مکان هایی که تا قبل از 30 سالگی باید ببینید

مکان هایی که تا قبل از 30 سالگی باید ببینید

ایبیزا، اسپانیا
ایبیزا یکی از جزایر دریای مدیترانه است که به پدیده‌ای در سطح جدید تبدیل شده است. این جزیره از ماه ژوئن تا اکتبر میزبان توریست‌های اروپایی است که به دنبال مهمانی‌ها و فستیوال‌های موسیقی هستند. ایبیزا با داشتن ساحلی آرام، بارهایی مجلل برای سرو غذا و نوشیدنی، استخر و مکان‌هایی برای یوگا مقصدی جذاب برای توریست‌هایی از تمام کشورهاست.
برای سفر به این جزیره بهتر است ماه سپتامبر را انتخاب کنید تا از گرمای سوزان ماه اوت در امان باشید و از جشن‌های تابستانی هم لذت ببرید.
دماغه‌ی غربی، آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی به عنوان بهشتی برای توریست‌های ماجراجو شناخته می‌شود. اگر در قسمت غربی کشور هستید بانجی‌جامپینگ از بالای پل میس بلوکرنس را از دست ندهید.
به‌اندازه‌ی کافی احساس ماجراجویی نکردید؟ پس برای پیاده‌روی به بالای این پل بروید و از تماشای طبیعت بکر و پرش بانجی‌جامپرها لذت ببرید.
مراکش
اگر به خرید و گشت‌وگذار در شهرهای شلوغ علاقه دارید، مراکش با داشتن مراکز خرید وسیع، مسجدها، باغ‌ها و سایر مکان‌های دیدنی در شمال آفریقا از بهترین انتخاب‌ها هستند.
در سفر به این کشور شترسواری در بیابان، بالن‌سواری بر فراز شهر و گشت‌زنی در صحراها را نباید از دست بدهید.
ریودوژانیرو، برزیل
شما در پایتخت کشور برزیل، در جایی که کوه و دریا و جنگل و ساحل به هم می‌رسند و طبیعتی فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند، می‌توانید پیاده‌روی و گشت‌وگذاری متفاوت را تجربه کنید. حتی ممکن است در طول مسیر میمون‌ها و گونه‌های کمیاب حشرات را ببینید. فصل بهار به دلیل فستیوال‌ها و کارناوال‌هایی که در شهر برگزار می‌شود از بهترین فصل‌ها برای سفر به این کشور است.
از دیگر جذابیت‌های این شهر کلاب‌ها و موسیقی‌های معروفش است که مردم محلی نیز به آن افتخار می‌کنند.
ماچوپیچو، پرو
ماچوپیچو یا بهتر بگوییم بهشت کوهنوردان، از مناطق دست‌نخورده‌ی جهان است که به دلایلی که تاکنون مشخص نشده توسط قوم اینکاها ساخته شده است.
هرساله تعداد بسیار زیاد توریست از کشورهای مختلف به این نقطه از جهان می‌آیند تا از نزدیک به تحسین این مکان اعجاب‌انگیز بپردازند و از طبیعت بکر و بی‌نظیر دره‌ی اوروبامبا لذت ببرند.
مکان هایی که تا قبل از 30 سالگی باید ببینید
مکان هایی که تا قبل از 30 سالگی باید ببینید
مکان هایی که تا قبل از 30 سالگی باید ببینید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]