چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

استانبول یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور ترکیه است که به دلیل جاذبه‌ های گردشگری و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی که در این شهر وجود دارند افراد زیادی آن را برای تفریح و کار انتخاب می‌ کنندمراکز خرید استانبول یکی از مکان‌ های پربازدید این شهر است که در آنها انواع کالاها و اجناس با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می‌ رسید. تعداد مراکز خرید در این شهر بسیار زیاد و متنوع هستند و به همین دلیل می ‌توان در این مراکز خرید هر نوع کالایی را به راحتی خریداری کرد. بیشتر فروشگاه ‌هایی که در این مراکز وجود دارند کالا و اجناس برندهای معروف را به فروش می ‌رسانند. بعد از مراکز خرید، رستوران‌های استانبول پربازدیدترین مکان هستند. گردشگران خارجی و داخلی برای استراحت و خوردن غذاهای لذیذ به رستوران ‌های این شهر مراجعه می‌ کنند. همان ‌طور که بیان کردیم در این شهر امکانات تفریحی و رفاهی بی‌ شماری برای توریست ‌ها و گردشگران خارجی و داخلی وجود دارد. برخی از مراکز خرید و رستوران ‌های این شهر از قیمت پایین ‌تری نسبت به سایر مراکز و رستوران ‌ها برخوردار هستند. برای داشتن یک سفر ارزان به استانبول با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله مراکز خرید و رستوران ‌های خوب و ارزان استانبول را به شما معرفی می‌ کنیم.

چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

مراکز خرید ارزان استانبول کدام ‌اند؟

همان ‌طور که به آن اشاره کردیم در استانبول مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند که قیمت کالاها در برخی از آنها ارزان‌ تر است. افرادی که به دنبال خرید در این شهر هستند برای تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت می ‌توانند به مراکزی که در ادامه معرفی می ‌کنیم مراجعه کنند. از جمله مراکز خرید این شهر که قیمت کالاها در آن‌ها ارزان ‌تر است می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

بازار بزرگ استانبول

یکی از مراکز خرید این شهر که برای خرید کالاهای سنتی و صنایع‌ دستی ترکیه باید به آن مراجعه کنید بازار بزرگ استانبول است. قیمت کالاهایی که در این بازار به فروش می‌رسند از سایر مراکز خرید لوکس این شهر ارزان ‌تر است. به همین دلیل می‌ توانیم بگوییم که این بازار برای افرادی که به دنبال خرید کالاهای ارزان و اصیل هستند بهترین مکان است.

چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان استانبول اوت لت اپتیموم است که می ‌توان از این مرکز خرید انواع کالاهای برند و با کیفیت را با قیمت ارزان‌تر خریداری کرد. در این مرکز خرید شعبه برندهای معروفی مانند نایک و آدیداس نیز وجود دارند. اوت‌ لت‌ها جزو مراکز خرید ارزان هستند که افراد زیادی برای خرید آنها را ترجیح می‌ دهند. در مرکز خرید اکثر برندهای معروف لباس ‌ها و اجناس خارج از فصل خود را با قیمت پایین‌تر به فروش می ‌رسانند. این مرکز خرید دو شعبه دیگر در شهرهای ازمیر و آنکارا نیز دارد و به دلیل ارزان بودن یکی از مراکز خرید معروف در ترکیه است.

مرکز خرید مال آف استانبول

از دیگر مراکز خرید استانبول که کالاهای ارزان قیمتی دارند می ‌توانیم به مرکز خرید مال آف اشاره کنیم. این مرکز خرید نیز چندین شعبه در ترکیه دارد و در آن کالا و اجناس برندهای معروف به فروش می ‌رسد. در اواخر هر فصل در این مرکز تخفیفات بسیار عالی روی محصولات زده می ‌شود. به‌ طوری ‌که می‌توان کالاها و لباس‌های برند را با قیمت بسیار ارزان ‌تری خریداری کرد. این تخفیفات در مناسبت ‌ها نیز روی کالاها گذاشته می‌ شود.

چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

با بهترین رستوران‌ های استانبول آشنا شوید

بعد از مراکز خرید استانبول خوب است که با بهترین رستوران‌ های استانبول آشنا شوید . رستوران‌ های زیاد و متنوعی در این شهر وجود دارند که کیفیت و قیمت غذا در آنها یکسان نیست. به همین دلیل افرادی که به دنبال رستوران‌ های با قیمت مناسب هستند می‌ توانند به رستوران ‌هایی که در ادامه معرفی می‌ کنیم مراجعه کنند.

رستوران خان‌زاده

اگر به دنبال یک رستوران با غذاهای خوشمزه و ارزان هستید، می ‌توانید به رستوران خان ‌زاده مراجعه کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای دریایی، کباب و.. سرو می ‌شوند و برای افرادی که عاشق غذای سنتی هستند گزینه مناسبی است. لازم به ذکر است که در این رستوران فقط غذاهای گوشتی سرو می‌ شوند؛ به همین دلیل برای گیاه‌ خوارها مکان مناسبی نیست.

باربیکیو کوچوکگلو

یکی دیگر از رستوران ‌های ارزان و زیبای ترکیه رستوران باربیکیو کوچوکگلو است. در این رستوران می ‌توانید انواع غذاهای بین‌ المللی، کباب، غذاهای سنتی، غذاهای مدیترانه‌ای و.. را خریداری کنید. در این رستوران غذاهای مناسب گیاه ‌خوارها نیز سرو می‌ شود؛ به همین دلیل اگر گیاه‌ خوار هستید، می ‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. قیمت غذاها در این رستوران برای هر فرد چیزی بین 5 الی 13 دلار است. به همین دلیل می ‌توانیم بگوییم جزو رستوران ‌های ارزان ‌قیمت استانبول است.

رستوران گالاتا

از دیگر رستوران‌ های ارزان استانبول که غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ‌ای سرو می ‌کند می ‌توانیم به رستوران گالاتا اشاره کنیم. تنوع غذاها در این رستوران بسیار زیاد است و افراد گیاه‌ خوار و کسانی که به غذاهای گلوتن دار حساس هستند نیز می‌ توانند به این رستوران مراجعه کنند. از جمله غذاهای که در این رستوران سرو می‌ شود می‌ توانیم به مواردی همچون غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای دریایی، غذاهای گیاهی، غذاهای خاورمیانه ‌ای و.. اشاره کنیم.

خلاصه

به طور کلی می ‌توانیم بگوییم که رستوران ‌ها و مراکز خرید استانبول جزو پربازدیدترین مکان ‌های تفریحی و رفاهی این شهر هستند. بیشتر افراد برای داشتن تجربه یک سفر ارزان به استانبول به دنبال مراکز خرید و رستوران‌ های ارزان هستند. با خواندن این مقاله می ‌توانید با بهترین رستوران ‌های استانبول آشنا شوید. برای رزرو بلیط هواپیما و هتل ارزان ‌قیمت می ‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این مجموعه می ‌توانید ارزان ‌قیمت‌ترین پروازها و هتل‌ های داخلی و خارجی را به راحتی رزرو کنید.

 

چطور سفری ارزان به استانبول برنامه ریزی کنیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]