دفتر هواپیمایی ایران ایر در هامبورگ

دفتر هواپیمایی ایران ایر در هامبورگ

دفتر هواپیمایی ایران ایر در هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و سومین بندر بزرگ در اروپا است. شهری زنده با حال‌وهوای ساحلی که برای مسافران جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. محیط شهری آن ترکیبی از سبک زندگی مدرن و نمادهای مدرنیته و جاذبه‌های طبیعی ا‌ست. برخی از این جاذبه‌های طبیعی قدمت تاریخی هم دارند و مسافران زیادی برای بازدید از آن‌ها به هامبورگ سفر می‌کنند. به‌همین دلیل و با حضور سالانه گردشگران تردد هوایی در این شهر بسیار زیاد است.

بندر هامبورگ بزرگ‌ترین بندر آلمان به‌حساب می‌آید و به‌واسطه همین بندر است که هامبورگ را دروازه جهان می‌نامند. چون فعالیت‌های تجاری زیادی ازطریق آن انجام می‌شود. یک نکته دیگر درارتباط با شهر بزرگ هامبورگ را می‌توان این دانست که مهاجرپذیر است. بخش بزرگی از جمعیت آن را مهاجرانی تشکیل داده‌اند که دیگر جز شهروندان آلمان به‌حساب می‌آیند. نزدیکی این شهر به آب و ساحلی بودنش نکته مهمی است که به جذابیت آن می‌افزاید. ازجمله مهاجرانی که در این شهر اقامت دارند، ایرانیان هستند که جمعیت قابل توجهی را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین پرواز هامبورگ به تهران از پروازهای پرتکرار و پرتردد است. درهمین راستا ایران ایر به‌عنوان یک شرکت هواپیمایی در شهر هامبورگ شعبه‌ای را راه‌اندازی کرده تا مسافران ایرانی راحت‌تر مراحل خرید بلیط و امور مرتبط به پرواز را پیگیری کنند.

دفتر هواپیمایی ایران ایر در هامبورگ

شعبه ایران ایر در شهر هامبورگ

ایران ایر شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران است که ابتدا با نام هما (هواپیمایی ملی ایران) فعالیت می‌کرد. این شرکت هواپیمایی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در خاورمیانه است و درحال‌حاضر به بیش از 40 مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز دارد که هامبورگ هم یکی از این مقاصد است. دفتر مرکزی ایران ایر در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد و پروازهای داخلی این شرکت هواپیمایی از فرودگاه مهرآباد و پایگاه پروازهای خارجی آن فرودگاه امام خمینی است. برای پرواز هامبورگ به تهران و یا پرواز تهران به هامبورگ هم مقصد مسافران فرودگاه امام خمینی در حومه تهران قرار دارد.

ایران ایر جز خطوط هواپیمایی پرتردد است. این ایرلاین سالانه شش میلیون مسافر جابه‌جا می‌کند. این شرکت هواپیمایی نزدیک به 60 سال قدمت دارد؛ به‌همین خاطر شناخته‌شده‌ترین شرکت هواپیمایی ایرانی است که در کشورهای دیگر و شهرهای مختلف آن‌ها شعبه دارد. درحال‌حاضر ایران ایر به 26 شهر اروپایی و آسیایی پرواز انجام می‌دهد که این تعداد با توجه به نوسازی و افزایش ناوگان هما درحال گسترش است. البته در همین لحظه هم ایران ایر 36 هواپیمای فعال در خطوط هوایی دارد که اکثر آن‌ها پس از فرآیند نوسازی و توسعه خریداری شده‌اند. ناوگان هواپیمایی ایران ایر از هواپیماهایی چون ایرباس، فوکر، مک دانل داگلاس، بوئینگ و ای‌تی‌آر تشکیل شده است. مسافران می‌توانند پیش از خرید بلیط پرواز هامبورگ به تهران از مدل هواپیمای این خط هوایی اطلاع کسب کنند و برای دسترسی به این اطلاعات می‌توانند با شعبه ایران ایر در هامبورگ تماس داشته باشند. شعبه ایران ایر در هامبورگ همه روزه پاسخگوی مسافران این خط هوایی‌ خواهد بود. ساعات فعالیت این دفتر درطول هفته، دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 17 و یکشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 آماده ارائه خدمات به مراجعین است. مسافرانی که قصد پرواز از هامبورگ به تهران را دارند، می‌توانند به شعبه ایران ایر در شهر هامبورگ مراجعه کنند که یکی از معتبرترین خطوط هواپیمایی ایران است.ندازی کرده است

هامبورگ شهری جذاب و دیدنی شناخته می‌شود که برای مسافرت و مهاجرت گزینه مناسبی است. انتخاب این شهر برای سفر و گردشگری و همچنین مهاجرت ازطرف ایرانی‌ها هم زیاد اتفاق می‌افتد. به‌همین خاطر پرواز تهران به هامبورگ خطی پر تراکم است و سالانه مسافران زیادی را جابه‌جا می‌کند. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت منظم و هفتگی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه هامبورگ پرواز دارد. پرواز تهران به هامبورگ یکی از پروازهای پرتکرار است و شرکت هواپیمایی ایران ایر خدمات مناسبی در این خط هوایی ارائه می‌دهد.

ازطرفی هامبورگ شهری است که فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در آن جریان دارد و نقل‌وانتقلات هوایی موضوع مهمی به حساب می‌آید. درهمین راستا شرکت‌های هواپیمایی در سراسر دنیا ارتباط ویژه‌ای با این شهر برقرار می‌کنند که دروازه جهان نامیده می‌شود. شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز درهمین قاعده قرار می‌گیرد.

نکته مثبت درارتباط با فرودگاه بین‌المللی هامبورگ دسترسی مناسب آن به ایستگاه‌های قطار مرکزی و سهولت در حمل‌ونقل است. فرودگاه هامبورگ یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های اروپا محسوب می‌شود که از سال 1911 فعالیت خودش را شروع کرده است. حجم بزرگی از ورود و خروج‌های ابتدایی این فرودگاه مربوط به امور نظامی و درگیری‌های زمان جنگ بود. به‌همین خاطر خطوط هواپیمایی این فرودگاه جز مهم‌ترین فرودگاه‌های اروپا بوده و همچنان هم این فرودگاه بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارد. سالانه مسافران زیادی از این فرودگاه جابه‌جا می‌شوند. فرودگاه بین‌المللی هامبورگ دو ترمینال دارد و پرواز شرکت‌های هواپیمایی مختلف در این دو ترمینال فرود می‌آید یا پرواز می‌کند.

دفتر هواپیمایی ایران ایر در هامبورگ

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]