5 راهکار برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی

5 راهکار برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی

اگر قصد سفر ارزان قیمت به کشورهای خارجی را دارید، حتما به دنبال راهکارهایی هستید که قیمت بلیط خود را کاهش دهید. از جمله راه هایی که به شما در خرید کمترین و ارزانترین قیمت بلیط هواپیمای خارحی کمک میکند، میتوان به انتخاب ایرلاین های داخلی به‌جای ایرلاین های خارجی، خرید بلیط لحظه آخری، سفر در آف سیزن، خرید از سایت‌هایی که قیمت بلیط هواپیما را با تخفیف در نظر می‌گیرند و...  اشاره کرد. در ادامه این راهکارها را به طور کامل بررسی میکنیم.

5 راهکار برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی از ایرلاین های داخلی

قیمت بلیط هواپیما خارجی نسبت به بلیط های داخلی گران‌تر است. به همین خاطر اگر به دنبال خرید بلیط های ارزان‌قیمت هستید، توصیه می‌کنیم ایرلاین‌های داخلی را انتخاب کنید. چراکه قیمت بلیط ایرلاین های داخلی از قیمت بلیط در ایرلاین های خارجی، ارزان‌تر است.

با یک جستجوی ساده در سایت‌های فروش بلیط هواپیما، می‌توانید به‌راحتی نرخ بلیط هر ایرلاین را با شرکت‌های هواپیمایی دیگر مقایسه کنید و ضمن در نظر گرفتن خدماتی که در طول سفر ارائه می‌دهند، بلیط پرواز خود را تهیه نمایید.

 توجه داشته باشید که ایرلاین هایی که تازه تأسیس هستند، به خاطر جذب به مشتریان بیشتر بلیط های پرواز را با قیمت‌های کمتری عرضه می‌کنند. ممکن است این ایرلاین ها هم خدمات خوبی را در طول سفر به مسافران ارائه کنند، اما شما قبل از خرید بلیط، حتماً باید به نوع ناوگان پروازی، خدمات ارائه‌شده، برند ایرلاین و کیفیت پرواز توجه داشته باشید. بهتر است در یک پرواز خارجی طولانی‌مدت، کیفیت را فدای قیمت نکنید. درهرصورت اگر به فکر صرفه‌جویی در هزینه خرید بلیط هستید، به این مسائل نیز توجه داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما خارجی در آف سیزن

معمولاً مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشند، خیلی قبل‌تر از سفر به فکر خرید بلیط می‌افتند. بسیاری از این افراد که به‌قصد گردشگری به کشورهای دیگر سفر می‌کنند، تاریخ مشخصی برای پرواز ندارند. به همین خاطر می‌توانند تاریخ سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در آف سیزن یا فصل‌های کم سفر بلیط هواپیما تهیه ‌کنند؛ زیرا قیمت بلیط در این زمان‌ها کمتر می‌شود.

معمولاً در روزهای میانی هفته و غیر تعطیل، تعداد مسافرانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنند، کمتر می‌شود. تعطیلات کریسمس جزو فصل‌هایی است که مسافران برای استفاده از تخفیف‌ها و شرکت در جشنواره‌ها به کشورهای خارجی سفر می‌کنند؛ بنابراین اگر به فکر خرید بلیط ارزان‌قیمت هواپیما هستید، در تعطیلات کریسمس بلیط تهیه نکنید.

خرید بلیط خارجی لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری همیشه جزو بلیط های ارزان‌قیمت هستند. چه قصد سفر به شهرهای داخلی ایران را داشته باشید، چه قصد داشته باشید به خارج از کشور سفر کنید، با خرید بلیط لحظه آخری می‌توانید قیمت هزینه‌های سفر را به میزان زیادی کاهش دهید.

بلیط های لحظه آخری که معمولاً در ساعات نهایی پرواز عرضه می‌شوند، دارای قیمت‌های بسیار کمی هستند. البته اگر از قبل برای سفر خارجی برنامه‌ریزی نکرده باشید و فقط با شنیدن خبر فروش بلیط لحظه آخری تصمیم به خرید بلیط هواپیما خارجی بگیرید، ممکن است دچار مشکلاتی شوید.

به‌عنوان‌مثال پاسپورت یا ویزا نداشته باشید یا حتی ندانید ارز مسافرتی چیست و چگونه باید برای سفر خارجی، ارز مسافرتی تهیه کنید. حتی ممکن است نتوانید وسایل موردنیاز برای سفر را آماده کنید و در طول پرواز دچار مشکل شوید؛ اما اگر از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید و فقط تاریخ دقیقی برای پرواز ندارید می‌توانید با خرید بلیط های لحظه آخری هزینه‌های سفرتان را تا میزان زیادی کاهش دهید.

5 راهکار برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط پرواز خارجی مستقیم

خرید بلیط پرواز مستقیم به کشور مقصد، یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌توانید با استفاده از آن، قیمت بلیط هواپیما را کاهش دهید. تصور کنید پرواز شما به‌صورت غیرمستقیم باشد و ناچار باشید در یک کشور دیگر توقف کنید و مجدداً برای رسیدن به مقصد از هواپیمای دیگری استفاده کنید. همین امر باعث می‌شود تا هزینه‌های سفر شما بیشتر شود.

پس بهتر است هنگام خرید بلیط هواپیما دقت کنید و پروازهای مستقیم را انتخاب کنید. یکی دیگر از عواملی که در پروازهای مستقیم و غیرمستقیم روی بلیط هواپیما تأثیر دارد، انتخاب کلاس پروازی است. معمولاً پروازهای خارجی دارای کلاس‌های تجاری و فرصت کلاس هستند که هر یک از آن‌ها به‌تنهایی می‌توانند قیمت بلیط هواپیما را افزایش دهند. بهتر است اگر نیاز به خدمات ویژه‌ای در طول پرواز ندارید، بلیط های اقتصادی را تهیه کنید که ارزان‌تر هستند.

خرید از سایت‌های تخفیف‌دار فروش بلیط هواپیما خارجی

با جستجو در شبکه‌های اجتماعی و پیدا کردن سایت‌های فروش بلیط هواپیما که قیمت‌های مناسبی برای بلیط در نظر می‌گیرند، می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما خارجی را پیدا کنید. معمولاً این سایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات زیادی انجام می‌دهند و مسافرانی که قصد داشته باشند به‌صورت آنلاین و غیرحضوری بلیط پرواز خارجی تهیه کنند، مرتب به سایت‌های مختلف رجوع می‌کنند و قیمت بلیط های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. در این صورت امکان پیدا کردن بلیط های ارزان‌قیمت به‌راحتی میسر می‌شود.

نکات مهم برای خرید کمترین قیمت بلیط هواپیما خارجی

با در نظر گرفتن راهکارهایی که برای خرید ارزان بلیط هواپیمای خارجی ارائه کردیم، پیدا کردن بلیط با قیمت مناسب دیگر کار دشوار یا غیر ممکن نخواهد بود؛ اما باید به نکاتی هم توجه داشته باشید که در نظر نگرفتن آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سفر شما را به‌خصوص برای خرید بلیط هواپیما خارجی بیشتر کند. این نکات عبارت‌اند از:

  • قیمت بلیط را در سایت‌های مختلف مثل Alibaba.ir، Pateh.com، flytoday.ir و.. با یکدیگر مقایسه کنید.
  • قبل از انتخاب، ایرلاین موردنظر را ازنظر ناوگان پروازی و خدمات بررسی نمایید.
  • هزینه‌های جانبی پرواز را موردتوجه قرار دهید.
  • با استفاده از اخبار موجود در شبکه‌های اجتماعی، بهترین پیشنهادهای خرید بلیط را پیدا کنید.
  • برای خرید بلیط هواپیما به سایت‌های معتبر فروش بلیط مراجعه نمایید.
  • بلیط پرواز را به‌صورت غیرحضوری تهیه کنید؛ زیرا با خرید آنلاین بلیط امکان مقایسه تمام قیمت‌ها را با یکدیگر خواهید داشت.
  • به هزینه‌های مربوط به کنسلی بلیط توجه کنید.
  • بلیط رفت ‌و برگشت را از یک آژانس تهیه کنید. البته به جریمه کنسلی بلیط های رفت و برگشت توجه نمایید.

و اما در پایان

خرید کمترین قیمت بلیط هواپیما خارجی از سایت های معتبری همچون pateh.com، flytoday.ir و... امکان پذیر است. خرید شما باید در سریعترین زمان ممکن و با کمترین قیمت انجام شود. این وب‌سایت که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است با دریافت سود بسیار کم، بلیط های پرواز داخلی و خارجی را با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید بلیط هواپیما خارجی و قیمت بلیط هواپیما، می‌توانید به سایت پته مراجعه نمایید.

5 راهکار برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]