معرفی تورهای مسافرتی اروپا

معرفی تورهای مسافرتی اروپا

تورهای مسافرتی اروپا که شامل خدمات اقامتگاه، پرواز، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان است سالهاست که به دلیل وضعیت افتصادی ایرانیان جزو مقاصد لوکس به شمار می آیند. حالا قصد داریم تور اروپا ارزان و لحظه آخری را معرفی کنیم به عبارت دیگر مقاصدی که در ادامه درباره آنها صحبت می شود را می توان با کمی دقت در انتخاب و هوشمندانه عمل کردن با پرداخت هزینه مناسب تجربه بازدید از آنها را به دست آورد.

تور اروپایی استانبول

سفر به ترکیه و خرید تور استانبول و تور آنکارا اولین گزینه سفر شما خواهد بود. در تابستان در ترکیه فستیوال های مختلفی از جمله جشنواره های خرید همراه با تخفیف برندهای معروف دنیا برگزار می شود و نوروز هم برای کسانی که قصد خرید دارند زمان خوبی است اما هوا هنوز در استانبول سرد خواهد بود. اگر با موقعیت جغرافیایی استانبول آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که نیمی از این شهر در قاره اروپا قرار دارد و به همین خاطر است که در این فهرست به آن پرداخته ایم.

کشور ترکیه بی تردید یکی از سرزمین های زیبای اروپایی-آسیایی فوق العاده برای مسافرت است. آب و هوای مدیترانه ای این کشور در کنار جذابیت های دیدنی بی نظیر حجم زیادی از گردشگران ایرانی را به خود جذب می کند. ترکیه با پایتخت زیبایش آنکارا و شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، ازمیر و وان در کنار آثار باستانی و هنری و تاریخی به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شده است. در سفر به این کشور با یک تیر چند نشان زده اید، چراکه در کنار گشت و گذار، فرصت های بی نظیری برای خرید نیز به دست خواهید آورد. شهر استانبول یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه است که بیشتر اوقات به عنوان اولین گزینه برای سفر به این کشور انتخاب می شود. شما می توانید با هزینه ای نه چندان زیاد سفری رویایی در این شهر داشته باشید. آب و هوای استانبول در فصل بهار نیمه ابری است و دمای آن از 12 درجه سانتیگراد بیشتر نمی شود. کاخ های تاریخی، بناهای باستانی در کنار مراکز خرید متنوع از مهم ترین دلایل تبدیل شدن استانبول به پایتخت گردشگری استانبول به شمار می آید.

معرفی تورهای مسافرتی اروپا

سفر به گرجستان  و بلغارستان در ماه سپتامبر

- خرید تور گرجستان ارزان و لحظه آخری به دلیل قیمت مناسب، نزدیکی به ایران و البته آب و هوای مناسب می تواند جزو اولین انتخاب های شما باشد. افسانه گرگ سر و حمام های شاه عباسی تفلیس گرجستان، دلفیناریوم و آکورایوم باتومی و بازدید از کلیسای اسمیندا سامبا Tbilisi Sameba Cathedral بهانه های خوبی برای سفر به گرجستان می باشد؛ همچنین سفر به بلغارستان و شهرهای وارنا و صوفیه با سواحل فوق العاده پیشنهاد بعدی ما برای خرید تور اروپایی می باشد. دیدن از باغ دریایی وارنا Sea Garden Varna ، شهر تاریخی پلودیو، تماشای رقص روی آتش با پاهای برهنه در پالچیک تنها بخشی از جذابیت های بلغارستان می باشد.

سفر دور اروپا

- اگر علاقه مند به بازدید از کشور سزارها و معماری های خاص دنیا هستید بی درنگ به سراغ خرید تور ایتالیا و سفر به شهرهای رم، میلان، ونیز و فلورانس باشید. حتما فیلم زیبای تروی Troy را مشاهده کردید. حال اگر دوست دارید لوکیشین های فیلم را از نزدیک ببینید تور یونان را خریداری نمائید و به کشور فلاسفه یونانی و افسانه های باستانی سفر کنید.. بعد از ایتالیا نوبتی هم که باشد نوبت سفر به عروس شهر ها یعنی پاریس و خرید تور فرانسه می رسد. برج ایفل، لذت خوردن نان های فرانسوی و دسرهای خوشمزه آن، خیابان شانزه لیزه همه انگیزه های سفر به پاریس می باشند. سوئیس نیز از جمله مقاصد گردشگری مناسب در اروپا در ماه های سپتامبر، اگوست و جولای می باشد. البته بسیاری از گردشگران برای اسکی و کوه نوردی در کوه های آلپ در فصل زمستان به سوئیس سفر می کنند.

رزرو تورهای اروپایی از وب سایت NPK

وب سایت NPK به صورت تخصصی تنها در زمینه تورهای مسافرتی اروپا فعالیت می کند و انتخاب های گسترده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از آخرین تورهای مسافرتی اروپا به همراه قیمت و شماره تلفن رزرو مستقیم آنها مطلع شده یا راهنماهای سفر به اروپا را مطالعه نمایید: www.NPK.ir

معرفی تورهای مسافرتی اروپا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]