پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

تا‌به‌حال با کدام ایرلاین‌ها سفر هوایی داشته‌اید؟ ایران ایرتور یکی از ایرلاین‌های فعال در ایران است که سفر‌های زیادی را میزبان مسافران مختلف است. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور صحبت کنیم. اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید و دوست دارید بلیط تهران استانبول ارزان پیدا کنید، حتما این‌مقاله را برای شروع بخوانید و آن را با دوستان و اعضای خانواده خود نیز به اشتراک بگذارید.

استانبول یکی از شهر‌های محبوب گردشگران و مسافران است. مسافران زیادی از ایران به استانبول می‌روند تا جاذبه‌ها و زیبایی‌های آن را از نزدیک دیده باشند. یکی از راه‌های آسان و به‌صرفه برای سفر به استانبول استفاده از سفر هوایی است. ایرلاین‌های مختلفی برای مسیر‌های تهران به استانبول، تبریز به استانبول و دیگر شهر‌ها فعال هستند.

یکی از شرکت‌های هواپیمایی معروف که احتمالا نام آن را زیاد شنیده باشید، ایرلاین ایران ایر تور است. این‌شرکت فعالیت خود را با هدف توسعه گردشگری زیر نظر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. ادامه مقاله را به توضیح درباره این‌شرکت هواپیمایی و پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور اختصاص داده‌ایم. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول دارید، حتما بلیط‌های شرکت ایران ایر تور را در لیست بررسی خود داشته باشید. مطلب را با توضیح کوتاهی درباره شرکت هواپیمایی ایران ایر تور آغاز می‌کنیم.

درباره شرکت هواپیمایی ایران ایر تور

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور ابتدا فعالیت خود را با هدف گسترش گردشگری آغاز کرد. این‌شرکت در سال 1351 تاسیس شد. بلیط‌های سیستمی و چارتری متنوعی را امروزه در مسیر‌هایی مختلف از این‌ایرلاین می‌بینید. فعالیت پروازی ایران ایر تور از سال 1371 آغاز شده و مشهد، قطب اصلی این‌شرکت هواپیمایی است. در سال 1390 ایران ایر تور به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع واگذار شد.

پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

اما این‌مسیر طولانی نشد و خیلی زود ایران ایر تور به بخش خصوصی واگذار شد. ایران ایر تور امروزه یکی از شرکت‌های هواپیمایی فعال ایران است و میزبان بسیاری از مسافران در سفر‌های داخلی و خارجی است. بلیط هواپیما تبریز استانبول و تهران استانبول از بلیط‌های معروف این‌شرکت هواپیمایی هستند. اگر این‌ایرلاین را باری سفر به استانبول انتخاب کرده‌اید بهتر است درباره جزئیات سفر بیشتر بخوانید تا سفری بی‌نظیر داشته باشید.

پرواز‌های خارجی ایران ایر تور

ایران ایر تور یکی از شرکت‌های هواپیمایی فعال است که مسیر‌های داخلی بسیاری را پوشش می‌دهد. اگر بخواهید از مشهد به شهر‌هایی مانند آبادان، بندرعباس، اهواز، بوشهر، رشت، شیراز، تهران، اصفهان و تبریز بروید یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند شرکت هواپیمایی ایران ایر تور باشد. البته همه پرواز‌های این‌ایرلاین از مشهد نیستند و شما سفر‌های مختلفی را از تهران به کیش، بندرعباس، زاهدان و تبریز نیز با این‌ایرلاین می‌بینید. پرواز‌های بین‌المللی ایران ایر تور عبارت‌اند از:

  • پرواز تهران اسپارتا ایران ایرتور
  • پرواز تهران استانبول ایران ایرتور
  • پرواز تهران ازمیر ایران ایرتور
  • پرواز تبریز ازمیر ایران ایرتور
  • پرواز تبریز استانبول ایران ایرتور

اگر بخواهید درباره بلیط استانبول به تهران جستجو کنید، حتما با نام ایرلاین ایران ایر تور برای سفر به ترکیه و شهر‌های اسپارتا، ازمیر و استانبول برخورد خواهید کرد. بهتر است قبل از تصمیم نهایی پرواز‌ها و بلیط‌های این‌شرکت هواپیمایی را نیز بررسی کنید.

پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

راهنمای خرید بلیط پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

حال که درباره ایران ایر تور و پرواز آن به ترکیه و استانبول اطلاعات اولیه دارید، بهتر است درباره نحوه خرید بلیط آن صحبت کنیم. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول استفاده از سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما است. سایت علی بابا یکی از سایت‌های معروف و معتبر برای خرید انواع بلیط هواپیما است. اگر دوست دارید بلیط خود را ساده و مطمئن بخرید و از قیمتی که می‌پردازید اطمینان خاطر داشته باشید، علی بابا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. علی بابا مجوز‌های لازم را دارد، پشتیبانی فوق‌العاده قوی و خوبی را برای شما در‌نظر گرفته و سعی کرده تا حد زیادی بهترین پرواز‌ها، بهترین قیمت‌ها و بالاترین تنوع را برای مراجعان خود فراهم کند. همه این‌ها علی بابا را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل کرده و کار خرید بلیط هواپیما با آن آسان شده است.

خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول یا دیگر مسیر‌ها از سایت علی بابا ساده و آسان است. کافی است به سایت مراجعه کرده و به قسمت خرید بلیط هواپیما بروید. بعد از آن اطلاعات اولیه مانند مقصد و تاریخ سفر را وارد کرده و روی جستجو کلیک کنید. بعد از این‌مرحله لیست بلندی از انواع پرواز‌ها به شما نمایش داده می‌شود. شما باید همه آن‌ها را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را برای سفر خود بخرید. برای راحتی بیشتر حتما از ابزا‌رهای سایت استفاده کنید تا مقایسه و بررسی شما آسان‌تر و سریع‌تر شود. علی بابا به شما اطلاعات دقیقی را از پرواز قبل از خرید نشان می‌دهد. حتما همه جزئیات سفر را بخوانید تا بعد از خرید مشکلی نداشته باشید. ایران ایر تور می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای سفر شما به ترکیه باشد.

پرواز تبریز استانبول ایران ایر تور

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]