ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

خانم‌ها در ست کردن استایل دقت بسیار بالایی دارند، پس دور از ذهن نیست که آنها برای داشتن استایل شیک و مرتب، اهمیت اکسسوری را بیشتر درک کنند. ساعت مچی جزو مهم‎ترین اکسسوری‌هاییست که هر شخص برای نشان دادن خوش استایل بودن از آن استفاده می‌کند. ساعت‌ها نمادی از سلیقه شخصی هر شخص و دقت او هستند. با این تفاسیر سبک استایل طراحی ساعت مچی‌ها هم اهمیت پیدا می‌کنند. در این مقاله به صورت اختصاصی می‌خواهیم لزوم ساعت‌های اسپرت زنانه را بررسی و چند مدل از ساعت مچی‌های زنانه اسپرت را به شما معرفی کنیم.

ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

چرا خرید ساعت مچی زنانه اسپرت، برای هر خانمی واجب است؟

طبیعی است که تمام افراد متناسب با موقعیتی که در آن قرار می‌گیرند، تیپ و استایل همان مکان را انتخاب می‌کنند. برای مثال استفاده از یک ساعت مچی کلاسیک و رسمی‌مانند ساعت اسپریت، برای روزی که می‌خواهید به کمپینگ بروید یا کوهنوردی کنید مناسب نیست. همانطور که قطعا از یک ساعت کاسیو ورزشی در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده نمی‌کنید. پس توجه به اینکه چه ساعت مچی با چه سبک طراحی را با لباس‌هایتان ست می‌کنید، نشان دهنده سلیقه و دقت شما در خوش استایل بودن است.

از طرفی همیشه معتقدیم که انتخاب طرح و سبک ساعت مچی سلیقه ایست و باید به استایلی که اکثرا دارید توجه کنید. برای مثال اگر اکثر لباس‌های شما رسمی است، قطعا یک ساعت بند چرمی یا ساعت بند فلزی با سبک کلاسیک برای‎‌تان مناسب خواهد بود. اما اگر که نه استایل‌های شما خیلی رسمی نبودند، انتخاب ساعت‌های نیمه کلاسیک و نیمه اسپرت برای شما مناسب خواهند بود. حالا شاید سوال کنید ساعت‌های اسپرت زنانه بیشتر چه زمانی کارایی دارند؟

 ساعت مچی زنانه اسپرت، بیشتر مورد استفاده خانم‌هاییست که یا به صورت مدام و تخصصی ورزشی را دنبال میکنند، یا خانم‌هایی که در استایل روزمره خود ترجیح می‌دهند یک ساعت اسپرت سبک وزن، با ویژگی‌هایی مانند قدم شمار و کرنوگراف داشته باشند. ساعت‌های اسپرت را می‌توانیم به دو دسته ساعت ورزشی و ساعت با طراحی اسپرت تقسیم کنیم. ساعت‌های ورزشی بیشتر قابلیت و ویژگی‌های مناسب برای سنجش فعالیت خاصی را دارند. مانند ساعت‌های کوهنوردی با ویژگی ارتفاع سنج یا ساعت‌های غواصی با قابلیت عمق سنج و … . اما ساعت‌های اسپرت صرفا ظاهر آنها نیمه اسپرت است و برای استایل‌های اسپرت مناسب هستند. خرید حداقل یک ساعت مچی اسپرت برای هر خانمی واجب است تا در روزهای ورزشی و طبیعت گردی، تکمیل کننده استایل او باشد.

معرفی چند مدل ساعت اسپرت زنانه

در اینجا ما 3 ساعت مچی اسپرت زنانه از رنج قیمت کم به زیاد، با 3 سبک طراحی صفحه متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا شناخت بهتری نسبت به ساعت‌های اسپرت زنانه داشته باشید و سبک مورد نظرتان را بشناسید.

ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

ساعت زنانه دیجیتالی برند Q&Q مدل M207J007Y:

اگر به دنبال خرید ساعت مچی زنانه اسپرت با قیمت بسیار مناسب هستید، برند کیو اند کیو یک انتخاب هوشمندانه است. Q&Q یک برند ساعت مچی ژاپنی است که سبک‌های متفاوتی از ساعت‌ها را با حفظ کیفیت بالا و قیمت پایین تولید و به بازار عرضه می‌کند. این ساعت مچی زنانه کیو اند کیو هم یک ساعت زنانه دیجیتالی است که قابلیت‌های پر کاربردی نیز دارد. قابلیت‌هایی از جمله: نور پس زمینه، کرنوگراف، زمان سنج، زنگ هشدار و نمایش تاریخ. قابلیت‌های این ساعت دیجیتالی اکثر نیاز‌های شما را از بابت داشتن ساعت اسپرت و ورزشی برطرف می‌کند. نوع طراحی ساعت هم به نحوی است که هم در استایل روزمره و هم ورزش می‌تواند همراه مناسبی برایتان باشد.

مشخصات ساعت:

● زنانه اسپرت بند پلاستیکی

● نور پس زمینه

● زنگ هشدار

● نمایش تاریخ و روز

● زمان سنج

● مقاوم در برابر آب تا 50 متر

● اصالت کشور ژاپن

ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

ساعت زنانه اسپرت برند دیوید گانر مدل DG-8266LD-J10:

این مدل یک ساعت اسپرت زنانه است که هم برای استایل‌های نیمه کلاسیک و هم نیمه اسپرت مناسب است. همانطور که مشاهده می‌کنید صفحه ساعت آنالوگ است و چند دایره کوچک داخل آن ویژگی نمایش تاریخ، روزها هفته و ماه را نشان میدهد. اما بند ساعت از جنس پلاستیک نرم رابر است و ترکیب آن با قاب چند ضلعی ساعت موجب شده تا سبک ساعت را بگوییم اسپرت یا نیمه اسپرت. این ساعت وزن نسبتا کمی دارد و مزاحمت یا سنگینی روی مچ دست احساس نخواهید کرد. همچنین ترکیب رنگ بندی آن با اکثر رنگ‌های لباستان به راحتی ست خواهد شد. برند دیوید گانر هم یک برند با کیفیت در تولید ساعت مچی اورجینال با رنج قیمت متوسط است که خرید آن می‌تواند به صرفه و اقتصادی باشد.

مشخصات ساعت:

● زنانه اسپرت بند پلاستیکی

● مقاوم در برابر آب تا 30 متر

● دارای ویژگی نمایش روزهای هفته، ماه و تاریخ

ساعت زنانه ورزشی کاسیو مدل BGA-280BA-7ADR:

و اما برند ساعت مچی کاسیو که به عنوان قدرتمندترین برند تولید کننده ساعت‌های اسپرت در جهان شناخته می‌شود. حتما با ساعت‌های جی شاک کاسیو که ساعت‌های ورزشی مخصوص آقایان است آشنایی دارید. این ساعت مچی که به شما معرفی می‌کنیم، ساعت Baby-G کاسیو است. ساعت‌های بیبی جی مانند ساعت‌های جی شاک، سری ساعت‌های ورزشی هستند اما ابعاد آنها مناسب مچ دست خانم‌هاست. این ساعت صفحه ای ترکیب شده از دیجیتال و آنالوگ دارد و ویژگی‌های ورزشی آن در قسمت دیجیتالی قابل استفاده است. ویژگی‌هایی از جمله: نور پس زمینه، تایمر شمارشگر معکوس، تاریخ کامل، زمان سنج، 5 زنگ هشدار مجزا، ساعت جهانی، کرنوگراف و … . قیمت ساعت کاسیو شاید به نسبت دو برند قبلی که معرفی کردیم کمی گران‎تر به نظر برسد، اما با توجه به کیفیت، دوام عمر، دقت در عملکرد و البته معروفیت آن، کاملا خرید به صرفه و هوشمندانه است. از این ساعت مچی ورزشی و اسپرت هم در استایل‌های روزمره اسپرت و هم در ورزش می‌توانید استفاده کنید.

مشخصا ساعت:

● دخترانه و پسرانه اسپرت تمام پلاستیک

● مقاوم در برابر ضربه

● باتری CR1220

● مقاوم در برابر آب تا 100 متر (غواصی کم عمق)

● اصالت کشور ژاپن

خرید ساعت مچی زنانه اسپرت

اگر قصد خرید ساعت زنانه اسپرت را دارید و همچنان در انتخاب برند و یا سبک و ویژگی‌های ساعت مطمئن نیستید، حتما باید از یک متخصص ساعت مچی راهنمایی بگیرید. سایت اینترنتی و فروشگاه حضوری ایران تایمر، اولین سایت مرجع ساعت اورجینال در ایران است که به صورت تخصصی بیش از 1 دهه در این زمینه فعالیت کرده. ایران تایمر یک مرجع کامل و مطمئن برای خرید ساعت مچی اورجینال است. در ویترین ایران تایمر بیش از 300 برند مطرح جهانی و بیش از 3000 مدل ساعت متنوع وجود دارد که دست شما را در انتخاب باز نگه می‌دارد. همچنین مشاوران ایران تایمر می‌توانند بصورت رایگان شما را در انتخاب و خرید ساعت مچی اورجینال، راهنمایی کنند.

ساعت‌های اسپرت زنانه همراه همیشگی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]