مکانهای توریستی پرطرفدار تور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

مکانهای توریستی پرطرفدار تور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

شهر ورونا در تور ایتالیا | Verona

اگر کلمه ی ورونا را در وب سرچ کنید، بی گمان شما اسم رومئو و ژولیت دراولین سایت ها میبینید چون شهر ورونا در ایتالیا به نشانه ی تولد عشق رومئو و ژولیت این عشق افسانه ای و عاشق شناخته می شود و به این دلیل  است که این شهر را، شهرعشق افسانه ای دنیا  می نامند و سرانجام  ورنا به این نام مشهور شده است. این شهر درمنطقه ونتو در ایتالیا وجود دارد و به طریقی اروپای مرکزی را به ایتالیا نیز وصل می کند.

مکانهای توریستی پرطرفدار تور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

همانگونه که در ابتدای مقاله گفتیم ، ورونا از شهرهای شمالی ایتالیا محسوب می شود که در منطقه ‌ی ونتو و در مرز رود آدیگه جای گرفته است و به این دلیل اروپای مرکزی را به ایتالیا وصل می ‌کند. این شهر در ایتالیا، از مقصدهای مهم گردشگری که بسیارطرفدار دارد در تور ایتالیا محسوب می شود و اگر چه مثل شهر های دیگر ایتالیا مشهور نیست  اما معنی اش این نیست که شهر خ.بی نیست.

بر حسب اسناد تاریخی، شهر ورونا در سال 89 که پیش از میلاد بوده به وسیله روم باستان مورد استعمار قرار گرفته بود و جزو شهر های مهم در اروپا محسوب شده بود. آثار باستانی زیادی در این شهر وجود دارد به عنوان نمونه آمفی ‌تئاتر رومی که از آن زمان باقی مانده.

در تور ایتالیا در این شهر کوچه های زیبا و باستانی وجود دارد در این شهر اکثر نقاطش به رنگ صورتی هستن و یک نکته جالب که به وسیله شکسپیر این شهر مشهور شده است.

پیاتزا دی سینیوری | Piazza dei Signori

همچنین ممکن است که اصلا شکسپیر به این شهر سفر کرده است  یا نه ولی، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین نمایشنامه های شکسپیر همان داستان دوست داشتنی عشق رومئو و ژولیت مربوط به این شهر است. در تور ایتالیا ورونا به حدی زیبا و باشکوه است که شما به طور بی ‌هدف هم در کوچه و خیابان  آن قدم بزنید لذت میبرید. و بدون پرداختن پولی برای دریافت بلیط میتوانید از یک جاذبه تاریخی دیدن کنید.

خانه ی رومئو و خانه ی ژولیت | Romeo House and Juliet House

همان طور که از رومئو و ژولیت خیلی گفتیم میخواهم از یکی از مشهور ترین جاذبه های این شهر سخن بگوییم که اسمش خانه ی ژولیت است که بسیار معروف است. درست است که نقل شده ممکن است این داستان تخیلی باشد و ژولیت در این خانه زندگی نکرده باشد، ولی بالکن مشهور این آثار و مجسمه‌ ی برنز ژولیت که در حیاط این خانه قرار گرفته است وعاشقان را در تور ایتالیا به خودش جلب میکند. افرادی هستن که مسئولیت پاسخ دادن به نامه هایی که برای ژولیت فرستاده می شود را دارند. به خاطر وجود این خانه بسیار زیبا  است که این شهر را شهر عشق می نامند.

آمفی تئاتر رومی | Roman amphitheater

به جز خانه و بالکن ژولیت، آمفی تئاتر رومی (Roman amphitheater) یا تماشاخانه ‌ی ورونا همچنین نشانه ی به خصوصیی برای این شهر به حساب می ‌آید. علاوه بر این محل را به شکل راحت با نام آرِنا (Arena di Verona) نیز می ‌شناسند و پیشینه آن ممکن است به قرن اول میلادی باز گردد.

مختصری درباره  تور اسپانیا

موقعیت جغرافیایی

مساحت این کشور پانصد و شش هزار کیلومتر مربع بوده و از لحاظ بزرگی جزء چهارمین کشور می باشد.اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد وهمینطور در شبه جزیره ی ایبری واقع شده است.جمعیت این کشور چیزی بالغ بر چهل و هفت میلیون نفر است.اسپانیا دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که به آن خواهیم پرداخت.در این مقاله سعی داریم شما را با اسپانیا و تور اسپانیا بیشتر آشنا کنیم تا انتخابی راحت تر برای سفر خود داشته باشید.

مکانهای توریستی پرطرفدار تور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

پایتخت اسپانیا،مادرید است و از شهرهای مهم ان می توان به بارسلون اشاره کرد.این کشور از ناحیه ی شمال و شمال شرقی با فرانسه و خلیج بیسکای همسایه است و از جنوب هم مرز با دریای مدیترانه می باشد.اسپانیا همینطور ازناحیه ی غربی با پرتغال همسایه به حساب می آید.جزایر قناری جزء خاک اسپانیا محسوب می شوند.آب و هوای این کشور متفاوت بوده و در هر بخش به صورت نیمه خشک، اقیانوسی و مدیترانه ای می باشد.

زبان، مذهب و واحد پول اسپانیا

دین اکثریت مردم اسپانیا مسیحیت است و مردم این کشور به زبان اسپانیایی مکالمه و مکاتبه می کنند.اسپانیا دارای 2مجلس قانون گذاری بوده که از سال 1987 میلادی تا کنون،به هفده بخش و 2شهر خودمختار تقسیم بندی می شود.هم چنین یورو،واحد پول اسپانیا می باشد.

گردشگری تور اسپانیا

اسپانیا بی شک جزء دیدنی ترین کشورها می باشد و جاذبه های توریستی فراوانی دارد.مادرید،پایتخت اسپانیا،شهری خاطره انگیز است و دارای آثار تاریخی بی نظیری می باشد.برای کشف مناظر موجود در این شهر زمان زیادی را باید صرف کرد.شهرهای دیگر اسپانیا نیز تاثیر فراوانی را درجذب توریسم و صنعت توریسم دارند.تور اسپانیا از لذت بخش ترین تورها برای شما خواهد بود و سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه ها در مادرید می توان به کاخ سلطنتی مادرید اشاره کرد.پیشینه ی این کاخ به قرن هجده میلادی بازمی گردد که دراین کاخ پادشاهان اسپانیایی مستقر بودند.حال به شهر بارسلون می رویم و شما را با کلیسای ساگرادا فامیلیا آشنا می کنیم.این کلیسا مربوط به قرن هجده میلادی می باشد که توسط شخصی به نام آنتونی گادی ساخته شده است.

کاخ آل اسکوریال از بناهای دیگری است که شما در تور اسپانیا از آن دیدن خواهید کرد.عظمت این کاخ زبان زد خاص و عام است.در این قصر باشکوه،اقدامات و امور سیاسی شاه(فیلیپ دوم) انجام می شده است.

از بناهای مذهبی که در تور اسپانیا می توانید از آن ها بازدید کنید،کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا می باشد که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد.این اثر مربوط به دوران 11 میلادی می باشد و شما با تماشای آن می توانید وقایع و عظمت آن دوران را به روشنی لمس کنید.کاخ الحمرا نیز در صنعت توریسم اسپانیا بسیار موثر بوده وجزء اصلی ترین جاذبه ها به شمار می آید و همینطور در یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

تولدو از دیگر شهرهای تاریخی اسپانیا است که با داشتن جاذبه های تاریخی متعدد هرساله توریست های بسیاری را به آن جا کشیده است.اگر می خواهید از جاذبه های تاریخی لذت بیرید،تور اسپانیا بهترین گزینه برای شما است.

وقت محلی اسپانیا

ساعت ایران 5/2 ساعت از وقت محلی اسپانیا جلوتر می باشد و از جمله کشورهایی است که برای اقامت و یا سفر به ویزا نیاز دارد.

فرهنگ و آداب و رسوم اسپانیا

مذهب تاثیر زیادی در فرهنگ این کشور داشته است.زندگی اسپانیایی ها بسیار تغییر کرده است و بسیاری از سخت گیری ها از لحاظ مذهبی از میان رفته است.دست دادن و روبوسی از رفتارهای متداول در فرهنگ مردم اسپانیایی است.زمانی که مردم اسپانیا به جایی دعوت می شوند،معمولا هدیه ای با خود به همراه خواهند برد.زندگی در این کشور مخصوصا در ناحیه ی جنوبی در مفپقایسه با جاهای دیگر آرام تر می باشد.اسپانیایی ها مردمانی سخت کوش هستند و واحد خانواده در اسپانیا در مقایسه با جاهای دیگر بزرگ تر می باشد.هم چنین از ویژگی های دیگر مردم اسپانیا این است که آن ها به رقص و موسیقی نیز علاقه دارند.اکنون که با این کشور آشنا شدید،می توانید با انتخاب تور اسپانیا سفری بی نظیر را به همراه خانواده ی خود تجربه کنید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

چرا تور فرانسه را انتخاب کنیم؟

فرانسه به طرق مختلف متنوع ترین، جذاب ترین، و جالب ترین کشور برای سیر و سیاحت در تور فرانسه است بسیاری از افراد سالانه تور فرانسه. را برای تفریحات خود انتخاب میکنند محیطی ارام و زیبا که رقص نور در ان چیزهای یکنواخت را به چیزهای فوق العاده و بی نظیر تبدیل می کند. اینجا در تور فرانسه مسافران به امیزه ای از ساخت بشر و زیبایی طبیعی دعوت می شوند که هیچ جای اروپا وجود ندارد.

 فرانسه با جنگل های انبوه، سواحل یکپارچه، دره های واقعا بزرگ و عمیق، بلندترین رشته کوههای اروپا، از بالا تا پایین مثل یک پوشش زیبای دخترانه است. شما می توانید در تور فرانسه همچنین مجموعه ای از شگفتیهای عجیب و غریب هنری و معماری کلیساهای بلند، کاخ هایی با لوسترهای مجلل و موزه هایی پر از تندیس های فرهنگی جهان غرب را در انجا پیدا کنید.

شما می توانید بدون احساس خستگی یک دوره از تعطیلات دوران زندگی خود را با تور فرانسه بگذرانید. اینجا پر بازدیدترین مقصد توریستی است که جایگاهش را با جمعی از گنجینه های تاریخی، مناظرکتاب داستان و خصوصیات فرهنگی حفظ کرده است. جاذبه زیاد پاریس ان را در مرکز توجه قرار داده است و از نظر مناظر محیطی، شخصیتی، و قطعه های ادبی با هر شهری در روی کره زمین مطابقت می کند.

اما زیبایی واقعی فرانسه در بسیاری از موارد، جای دیگر است. موهبت های طبیعی کشور بسیار زیاد است مثل: شن های سفید، کوههای عظیم، راههای پیچ در پیچ حومه شهر. اینجا سرزمینی است که رویا پردازان و نوشیدنی خورها، انقلابیون و هنرمندان از ان الهام گرفته اند. کمی جای تعجب است که فرانکوفیلز (Francophiles) (و گفته اش که حتی فداییان کشور یک کلمه برای توصیف انها دارند) دنیا را تمام شده می داند.

تنوع گردشگری در تور فرانسه

در طول تور فرانسه شما می توانید در سواحل Cote dAzur اب تنی کنید، در سبزه زار بیکران دره Loire بخوابید یا نگاهی به قله های کوه الپ بیندازید. در زمینهای بنفش Provence پرسه بزنید، در مسیر خود به نوشیدنی فروشی افسانه ای لیون غذای خود را بخورید یا ناهمواری جذاب کورسیکا (Corsica) را برای نمونه بردارید. شهرها، خطوط ساحلی، روستاهای فرانسه هرکدام امتیاز محبوبی دارند، و وقتی در کل به ان نگاه کنیم، اینها شامل یک پکیج گردشگری تقریبا کامل هستند.

این به ان معنی نیست که فرانسه به راحتی در یک مقوله جای می گیرد. شما وقتی در تور فرانسه در حال عبور از خیابانهای پشتی بندر مارسی (Marseille) هستید یا در حال پرسه زدن در بازار کهنه فروشان پاریس هستید، باید به خاطر بسپارید که تاکستان های Alsace و تپه های شنی ساحل اتلانتیک نیز بخشی از کشور هستند.

این تنوع به طرق مختلف، جادوی فرانسه است. به همین دلیل موضوع مجلات، کتاب ها، و متون، به لذت های زندگی فرانسوی اختصاص یافته است. دلیل روحیه ملی شجاعت و بشاشت مردم همین است. و این یکی از دلایلی است که در تور فرانسه چرا فرانسه در یک دنیای پر از شگفتی و زیبایی طبیعی همچنان بیشتر از جاهای دیگر جاذبه توریستی دارد.

یک بار چارلز دگل (Charles De Gaulle) رئیس جمهور سابق فرانسه پرسید" چگونه می توان کشوری را که 365 نوع پنیر دارد را توصیف کرد؟" حتی امروزه هم این یک سوال خوب است.

مکانهای توریستی پرطرفدار تور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]