روستای بورتانگ در هلند

روستای بورتانگ در هلند

روستای بورتانگ در هلند روستایی است با جمعیتی در حدود 430 نفر که در بخش ولاخت‌وده در کشور هلند واقع شده است.
قلعه و استحکامات نظامی ستاره شکلی که در تصویر مشاهده می‌کنید در سال 1593 و در طول جنگ هشتاد ساله ساخته شد آن هم زمانی که ویلیام اول قصد داشت تنها جاده بین آلمان و شهر گرونینگن (Groningen) را تحت کنترل داشته باشد.
هم اکنون این روستا به عنوان یک موزه فضای باز شناخته می‌شود.
در طول جنگ هشتاد ساله (1568 – 1648)، اسپانیایی‌ها کنترل گرونینگن و جاده منتهی از آنجا به آلمان را داشتند. ویلیام، رهبر هلند، لازم دید که قطع ارتباطات بین گرونینگن و آلمان انجام شود. او تصمیم گرفت که این امر می‌تواند جهت بهینه برای ساخت یک غنی سازی در Bourtange انجام شود، اینکه جاده اصلی منتهی به آلمان بود.
این قلعه در سال 1593 به شکل یک ستاره قلعه ای شکل با شبکه ای از کانال‌ها و دریاچه که به عنوان moats (که همچنین در طراحی ستاره ساخته شد) استفاده شد به پایان رسید. در زمان اتمام آن، در قلعه پنج پادگان قرار داشت. بلافاصله پس از ساخت و ساز آن، نیروهای اسپانیایی از گرونینگن محاصره شدند، هر چند در طی حمله با شکست به پایان رسید.
در فورت Bourtange نبرد دیگری در سال 1672 برعلیه نیروهای مهاجم از شاهزاده-اسقف مونستر، در جنگ فرانسه و هلند انجام شد. پس از تسخیر 18 شهرستان و شهرهای کوچک در شمال هلند، آنها خواستار آن شدند که فورت تسلیم شود.
فرماندار این دژ، کاپیتان Protts، خودداری از این تقاضا کرد، و Münsters با حمله ای تهاجمی پاسخ آن را داد. به خاطر باتلاق‌های اطراف و دفاع برج، ارتش مهاجم با موفقیت دفع شد.
پس از آن روستای بورتانگ در هلند به حال خود رها شده بود که دوباره بازسازی شد و منطقه ای جهت بازدید گردشگران استفاده شد.
روستای بورتانگ در هلند
روستای بورتانگ در هلند
روستای بورتانگ در هلند
روستای بورتانگ در هلند
روستای بورتانگ در هلند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]