سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!

سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!

تور موریس ، مدت زیادی نیست که در ایران به صورت جدی راه اندازی شده است اما در این مدت علاقه مندان پر و پا قرص خود را پیدا کرده است. موریس جزیره ای زیبا در غرب اقیانوس هند همواره مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است. مساحت جزیره موریس در حدود 4 برابر شهر تهران برآورد می‌شود و خط ساحلی طولانی، زیبایی فوق العاده ای به آن داده است. برای طرفدارن آب و آفتاب، این جزیره مقصدی بسیار مناسب محسوب می‌شود تا جایی که بیشتر مسافران موریس برای چندین بار تجربه سفر به این جزیره زیبا را با خود همراه دارند.
جزیره موریس با تهران در حدود 1’.30” فاصله زمانی دارد و فاصله هوایی آن نیز بر پایه 8.45 ساعت محاسبه می‌شود. هواپیمایی ماهان به این کشور زیبا، پرواز مستقیم دارد. فرودگاه سِر سیووساگور رامگولام پذیرای پروازهای بین المللی در جزیره بوده و از امکانات مناسبی نیز برخوردار است.
موریس کشوری با آب هوای نیمه استوایی محسوب می‌شود. بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا از فروردین تا آبان ماه خواهد بود.
ساکنان موریس مردمی آرام و مهمان دوست هستند. رفتار آنها به آرامی ساحل جزیره و مهربانی آفتاب توصیف می‌شود. این مردم احترام فراوانی برای یکدیگر قائل هستند و از ادیان مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند.
موریس برای طرفداران مزه‌ها و چاشنی‌های جدید، مکان یایده آل به شمار می‌رود. غذاهای این جزیره معمولا مقداری تند هستند و آشپزان آن در پخت غذاهای دریایی مهارت خاصی دارند.توصیه می‌کنیم حتما "Creole Curry" یکی از غذاهای پر ادویه و محبوب را امتحان کنید. این کاری از ماهی، گوشت گاو یا مرغ تهیه می‌شود و با برنج سرو می‌شود.
اگر تصمیم به خرید در موریس دارید حتما به مرکز آن در پورت لویی بروید. شرایط برای خرید ارزان و مناسب فراهم است.پس از خرید نوبت به مهمترین عامل شهرت موریس یعنی سواحل زیبای آن می‌رسد.
بخشی از تاریخ ایران هم به کشور موریس مربوط می‌شود: زمانی که انگلیسی‌ها ، رضا شاه را به موریس تبعید کردند.
هم اکنون ساختمان و باغی که رضا شاه در موریس در آن اقامت داشت، محلی متروک است که جز گردشگران ایرانی علاقه مند به تاریخ، کسی سراغش را نمی‌گیرد: باغ ویلایی در انتهای یک کوچه بن بست!
خط ساحلی به امتداد 320 کیلومتر با شن‌های طلایی و آب تمیز هر مشکل پسندی را برای شنا و تفریح متقاعد می‌کند
پس از تفریح در ساحل ساعاتی را نیز برای اماکن دیدنی شهر اختصاص دهید.با موزه بلو پنی و تاریخ طبیعی شروع کنید. پس از آن دهکده ماهیگیری لو تراپ و سپس آکواریوم موریس را ببینید. گردش در کوهستان سیگنال، باغ گیاه شناسی و دریاچه آشتفشانی را نیز فراموش نکنید. از آیشارهای زیبای موریس هم دیدن کنید و چند عکس در مقابل شان بگیرید، حتماً عکس هایتان کارت پستالی خواهد شد.
سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!
سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!
سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!
سفر به جزیره‌ی !##!بهشت زمین!##!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]