چاله ماه کجاست؟

چاله ماه کجاست؟

“چاله ماه” از آنجا شروع می‌شود که یک زن و شوهر ماجراجو به نام “تام و گلدی جانستون” زندگی پر از مشغله و کار خود را رها می‌کنند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند؛آنها جزایر دریای کارائیب را برای ماجراجوییشان انتخاب کردند .
وقتی تام و گلدی در حال گشت و گذار در دل طبیعت بکر جزیره بکیا (Bequia) بودند ، قوس سقف مانندی را کشف می‌کنند که مانند سوراخی بسیار بزرگ در دل کوه ایجاد شده بود و منظره ای شگفت انگیز رو به آبی بیکران دریا داشت ! دیدن این منظره زیبا همان و تصمیم ساخت اقامتگاهی کوچک در دل این قوس همان !
درست زیر یک قوس سنگی استراحتگاهی با پنج خانه در اطرافش وجود دارد که با آبهای فیروزه ای رنگ دریای کارائیب احاطه شده است .اقامت کنندگان و بازدید کنندگان لحظاتی آرام و راحت را در “چاله ماه” سپری خواهند کرد آن هم تنها با ۱۲ کارمند ! این اقامتگاه تنها یک آشپز و یک نظافتچی دارد،اما همیشه بهترین امکانات را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.
انرژی‌های موجود در طبیعت ، انرژی هایی پاک هستند . “چاله ماه” نیز یک استراحتگاه طبیعی و پاک است ! آب این خانه از آب باران جمع آوری شده در مخزن موجود در سقف خانه تامین شده و انرژی خورشید و انرژی باد نیز برای سرمایش و گرمایش اتاق‌های آن استفاده می‌شود.
در اتاق خواب هایش پنجره ای رو به دریا دارد. صبح که از خواب بیدار می‌شوید با منظره زیبای دریا روبرو خواهید شد . بگذارید رنگ آبی دریا چشمانتان را نوازش کند.
هم می‌توانید روز و شبی فوق العاده را در “چاله ماه” تجربه کنید و هم می‌توانید از تفریحاتی چون غواصی، قایقرانی، ماهیگیری و یا پیاده روی در کنار ساحل دریای کارائیب لذت ببرید .
البته ابتدا “چاله ماه” مجموعه ای از ۱۶ خانه بود که در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در طی ده سال از سال ۱۹۵۰ تا سال ۱۹۶۰ ساخته شده بود ؛ اما پس از مرگ تام ۱۱ خانه فروخته شد و تنها ۵ خانه باقی ماند که همین ۵ خانه باقیمانده به ترمیم نیاز دارد.
از ۱ نوامبر تا ۳۰ ژوئن سیل جمعیت متقاضی اقامت در “چاله ماه” هستند ، در حالی که از اول جولای تا ۳۰ اکتبر از بار مشتریان ما کم می‌شود و هزینه به ازای هر هفته اقامت در اینجا ۹۹۳ دلار می‌باشد.
چاله ماه کجاست؟
چاله ماه کجاست؟
چاله ماه کجاست؟
چاله ماه کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]