نماد کشور برلین

نماد کشور برلین

Fernsehturm یک برج تلویزیونی در مرکز برلین است. این برج در نزدیکی الکساندر است. الکساندر یک منطقه مربع شکل در منطقه مرکزی میته (Mitte) است که مرکز حمل و نقل عمومی برلین می‌باشد. برج برلین با ارتفاع ۳۶۸ متر ، بلندترین ساختار در آلمان ، و چهارمین ساختمان بلند در اروپاست. این برج تلویزیونی یکی از بهترین دیدنی‌های آلمان و جاذبه‌های گردشگری برلین به شمار میرود.
برج برلین که یکی از دیدنی‌های برلین به شمار می‌رود، توسط دولت جمهوری دموکراتیک آلمان بین سالهای ۱۹۶۵ و ۱۹۶۹ ساخته شد. ارتفاع این برج تلویزیونی ۳۶۸ متر و تعداد طبقات آن ۱۴۷ می‌باشد. قطورترین قسمت شفت برابر ۳۲ متر و کوچکتــرین قـــطر آن ۸ متر می‌باشد. در وسط این برج یک پلت فرم بازدیدکننده و رستوران گردان قرار دارد که هر ۳۰ دقیقه یک بار می‌چرخد. با نشستن در این رستوران میتوانید شهر برلین را نظاره گر باشید.
برج مخابراتی برلین یکی از نمادهای برجسته آلمان به شمار می‌رود و اغلب در فیلم‌ها برای شات هایی از برلین استفاده می‌شود. برج برلـــین پیــرامون خود از محوطه سازی برخوردار است. ساخت این مجموعه ۴ سال به طول انجامید و سرانجام در سال ۱۹۶۹ به اتمام رسید. این برج با توجه به نزدیکی اش به الکساندر، گاهی اوقات الکس برج نامیده می‌شود. با تور اروپا و یا تور آلمان سفر کنید و از دیدنی‌های اروپا بازدید کنید.
نماد کشور برلین
نماد کشور برلین
نماد کشور برلین
نماد کشور برلین

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]