شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

چمدان مناسب سفر (1)
شاید خیلی از شما دوستان در انتخاب یه چمدان تردید دارید و نمیدونید چه چمدانی تهیه کنید برای مسافرت این پست به شما کمک میکنه تا بتونید چمدان مناسب انتخاب کنبد.
چمدان‌های برزنتی: این چمدان‌ها که امروزه معمولی‌ترین نوع چمدان هستند امتیاز ویژه ای که وزن کم آنهاست را یدک می‌کشند ولی فراموش نکنید اگر مقصد شما منطقه ای بارانی و مرطوب است هرگز از این نوع چمدان استفاده نکنید چون با بوی بد آن نمی‌توانید کنار بیایید. هرچند لوازم و لباس‌های شما داخل آن چمدان‌ها خیس نمی‌شود ولی رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نامطبوعی در لباس‌ها و وسایل شما خواهد شد.
چمدان‌های تیتانیوم ـ پلاستیک: این نوع چمدان‌ها که مدت زیادی نیست وارد زندگی ما شده از چمدان‌های بادوام است و در صورتی که بخواهید هزینه کنید و به دنبال با دوام‌ترین نوع چمدان هستید این نوع را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
چمدان‌های تیتانیومی که به دلیل مقاومت بالای آنها جزو انتخاب برتر اکثر مسافران کثیرالسفر هستند در صورت نگهداری مناسب حتی گاهی بیشتر از ده سال عمر مفید خواهند داشت. اما بزرگ‌ترین مشکل این نوع چمدان را می‌توان خط و خش ناشی از حمل و نقل در طول سفر دانست چون بدنه آنها زیاد در مقابل این اتفاق مقاوم نیست.
برعکس چمدان‌های برزنتی، چمدان‌های تیتانیومی بهترین گزینه برای سفرهای طولانی و البته در مناطق مرطوب است. مهم‌ترین نکته ای که در این گروه از چمدان‌ها برای خریدارانش باعث برتری می‌شود بحث امنیت و استحکام این وسیله در مسافرت است بنابراین اگر لوازم شما خطر شکستن یا از بین رفتن دارد بهترین گزینه برای سفر بعدی شما این گروه از چمدان هاست.
در کنار این چمدان هایی که با پلاستیک سخت و فشرده ساخته شده اند نیز خاصیتی شبیه به چمدان‌های تیتانیومی دارند با این تفاوت که استحکامشان کمتر و البته قیمتشان ارزان‌تر است. با این حال امکان شکستگی این چمدان‌ها زیاد است چون تحمل پلاستیک درحمل بار بسیار کمتر از فلز است. این چمدان‌ها نیز مثل اسلاف فلزی خوددر معرض خط و خش دیدن هستند. اما به خاطر قیمتشان بازار خود را یافته اند.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]