معرفی دو مقصد زیبای گردشگری در نوروز 99

معرفی دو مقصد زیبای گردشگری در نوروز 99

سفر در روزهای زیبای بهاری و آشنایی با مردم بومی و تماشای نحوه زندگی آنان، همیشه بخش جذابی از زندگی است. در روزهای نوروزی فرصتی برای دیدن شهرهای توریستی و تاریخی دنیا به زیباترین شکل ممکن است. می‌توانید از میان مقاصد گردشگری مختلف امسال، سفر به چین یا استانبول را انتخاب کنید.
آژانس مقتدرسیر تورهای گردشگری با کیفیتی را برای گردشگران در نوروز 99 برنامه‌ریزی کرده است و با آسودگی خاطر می توانید به همراه خانواده یا دوستان، این شهرهای زیبای گردشگری را ببینید و تعطیلات خوشی را سپری کنید.

تور بهاری استانبول و سفر به ساحل دریای مرمره

تور استانبول نوروز 99 یکی از بهترین سفرهای نوروزی برای خانواده‌ها یا زوج‌های جوان است. با هر بودجه‌ای می‌توانید به این شهر زیبای توریستی سفر کنید. استانبول پر از هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره مقرون به صرفه، مخصوص کسانی است که تمایل به سفر ارزان و اقتصادی دارند.
بهتر است در تقسیم یا سلطان احمد هتل بگیرید، چون دسترسی راحتی به مترو و تراموا دارد و بسیاری از جاهای دیدنی را به راحتی باقدم زدن می‌بینید.
در هوای زیبای بهاری در امتداد خیابان استقلال قدم بزنید، خیابان تقسیم پر است از فروشگاها‌ی مختلف و گرو‌ه‌های موسیقی جالب خیابانی که حال و هوای جالبی را در این خیابان ایجاد کرده‌‌اند. به سوی برج گالاتا بروید، در آن‌جا می‌توانید بلیط تهیه کرده و به بالای این برج تاریخی بروید و منظره زیبای تنگه بسفور را تماشا کنید. از گالاتا به سمت بسفور قدم بزنید و در رستوران‌های اطراف بسفور غذاهای دریایی نوش جان کنید.

معرفی دو مقصد زیبای گردشگری در نوروز 99
هتل‌های زیبا و رمانتیک استانبول همگی خوب و با کیفیت هستند، هتل‌های پیشنهادی برای اقامت نوروزی را بر روی وب‌سایت مقتدر سیر ببینید و بررسی کنید و هر کدام که به سلیقه شما نزدیک بود و قیمت مناسب داشت را رزرو کنید. تمامی هتل‌ها دارای صحانه رایگان هم هستند روزهای زیبای نوروزی را در هتل‌هایی با نمای بسفور و صبحانه‌های مفصل ترکی آغاز می‌کنید.

هتل‌های معروف استانبول

  • سوئیس هتل بوسفور
  • هیلتون بوسفور
  • شرایتون سیتی سنتر
  • تولیپ سیتی استانبول
  • تقسیم لاین
  • مونوپول

یکی از انتخاب‌های جذاب در روزهای همراهی با تور استانبول، دریانوردی در تنگه بسفور است، با کشتی‌های تور بسفور بروید و از دیدنی‌های ساحلی این شهر لذت ببرید حتی می‌توانید با همین کشتی‌های کنار بوسفور به جزیره پرنس و یا بیوک آدا بروید. این جزیره‌ها در بهار، بسیار دیدنی و زیبا هستند بهتر است دوچرخه اجاره کنید و با همسفران‌تان اطراف جزیره را ببینید.
برای خرید در استانبول یک روز کامل فرصت بگذارید، به مراکز خرید معروف‌ش همچون الوویوم، فروم یا جواهر بروید و از برندهای معروف خرید کنید. یادتان بماند همیشه بخشی از فروشگاه‌ها تخفیف دارند و می‌توانید با کمی جستجو خریدهای خوب با قیمت مناسب داشته باشید.

سفرهای نوروزی از همین حالا به مقصد شهر زیبا و تاریخی استانبول با پروازهای ایران ایر تور و ماهان در آژانس مقتدرسیر برنامه‌ریزی شده است. بار سفر ببندید و یک هفته در روزهای عید 99 برای دیدن گرند بازار و مسجد ایاصوفیه تور استانبول را رزرو کنید.

نوروز 99 سفر به دیوار چین

یکی از جذابیت های سفر با تور چین، دیدن کشوری تازه و متفاوت با زیبایی‌های طبیعی و تاریخی بی‌شمار است. روزهای تعطیل در عید نوروز، بهترین فرصت برای رزرو تورهای 8 و 9 روزه به مقصد پکن، شانگهای و هانگزو است.
نوروز 99 به سرزمین زیبای چین سفر کنید و به دنبال کشف دنیای جدید باشید. آژانس مقتدرسیر با برنامه‌ریزی دقیق برای تور چین، امکان دیدن این شهر‌ها به همراه شهر زیبای هانگزو را برای گردشگران فراهم کرده است.
در تمامی تورها گردشگران به همراه راهنمای فارسی زبان به گشت‌های شهری می‌روند و دیدنی‌های اصلی و مهم شهر را می‌بینند، در پکن به دیدن دیوار چین می‌روید و بر روی این سازه شگفت‌انگیز قدم می‌زنید، عکس‌های نوروز 99 را با دیوار چین در اینستاگرام‌تان ارسال کنید.
در میدان تیانآمن قدم بزنید و از غذاهای خوش طعم چینی نوش جان کنید. شهر ممنوعه چسبیده به همین میدان است، به شهر ممنوعه بروید، گویی وارد بخشی از تاریخ شده‌اید، قصرهای به‌جامانده از دوران امپراطوری‌های چین را می‌بینید. این فضا از آن‌جایی که قرن‌ها با دنیای بیرون ارتباط نداشته بسیار جالب و هم بسیار دیدنی است.


در سفرهای نوروزی امکان انتخاب تورهای ترکیبی را دارید چند روزی دیدنی‌های رویایی شانگهای را ببنید.

  • برج تلویزیونی مروارید شرقی ( The Oriental Pearl Tower )
  • منطقه پودونگ( مرکز مالی و تجاری چین)
  • موزه شانگهای
  • برج جین مائو ( Jin Mao Tower )
  • خیابان نانجینگ ( Nanjing Road )
  • بلوار تفریحی باند (The Bund)

در تور نوروزی چین گردشگران بر روی دریاچه وست در شهر هانگزو قایق‌سواری می‌کنند و چای‌های اصیل چینی را در دهکده‌های این شهر زیبا می‌نوشند. 
آژانس برای گردشگران ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی را برنامه‌ریزی کرده و همین‌طور تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند. در چین یک هتل چهار ستاره یا پنج ستاره انتخاب کنید که با خیال راحت از امکانات هتل‌ها بهره‌مند شوید.

تور‌های نوروز 99 با پرواز ماهان انجام می‌شود و گردشگران به راحتی به مقصد می‌رسند. برای ورود به چین نیاز به اخذ ویزا دارید که نرخ اعلام شده تمامی تور‌ها شامل خدمات ویزا نیز شده، با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و تور چین نوروز 99 را رزرو کنید و در هوای بهاری به چین سفر کنید.

منبع : ویرلن

معرفی دو مقصد زیبای گردشگری در نوروز 99

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]