10 دلیل برای اینکه باید از رزرو هتل در تهران پرهیز کنید.

10 دلیل برای اینکه باید از رزرو هتل در تهران پرهیز کنید.

تهران ،به عنوان پایتخت ایران دارای 8 میلیون جمعیت است که این جمعیت در طول روز به 13 میلیون نفر هم میرسد.

علت افزایش جمعیت این شهر در طول روز چیزی جز مراجعه مسافران به این شهر نیست.

این شهر با جای دادن تمام مراکز مهم اداری و دارا بودن بهترین امکانات بهداشتی و درمانی و همچنین برخورداری از سالن های اجلاس متعدد روزانه پذیرای افرادی است که جهت انجام امور اداری و یا دریافت خدمات درمانی به این شهر مراجعه میکنند.

10 دلیل برای اینکه باید از رزرو هتل در تهران  پرهیز کنید.

جدا از سفرهای یک روزه ی عده ای از این مسافران، عده ای دیگر نیز به قصد ماندن چند روزه در این شهر پا به تهران میگذارند.که در این صورت تهیه ی محلی برای اقامت دغده ی این افراد خواهد بود.

در گذشته اولین راه حلی که به ذهن هر مسافری میرسد رزرو یک هتل و اقامت در یکی از اتاق های آن بود،اما امروزه تحقیقات نشان میدهند که هرسال اقبال عمومی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به جای هتل در سراسر جهان از استقبال بیشتری نسبت به سال قبل برخوردار است،این آمار در سال 2010 هشت درصد از مسافران را شامل میشدهه که در سال  2014 به بیست و درصد رسیده است ،ما در این مطلب میخواهیم به شما بگوییم که علت این امر چیست و  چرا باید به جای رزرو هتل به فکر اجاره خانه روزانه در تهران باشید.

1)اقتصادی تر سفر میکنید

به طور معمول با اجاره روزانه خانه در تهران به جای رزرو هتل صاحب یک فضای بزرگتر خواهید شد و 50%از بودجه ی خود را به ازای هر متر مربع ذخیره خواهید کرد.بله،این دقیقا به این معناست که شما میتوانید تنها نصف قیمتی که برای یک هتل میپردازید را به اجاره خانه روزانه در تهران اختصاص دهید.

آپارتمان های مبله در تهران به مراتب بزرگ تر از یک اتاق هتل هستند،همچنین با وسایل و امکاناتی که در خود جای داده اند شمارا از آوردن لباس اضافه و چمدان های سنگین و پرداخت اضافه بار به شرکت های هواپیمایی بی نیاز میکند به علاوه لازم نیست برای شست و شو و اتو کشی لباسهایتان هزینه ای به خشک شویی ها به پردازید

همچنین آپارتمان های مبله در تهران دارای آشپزخانه هستند و شما مجبور نیستید تمام وعده های غذاییتان را در رستوران ها صرف کنید،این مسئله خود نیز میتواند به اینکه سفر ارزان تری داشته باشید کمک کند.اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران متناسب با بودجه ی تان دارید ما به شما سایت تهران مبله را پیشنهاد میکنیم.

2)همیشه نزدیک کسانی که با آنها به سفر رفته اید خواهید بود:

اگر با خانواده تان به تهران سفر کنید و قصد کنید در یک هتل اقامت داشته باشید احتمال کمی وجود دارد که اتاقهایی که به هرکدام از شما میدهند در یک طبقه باشد،این در حالی است که با اجاره خانه روزانه در تهران میتوانید با اعضای خانواده ی تان در یک آپارتمان مستقر شوید و هرکدام اتاقی جداگانه داشته باشید.

فرض کنید دو زوج با هم به تهران سفر کنند،آنها میتوانند به جای پرداخت هزینه برای دو اتاق در یک هتل، یک آپارتمان دو خوابه در تهران اجاره کنند.

3)میتوانید از یک تراس یا بالکن بزرگ لذت ببرید:

با جاره ی آپارتمان مبله به جای اتاق های هتل میتوانید یک بالکن مختص به خوئتان داشته باشید،تعداد کمی از اتاقهای  هتل ها دارای بالکن هستند؛اما با اجاره روزانه خانه در تهران در تهران مبله میتوانید برای چندروز صاحب یک آپارتمان و یک بالکن با ویویی بی نظیر در تهران شوید تا بتوانید ساعتی از روز را به مطالع ی کتاب یا صرف غذا در آن بپردازید.

4)حریم خصوصی بیشتری خواهید داشت

چه کسی دوستدارد در طول سفرش یک خدمه دائما در حال رفت و آمد به اتاقش باشد؟یا از اتاقهای کناری سر و صدا بشنود؟

با اجاره ی آپارتمان های  تهران مبله میتوانید از اقامتی  در سکوت و آرامش لذت ببرید.

5)رئیس خودتان هستید:

وقتی در یک هتل اقامت دارید؛مجبورید در یک ساعت مشخص از خواب برخیزید تا صبحانه هتل را از دست ندهید و یا مجبور خواهید شد در یک ساعت مقرر نهار و شامتان را صرف کنید،هچنین در اگثر هتل ها اجازه صرف غذا در اتاقتان را به شما نمیدهند؛هتل ها پر از قاعده و قانون هستند،این درحالی است که با اجاره روزانه خانه در تهران این شما هستید که تصمیم میگیرید چه کاری را در چه زمانی و چگونه انجام دهید.

6)هیچ هزینه ی پنهانی وجود ندارد:

حتما برای شما نیز پیش آمده که پس از اقامتتان در یک هتل اقدام به تسویه حساب کرده باشید و با مبلغی بیشتر از آن چیزی که تخمین میزدید مواجه شوید،این اتفاق به این دلیل میافتد که هتل ها هزینه ی پک های بهداشتی،تنقلات داخل یخچال و تمام نوشیدنی هایی که سفارش میدهید را به صورت جداگانه با شما حساب خواهند  کرد.به علاوه اگر زودتر از ساعت چک این به هتل خود برسید و تقاضا کنید که در همان ساعت اجازه ی ورود شما به اتاقتان را بدهند هم شما هزینه ی اضافه را متقبل خواهید شد،این در حالی است که با اجاره آپارتمان مبله در تهران شما یک بار هزینه ی واحدتان را پرداهت خواهید کرد و هیچ هزینه ی اضافه ای به پای شما نوشته نخواهد شد.

10 دلیل برای اینکه باید از رزرو هتل در تهران  پرهیز کنید.

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]