روستای رنگین کمانی

روستای رنگین کمانی

این روستا به دست هنرمندی به نام هوانگ یونگ فو و در قرن بیستم ساخته شده است. این هنرمند که قبلاً یک سرباز جنگی بوده است، از اوایل دوران کودکی خود همواره توانایی‌ها و مهارت هایش را به نمایش می‌گذاشته است. روستای محل زندگی او در معرض تخریب قرار داشت و بدین ترتیب او به هدف حفظ این مکان، شروع به نقاشی بر روی آن کرد. کار وی به خوبی نتیجه داد و تا جایی که امروزه این محل به یک مکان مشهور برای جذب گردشگران تبدیل شده است.
عملاً تمام خیابان‌ها و دیوارهای ساختمان‌های روستا با نقاشی‌های ساده هوانگ از گیاهان، حیوانات، شخصیت‌های تلویزیونی، پرنده‌ها و گاومیش پوشانده شده است. با توجه به این حقیقت که هوانگ این کار را صرفاً از چهار سال پیش آغاز کرده است، می‌توان گفت که او به دستاورد بسیار بزرگی دست یافته است. رنگ‌های روشن و شاد و خطوط سادهء به کار گرفته شده توسط هوانگ جذابیت بیشتری بر کار وی افزوده است.
هوانگ در هنگ کنگ متولد شده و با در نظر داشتن سن او می‌توان گفت که او یک پیرمرد کاملاً سالم است. او نقاشی کردن را صرفاً برای گذران وقت خود انتخاب کرده، اما اکنون این کار دیگر به یک علاقه و اشتیاق برای او تبدیل شده است. او که یک هنرمند خود آموخته است صرفاً برای خوشامد خود نقاشی می‌کرد اما استعداد او به سرعت توسط دانشجویان دانشگاهی در آن حوالی کشف شد.
روستای رنگین کمانی
روستای رنگین کمانی
روستای رنگین کمانی
روستای رنگین کمانی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]