جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی

این جشنواره بزرگ خرید که در دبی به لیالی دبی یا مهرجان نیز مشهور است یکی از بزرگترین و معروفترین جشنواره‌های خرید در جهان و مخصوصا خاور میانه است.این جشنواره خرید برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برقرار گردید که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهی را داشته است و به شرکت کنندگانو بازدیدکنندگان هر ساله اضافه گردیده است.به طوریکه در حال حاضر میلیونها نفر از این برنامه و فستیوال بازدید می‌نمایند.
این جشنواره خرید برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برقرار گردید که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهی را داشته است و به شرکت کنندگانو بازدیدکنندگان هر ساله اضافه گردیده است.به طوریکه در حال حاضر میلیونها نفر از این برنامه و فستیوال بازدید می‌نمایند.
در طول یک ماه جشنواره با شعار یک خانواده, یک جهان ,یک جشنواره بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات برترین برندها و کارخانه‌های مختلف را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد.
در طول یک ماه جشنواره خرید که بیش از 3 میلیون نفر بازدیدکننده دارد شما علاوه بر خرید محصولات ارزان تا 75% تخفیف از فروشگاههای معتبر میتوانید از برنامه‌های سرگرم کننده این جشنواره مانند موسیقی, آتش بازی, اجراهای شبانه,نمایش فیلم و تئاتر , اجراهای خیابانی انواع نمایشکاههای گل و محصولات جانبی , تورهای گردشگری و صدها برنامه تفریحی دیگر نیز استفاده نمائید.
ویژگیهای جشنواره
از مهمترین ویژگیهای جشنواره خرید جدا از معافیت مالیاتی برای فروشندگان و خریداران و نیز خرید کالای ارزان ارائه جوایز بسیار ارزنده و جالبی است که به برندگان قرعه کشیها ارائه میگردد . جوایزی مانند ماشین LX570 , جوایز نقدی 100.000 درهمی به صورت نقد در محل انواع سرویسهای جواهرآلات, سکه‌های طلا, 21 کیلو طلا و نیز چندین دستگاه ماشین لگزوس می‌باشد که در قرعه کشی به مسافران تعلق می‌گیرد.
از دیگر ویژگیهای جشنواره امسال اجرای برنامه‌های کارناوال در دبی می‌باشد که توسط گروههای مختلف ژاپنی چینی عربی و روسی برگزار میگردد
در طول جشنواره خرید دبی هفته مد دبی نیز برگزار میگردد که در آن جدیدترین انواع مدهای سال 2012 برای علاقه مندان ارائه میگردد.
کودکان و جشنواره خرید
یکی از مهیج‌ترین قسمتهای این فستیوال بخش کودکان می‌باشد که در آن توجه ویژه ای به کودکان و خردسالان گردیده است.
در این برنامه اجرای برنامه‌های شاد موسیقی تئاتر عروسکی برنامه‌های مختلف سیرک آتش بازی کاریکاتور نمایش نور و صدا و دهها برنامه شاد و مفرح دیگر ترتیب داده شده است تا کودکان همپای بزرگترها از این برنامه خرید لذت کافی را ببرند.
علاوه بر اینکه می‌توانید از ورزشهای آبی مانند قایق سواری اسکی روی آب اسکیت هاکی تنیس و دهها برنامه ورزشی دیگر نیز بهره مند گردید.
در کنار برنامه‌های اشاره شده بالا می‌توان به بخش خوشمزه و رنگارنگ این فستیوال یعنی جشنواره غذای آن اشاره نمود که در آن آشپزهای بین المللی از سراسر دنیا با برقراری مسابقات آشپزی کارگاههای آشپزی و مسابقات مختلف آشپزی هر ذائقه ای را تحریک می‌کنند تا شما در این مسابقات شرکت و از جایزه‌های آن بهره مند گردید
جشنواره خرید دبی
جشنواره خرید دبی
جشنواره خرید دبی

آدینه منفرد

آدینه منفرد ﺳﻪشنبه 7 مهر 94 - 14:53

فستیوال اختصاصی خانم هاست ;)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]