وسایل کاربردی برای سفر

وسایل کاربردی برای سفر

آداپتورهای استاندارد جهانی
همه ما سال‌های زیادی مجبور بودیم برای هر وسیله برقی آداپتوری جداگانه در سفر به همراه داشته باشیم و به این دلیل بارمان سنگین‌تر می‌شد، اما با ورود آداپتورهای همه منظوره به بازار، این مشکل حل شد. برای استفاده از بعضی پریزهای برق، باید به آداپتور، مبدّل وصل کرد. بعضی آداپتورها هم برای استفاده در بعضی کشورها کارایی ندارند و بعضی از آنها آنقدر بی کیفیت هستند که بعد از چند بار استفاده، خراب می‌شوند. اما با تولید آداپتورهای نسل جدید این مشکلات به پایان رسید و البته دوشاخه‌های برق در کشورهای اروپایی مبدل هایی دارند که بیشتر آداپتورها را پوشش می‌دهند.
لباس ضد حشره
درست است که پوشاک را نمی‌توان دستگاه نامید اما در تولید این پوشاک، فن آوری هوشمندانه ای استفاده شده است. در تولید پوشاک مختص طبیعت گردی و کمپ زدن، شلوار، بلوز و جوراب هایی طراحی شده است که بدن شما را در برابر حشرات و اشعه مخرب نور خورشید و اشعه « یو وی» در امان نگه می‌دارند. بیشتر این لباس‌ها سبک هستند و براحتی می‌توان آنها را با خود به سفر برد.
یو اس بی فلش
یو اس بی فلش، وسیله ای پرکاربرد است، که در حین سفر در مواقع گوناگون به کار می‌آید. مانند: ذخیره کردن مدارک شخصی برای ارائه به هتل یا استفاده از تصویر گذرنامه در صورت گم شدن آن.
شارژر تلفن همراه
تلفن‌های همراهی که قابلیت اتصال شارژرهای یو اس بی را دارند، یکی از به درد بخورترین اختراعات در تاریخ فن آوری بشمار می‌روند، فقط دقت داشته باشید که به هنگام خرید، شارژر با کیفیت و خوب تهیه کنید چون ارزش اش را دارد.
شارژر مخصوص خودرو
اگر در سفر قصد کرایه خودرو دارید، خوب است که شارژر مخصوص خودرو به همراه داشته باشید. اگر هنگام رانندگی وسایل برقی اتان را شارژ کنید، در صورت نبود پریز کافی در هتل، دیگر کارتان لنگ نمی‌ماند، همچنین بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری، کودکان با بازی‌های دیجیتالی در طول مسیر سرگرم شده و شما هم می‌توانید از طریق نقشه دیجیتالی، مسیر مورد نظر را تا مقصد دنبال کنید.
قاب ضدآب گوشی همراه
بسیاری از افراد، در حالت عادی از قاب ضد آب تلفن‌های همراه شان استفاده نمی‌کنند به دلیل اینکه کمی زمخت است، اما همین افراد به هنگام سفر، این قاب‌ها را بسیار کارآمد می‌دانند و از آن استفاده می‌کنند.
چمدان هوشمند
این نوع چمدان‌ها به تازگی وارد بازار شده اند. با استفاده از از این چمدان شما می‌توانید از طریق تلفن‌های همراه هوشمند، بفهمید که چمدان تان چقدر سنگین است یا در کجاست و آیا در آن باز شده است یا خیر. بعضی از این چمدان‌ها این امکان را به شما می‌دهند که از طریق پورت یو اس بی، وسایل برقی خود را شارژ کنید.
وسایل کاربردی برای سفر
وسایل کاربردی برای سفر
وسایل کاربردی برای سفر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]