جزیره کیش مقصد ثروتمندان در دوران کرونا

جزیره کیش مقصد ثروتمندان در دوران کرونا

این روزها هتلهای کیش معمولا پر هستند در صورتی که شهرهایی مثل مشهد , اصفهان , شیراز و ... خالی از مسافر!
این اختلاف شدید در تابستان علی الخصوص ماه آخر آن در هتلهای شمال نیز مشهود بود اما همچنان شهرهای دیگر خالی از مسافر بودند چرا با وجود کرونا اینقدر اختلاف داریم .
اگر مسافران را به سگمنت‌های مختلفی از بازار تقسیم کنیم از نگاه اقتصادی دو دسته آن مهمتر است یک کسانی هستند که توانایی پرداخت هزینه اقامتگاه گران را دارند و دسته دیگر افرادی هستند که توانایی پرداخت هزینه اقامتگاههای متوسط را دارند امروزه شرایط مالی دست به دست کرونا داده تا سفرها رو محدود کند و صرفا افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های بالا رو ندارند همچنان در منزل بمانند و سفر را به بهانه کرونا حذف کنند از طرفی بخش عمده ای از سفرها توسط وسیله شخصی , اتوبوس و قطار صورت می‌پذیرد که همه اینها محدودیتهایی در تردد دارند و ممکن است در شهر مقصد با محدودیت و مشکل روبرو شوند.
دو دلیل عمده یعنی توانایی پرداخت هزینه و عدم محدودیت در تردد و استفاده از وسیله شخصی باعث شده , سفر به کیش همچنان ادامه داشته باشد و ظرفیتهای اقامت در هتلهای کیش محدودیت داشته باشد و قیمت‌های آن بر عکس تمام هتل‌های کشور کاهش قیمت نداشته باشد برای نمونه از طریق لیست هتل‌های کیش و سایتهای رزرو هتل قیمت‌های بالا و تکمیل ظرفیتها هتلها را نظاره گر باشید. امیدوارم با رفتن کرونا و گشایش‌های اقتصادی سطح توان مالی تمامی مردم به حدی برسد که دغدغه هزینه سفر نداشته باشند .
جزیره کیش مقصد ثروتمندان در دوران کرونا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]