت در این هتل به شما در تجربه سفری لذت بخش و اقتصادی به شما کمک خواهد کرد.

سفری خاطره‌انگیز با فلای تودی

فلای تودی ۱.۵ میلیون هتل را در سراسر جهان به شما پیشنهاد می‌دهد و با حدود ۹۰۰ خط هوایی در جهان، شما را در سفر به هر جای کره زمین همراهی می‌کند. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، از خدمات فلای تودی در این زمینه غافل نشوید. متنوع‌ترین هتل‌های کیش اعم از لوکس، ارزان و اقتصادی در فلای تودی با شرح قیمت و امکانات قابل مشاهده هستند. همچنین تخفیفات ویژه فلای تودی در رزرو هتل نیز به جذابیت‌های سفرتان می‌افزاید.

فلای تودی امکان خدمات‌رسانی برای رزرو هتل، خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما، دریافت ویزا و رزرو تورهای داخلی و خارجی را از طریق سایت و اپلیکیشن خود به راحتی فراهم کرده است.

برنامه سفر ارزان ۴ روزه به کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]