چگونه مثل یک فرد حرفه ای سفر کنیم ؟

چگونه مثل یک فرد حرفه ای سفر کنیم ؟

رزرو هتل
آیا سفر کردن را دوست دارید ولی ترس و نگرانی دارید؟ برای بسیاری از مردم، مسافرت سرگرم کننده است، به جز قسمت بسته بندی وسایل. چه وسیله ای را با خود ببرم؟ چه وسایلی را نبرم؟ چگونه مطمئن باشم که همه چیزهایی را که لازم داشتم برداشته ام؟ بین بسته بندی بیش از حد و بسته بندی به اندازه کافی تنها یک خط باریک تفاوت است. در اینجا به بررسی هفت توصیه برای بسته بندی سریع و آسان می پردازیم.

1. از لیست بسته بندی استفاده کنید.
یک لیست از وسایلی که در سفر استفاده می کنید تهیه کنید. در طول زمان آن را کامل کنید تا وقتی به یک لیست بسته بندی نهایی دست یابید. این لیست شامل تمام اقلامی است که در سفر مورد نیازتان می باشد و مواردی که استفاده نمی کنید را خط بزنید. همیشه از این لیست تعدادی کپی تهیه کنید و برای هر سفر در کنار اقلامی که بسته بندی می کنید تیک بزنید، به این شکل هیچگاه وسیله ای فراموشتان نمی شود.

رزرو هتل در مشهد
2. تا می توانید سبک سفر کنید.
آیا تا به حال شده بعد از یک تاخیر طولانی پرواز وقتی چمدان و بارهای سنگین خود را از طرفی به طرف دیگر می برید با خود فکر کنید که آیا هوشمندانه بسته بندی کرده اید یا نه؟
اکثر وسایل و آیتم های مورد نیاز شما در مقصد پیدا می شود در نتیجه بهتر است وسایل اضافه با خود حمل نکنید و تنها وسایلی که واقعا ضروری است را همراه خود ببرید. اگر فقط به یک مقصد مانند مشهد سفر می کنید و قصد رزرو هتل در مشهد را دارید اصلا نگران نباشید چون تمام اقلام مورد نیاز شما در اکثر هتل های مشهد در دسترس است و فاصله این هتل ها تا مرکز شهر و رستوران و مکان های تفریحی زیاد نیست.

3. کمد لباس خود را مرتب کنید.
کلکسیونی مختصر از لباس های معقول همراه خود ببرید که تنوع 2-3 روزه داشته باشند. لباس هایی که جنس مناسب دارند، زود خشک می شوند و چروک نمی شوند و همچنین امکان به راحتی ست شدن را دارند. معمولا انتخاب رنگ سفید و سیاه ودر کنار آن یک رنگ شاد کافی است. در هنگام رزرو هتل نگران نباشید چون اکثر هتل ها امکانات لاندری را دارا می باشند.
تعداد کفشهایی که باید به همراه خود ببرید را نیز محدود کنید. کفش ها اغلب بزرگ هستند و جای زیادی اشغال می کنند. اطمینان حاصل کنید که یک جفت کفش راحتی برای پیاده روی همراه خود ببرید.

رزرو هتل
4. یک کیف دستی جادار همراه خود داشته باشید
شهرهای ساحلی در فصل تابستان مقصد تعداد زیادی از گردشگران می باشند، این در حالی است که جزیره کیش به علت موقعیت جغرافیایی نسبت به خطه شمال خلوت تر می باشد اما رزرو هتل در کیش در این فصل بخاطر گرمای هوا اکثرا با تخفیف های بسیار خوبی ارائه می گردد.
این کیف ها به هنگام خرید سوغاتی، بردن وسایل از اتاق هتل به استخر و بسیاری از موارد دیگر به کارتان می آید. همچنین اگر به منطقه ای ساحلی مانند کیش سفر می کنید می توانید از این کیف ها برای بردن لباس و حوله تمیز به ساحل برای آب تنی استفاده کنید.

رزرو هتل در کیش
5. بالشت و پتو
طبیعی است اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد باشید که دوست دارید در هواپیما و هتل ها بالشت و پتوی خودتان را استفاده کنید. برای فشرده سازی از بالشت و پتو های مسافرتی استفاده کنید که در عین کارآمدی جای خیلی کمی اشغال می کنند.

6. وسایل ضروری برای سفر با هواپیما و ماشین شخصی
وسایل ضروری خود را در بسته های کوچک و قابل حمل همراه خود و خارج از چمدان داشته باشید تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشید. وسایلی نظیر گوشی موبایل، هدفون، عینک، پوشک بچه و خوراکی و در صورت نیاز بطری آب. بهتر است داروهای ضروری را هم همراه خود و یا در کیف پول نگه دارید.

مسجد بلغار شهر کازان
7. چمدان خود را متمایز کنید
اکثر افراد چمدان های سیاه و سفید دارند و گاهی اوقات تشخیص این چمدانها از یکدیگر به کاری دشوار مبدل می شود. برای شناسایی بهتر چمدان خود بهتر است از زیپ ها و یا روبان های رنگی و برچسب های فانتزی استفاده کنید ولی بهترین کار این است که چمدان خود را از بین رنگ های غیرمعمول انتخاب کنید.

چگونه مثل یک فرد حرفه ای سفر کنیم ؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]