بهترین ایرلاین‌ها در انتخاب تور آنتالیا

بهترین ایرلاین‌ها در انتخاب تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مقصدهای سفر برای ایرانیان است که سالیانه میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی می‌شود. این شهر بی‌نظیر و رنگارنگ در غرب کشور ترکیه واقع شده و برای عکاسان و عاشقان مقصدی جذاب و معروف به‌حساب می‌آید. بیشتر کسانی که به آنتالیا سفر می‌کنند، عاشق تفریح و گشت‌وگذار هستند؛ زیرا این شهر می‌تواند همه نیازهای شما را در تفریح، خرید، جاذبه‌های گردشگری، پارک‌های آبی، سواحل ماسه‌ای زیبا، گشت‌وگذارهای شبانه و... برآورده کند. ازاین‌رو سفر به آنتالیا میان مردم ایران طرفداران زیادی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنتالیا نیاز نداشتن به ویزا برای سفر است. دراین‌بین تور آنتالیا، تور ترکیه آنتالیا  از محبوب‌ترین تورها در آژانس‌های گردشگری کشور هستند؛ قیمت تور آنتالیا به عوامل زیادی بستگی دارد.

بهترین ایرلاین‌ها در انتخاب تور آنتالیا

تور آنتالیا

غالب افرادی که تور ترکیه آنتالیا را برای سفرشان انتخاب می کنند، سفرهای هوایی را ترجیح می‌دهند. تورهای زمینی برخی شهرها مانند شهر وان که نزدیکی مرز شمال غربی ایران قرار دارد، برای سفر زمینی مناسب است. البته تورهای زمینی آنتالیا از نظر اقتصادی به‌صرفه نبوده و زمان زیادی را از شما می‌گیرد تا شما را به مقصد نهایی یعنی آنتالیا ببرد. این نکته را فراموش نکنید که تورهای آنتالیا در دو فرودگاه می‌نشینند. هنگام خرید تور به مقصد توجه کنید که حتما در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فرود بیایید؛ در غیراین‌صورت برای رسیدن به آنتالیا دوباره باید مسافتی را طی کنید.

بهترین ایرلاین‌ها در انتخاب تور آنتالیا

هزینه اقامت در آنتالیا

 عوامل زیادی در خرید یک تور تاثیرگذار هستند. ولی نگران نباشید تعداد زیادی هتل در آنتالیا وجود دارد و شما می‌توانید نسبت به بودجه خود هتل انتخاب کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تور آنتالیا به صفحه تور آنتالیا در سایت علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر آخرین قیمت تورها را براساس هتل و امکانات دیگر ببینید و سپس انتخاب کنید. علاوه بر هتل‌های موجود در سایت برای اقامت در شهر آنتالیا می‌توانید از اقامتگاه‌های موجود نیز استفاده کنید؛ اما درنظر داشته باشید که این اقامتگاه‌ها با هتل متفاوت هستند و خدمات و امکانات هتل‌ها در اقامتگاه‌ها وجود ندارد. در سفر به ترکیه، سری هم به استانبول بزنید. اقتصادی‌ترین راه سفر به ترکیه استفاده از تورهای لحظه آخری هستند. اگر تمایل به گشت‌وگذار در استانبول دارید، از قیمت تور لحظه آخری استانبول باخبر شوید.

بهترین تورهای آنتالیا

بهترین برای هرکس بر اساس انتظاراتی که از سفر دارد، متفاوت است. اولین انتخاب برای شرایط خوب و عالی تور داشتن هتلی پنج ستاره و پرواز با کیفیت بالا به‌نظر می‌رسد. از هتل‌های پنج ستاره آنتالیا می‌توان به هتل‌های آکرا، یازار لارا، آی سی هتلس ایرپورت، کلاب هتل فالکون، گلدن اورنج، کرنر پارک، کران پلازا، الیپس رویال، اس یو اند آکوآلند و... اشاره کرد. تور آنتالیا در هتل کران پلازا با پرواز ایر یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین تورها است که بیشترین حجم مسافران را به خود اختصاص داده و امکاناتی کم‌نظیری دراختیار مسافران خود می‌گذارد.

بهترین فصل مسافرت به آنتالیا

فصل بهار

فصل بهار، آنتالیا آب‌وهوایی معتدل دارد. دمای هوای این شهر در فروردین ماه بین 10 الی 12 درجه سانتی‌گراد متغیر می‌شود؛ در اردیبهشت ماه هم همین دما جریان دارد و زیاد تغییر نمی‌کند. از اواخر اردیبهشت دمای هوا گرم‌تر شده و خرداد ماه دمای هوای آنتالیا در برخی از روزهای ماه به 20 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. این شهر در فصل بهار مملو از گردشگر و توریست است که برای تفریح وخوش‌گذرانی به آنتالیا سفر کرده‌اند؛ به عبارتی دیگر در ماه فروردین همزمان با تعطیلات نوروزی آنتالیا شلوغ‌ترین روزهای خود را در سال تجربه می‌کند. یکی از بهترین فصل‌های مسافرت از نظر آب‌وهوایی این فصل است. در این فصل بارندگی نسبتا زیادی رخ می‌دهد.

تابستان

دما در فصل تابستان بین 9 تا 31 درجه سانتی‌گراد متغیر است. در این فصل بارش باران به کم‌ترین حد خود می‌رسد؛ ولی به‌خاطر تعطیلی مدارس و بعضی از اداره‌ها آنتالیا پر از گردشگر و مسافر می‌شود. به همین خاطر قیمت تورها در این فصل کمی افزایش پیدا می‌کند. در این فصل مراکز خرید و هتل‌ها تخفیف‌های قابل توجهی را برای گردشگران ارائه می‌دهند. یکی از بهترین فصل‌های مسافرت از نظر خرید فصل تابستان است. در تیر ماه هوا سرد می‌شود؛ دوباره هوا در مرداد و شهریور گرم شده و آب و هوا معتدل خواهد شد.

پاییز

با شروع فصل پاییز دمای هوای شهر آنتالیا تغییر زیادی نکرده و در مهر ماه حداکثر دمای هوای این شهر 25 درجه سانتی‌گراد است. آبان ماه این دما به 22 درجه سانتی‌گراد رسیده و آذر ماه دمای هوا 25 درجه سانتی‌گراد می‌شود. میانگین بارش در این فصل کاهش پیدا می‌کند؛ یعنی درصورتی‌که در این زمان قصد خرید تور ترکیه آنتالیا را دارید، توجه داشته باشید که در طول ماه کرم‌های ضدآفتاب، لباس‌های نخی همراه داشته باشید.

زمستان

دمای هوای آنتالیا در فصل زمستان سرد می‌شود. این فصل از نظر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بودن یکی از بهترین فصل‌های مسافرت به شهر آنتالیا است. میزان بارندگی در این فصل زیاد شده و رطوبت هوا کاهش پیدا می‌کند؛ هوا در فصل زمستان بسیار عالی می‌شود. دمای هوا در دی ماه حدود 20 درجه بوده و معتدل است. در بهمن و اسفند ماه دمای هوا بین 15 تا 11 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند؛ در این زمان راحت می‌توان با لباس‌های گرم و نیمه گرم آن را تحمل کرد.

بهترین ایرلاین‌ها در انتخاب تور آنتالیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]