اعتبار پاسپورت دومینیکا و اخذ تابعیت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا و اخذ تابعیت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا امروزه تا حدی زیاد می باشد که بسیاری از افراد برای اینکه تابعیت دوگانه دریافت نموده و زمینه پیشرفت های سیاسی و اقتصادی خود را فراهم نمایند اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا می نمایند. در واقع با خرید پاسپورت دومینیکا شما یک برنامه پشتیبان برای مواقع ضروری خواهید داشت. بسیاری از افراد با توجه به اعتبار پاسپورت دومینیکا، اقدام به دریافت آن می نمایند تا از وابستگی به یک کشور خاص رها شوند. در واقع این کار باعث می شود تا فرد فرصت بیشتری برای توسعه دارایی های خود و فعالیت های اقتصادی در بازار های بین المللی داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که با در نظر گرفتن اعتبار پاسپورت دومینیکا، مردم اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا می نمایند، این مورد است که راحت تر می توانند سفر نمایند. در واقع با پاسپورت دومینیکا شما می توانید به راحتی و بدون ویزا به 140 کشور دنیا سفر نموده که این بین کشورهای توسعه یافته ای همانند کشورهای عضو شنگن، انگلستان، روسیه، کره جنوبی، هنگ کنگ، سنگاپور و ... نیز مشاهده می شود.

با ابن توضیح می توان دریافت که اخذ تابعیت دومینیکا به افراد این امکان را می دهد که به راحتی به یک بیمارستان در سنگاپور رفته، بدون زحمت به کشور های حوزه شنگن سفر نمایند یا برای تعطیلات به کشورهایی نظیر بریتانیا و سوئیس بروند.

میزان اعتبار پاسپورت دومینیکا

آیا برای اخذ تابعیت دومینیکا نیاز به زندگی در این کشور است؟

این سوال اغلب پرسیده می شود و پاسخ آن نیز بسیار جالب است. برای آنکه شما از اعتبار پاسپورت دومینیکا و مزایای تابعیت دوم بهره ببرید، لازم نیست تا حتما در این کشور زندگی نمایید. به عبارت دیگر نیاز نیست تا زبان رسمی آن را یاد گرفته و در آزمون های معتبر جهانی شرکت نمایید. وقتی فردی تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می نماید هیچ قانون و اجباری برای رفتن به این جزیره وجود ندارد. امروزه کشور های جهان اعتبار پاسپورت دومینیکا را به رسمیت می شمارند. لذا افرادی که اقدام به اخذ شهروندی دومینیکا می نمایند و تابعیت دوگانه برای آنها صادر می شود از تمام مزایای شهروندان این کشور از جمله عدم پرداخت مالیات برخوردار خواهند بود.

آشنایی با اعتبار پاسپورت دومینیکا و شرایط اخذ آن:

پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم صادر می شود و اعتبار آن نیز 10 ساله می باشد. فرد می تواند این مورد را از طریق امور خارجه دومینیکا همواره و به صورت مادام العمر تمدید نماید. لازم است که در نظر داشته باشید، پاسپورت دومینیکا در هیچ شرایطی باطل نمی شود. از سوی دیگر اعتبار پاسپورت دومینیکا برای فرزندان آینده نیز وجود دارد و حق شهروندی با تولد فرزند یک شخص تابع این کشور به فرزند وی نیز منتقل می گردد.

دولت دومینیکا برای افرادی که تابعیت این کشور را دریافت می نمایند، شرایط اقتصادی ویژه ای در نظر می گیرد. افرادی که در این کشور اقامت نداشته و تنها پاسپورت آن را دریافت نموده اند، نیازی به پرداخت مالیات ندارند. در این کشور و بر اساس اعتبار پاسپورت دومینیکا، برای افراد پرداخت مالیات بر هدیه، ارث و ثروت وجود ندارد لذا اشخاص می توانند به راحتی سرمایه خود را از این طریق افزایش داده و اقدام به سرمایه گذاری در آن نمایند.

خرید اعتبار پاسپورت دومینیکا

برای آنکه شما بتوانید اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا نمایید لازم است تا از یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • خرید پاسپورت دومینیکا از طریق کمک های بلاعوض به دولت دومینیکا
  • خرید پاسپورت دومینیکا به کمک سرمایه گذاری در این کشور

البته باید به این مورد توجه نمود که برای خرید پاسپورت این کشور لازم است تا بین 100 الی 200 هزار دلار آمریکا هزینه نمود که این مورد در نوع خود عدد کمی محسوب نمی شود اما برای اقشار مرفه گزینه خوبی است که تابعیت دوم خود را از این طریق اخذ نمایند.

هر آنچه که باید در خصوص دومنیکا بدانید:

دومینیکا در واقع یک جزیره است که جز کشور های مشترک المنافع محسوب می شود. از لحاظ جغرافیایی این جزیره در حوزه دریای کارائیب قرار دارد. در تاریخ ذکر شده است که در ابتدا این جزیره توسط افراد اسپانیایی کشف گردید. زبان رسمی مردم دومینیکا به صورت انگلیسی است و در حال حاضر حدود 75 هزار نفر در این کشور زندگی می نمایند. برای ارتقا اقتصادی و بحث فرهنگی، دولت دومینیکا با فروش پاسپورت خود اقدام به درآمدزایی می نماید تا این هزینه را برای ارتقا سطح کیفی کشور خود صرف نماید. در حال حاضر چندین دانشگاه برجسته از جمله دانشگاه وست ایندیز، دانشگاه پزشکی روسو و ... در این کشور قرار دارند.

کنسولگری های دومینیکا هم اکنون در کشورهایی همچون سوئیس، کانادا، هند و .. به چشم میخورد. از لحاظ اقتصادی این کشور مستقیما با شرایط اقتصادی آمریکا گره خورده است زیرا واحد پول آن نیز ارزش و اعتبار خود را از دلار آمریکا دریافت می کند.

بسیاری از افراد دومینیکا را با نام جزیره طبیعت نیز می شناسند زیرا در این منطقه، پوشش های گیاهی بکر و چشمه های آب گرم زیادی واقع شده است. به همین دلیل صنعت گردشگری در این کشور بسیار رواج داشته و هم اکنون هتل های بزرگی نیز در آن مشاهده می شود.

بررسی اعتبار پاسپورت دومینیکا

سخن آخر:

با توجه به مواردی که در بالا عنوان شد، می توان متوجه اعتبار پاسپورت دومینیکا گردید. هم اکنون متقاضیان بسیاری وجود دارند که برای اخذ تابعیت دومینیکا درخواست شهروندی دومینیکا را به این کشور ارائه می دهند. لذا در همین راستا برای آنکه بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اخذ پاسپورت نموده و از هزینه های مازاد جلوگیری نمایید، نیاز به مشاورانی خواهید داشت که در زمینه اقامت و اخذ تابعیت دانش و تجربه لازم را داشته باشند.

"سفیران ملل" که از مجموعه آگاه و متخصص نسبت به بحث خدمات اقامت اروپا و شهروندی تشکیل شده است، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید با مراجعه به آنها اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا نمایید. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه در آن است که چون کارگزار رسمی نماینده مجاز دولت میباشند، همواره به آخرین و تبصره های وضع شده توسط دولت دومینیکا مسلط بوده تا در پروسه اخذ پاسپورت آن دچار وقفه ای نشوید. برای آنکه بتوانید از مزایای مشاوره رایگان "سفیران ملل" استفاده نمایید، تنها لازم است که با آنها تماس بگیرید.

اعتبار پاسپورت دومینیکا و اخذ تابعیت دومینیکا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]