راهنمای خرید کوله (2)

راهنمای خرید کوله (2)

کوله و ساک استخر و باشگاه
این کوله‌ها و ساک‌ها نسبت به سایرین جیب و تنوع جای کمتری دارند، به زبان ساده‌تر بیشتر شبیه کیسه هستند تا کیف و کوله‌های عادی. دلیل آن هم مشخص است. شما ممکن است وسایل مختلفی را مانند حوله، کفش ورزشی، دمپایی و گرمکن در مراجعه به استخر و به همراه داشته باشید؛ وسایلی که چندان نیازی به تقسیم‌بندی آنها ندارید و در فاصله‌ی کوتاهی از اینکه در کیف‌تان جای‌شان می‌دهید به آنها نیاز پیدا می‌کنید و به سراغ‌شان خواهید رفت.
اگر زیاد به باشگاه و استخر می‌روید نیازی به کوله عادی و یا ساکی که کاربردهای دیگری نیز دارد، نخواهید داشت. می‌توانید یک کوله و یا ساک ورزشی را همیشه برای رفتن به باشگاه آماده نگه دارید و یا اگر همیشه برای رسیدن به تمرین دیرتان شده است، بدون معطلی وسایل‌تان را در آن بریزید و حرکت کنید.
کوله پیک نیک
اگر اهل غذا خوردن در پارک، گردش در اطراف شهر و طبیعت‌گردی‌های اینگونه با ماشین و یا پای پیاده هستید، کوله پیک نیک انتخاب مجهز، کارا و درستی است. این کوله‌ها در اندازه‌های مختلف تکنفره، دونفره، چهارنفره و بیشتر، انواع وسایلی را که شما در گردشی اینچنین به آن نیاز دارید، در خود جا داده‌اند. کارد و چنگال، بشقاب، نمکدان و فلفل پاش، لیوان، محفظه خنک نگهدارنده، دستمال پارچه‌یی، تخته چوبی و حتی پتوی مسافرتی در این کوله‌ها به خوبی چیده شده‌اند.
کوله قهوه‌خوری
اگر فکر می‌کنید که این سِت، کاملا غیرضروری است، اشتباه می‌کنید. اگر به همراه همسرتان به پیک نیک و یا طبیعت‌گردی می‌روید، دوستان همراهی برای گردش دارید و یا با اتومبیل به دل طبیعت می‌روید، این کوله گزینه‌ی خوبی برای تکمیل کوله پیک نیک است، می‌توانید با همکاری همسفران تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مورد نیاز در گردش را حمل کنید.

راهنمای خرید کوله (2)
راهنمای خرید کوله (2)
راهنمای خرید کوله (2)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]