خانه لیلی بریج

خانه لیلی بریج

در شرق خیابان سنت جولین شهر ساوانا (ایالت جورجیا)، حتما وحشتناک‌ترین خانه در ساوانا را خواهید دید. ظاهر خانه لیلی بریج چندان بد نیست و یک یادگاری از معماری قرن هجدهم آمریکا محسوب می‌شود به‌خصوص شیروانی متحرک غیرعادی آن که از چوب درخت بید و به شکل ظریفی ساخته شده است.
ولی نام این خانه با وقایع شومی همراه است. در اتاق‌خواب طبقه‌ی سوم یک ملوان به دار آویخته شده بود. تمام اعضای خانواده ساکن آن توسط برده‌های خود مسموم شده و به قتل رسیدند. در هنگام کندن زیربنای خانه، کارگران به‌صورت تصادفی یک گور باستانی مرموز پیدا کردند و با سرعت و وحشت فراوان به‌سرعت آن را مهروموم کردند. بدون شک این داستان‌ها بعد از گذشت سال‌های طولانی و تحت تأثیر دیدگاه اهالی ساوانا و بازدیدکننده‌های بی‌شمار، شاخ و برگ زیادی پیداکرده‌اند ولی به گفته بازدیدکننده‌ها، هنوز هم به‌محض ورود به خانه سرمای ناخوشایندی احساس می‌شود.
یک از ترسناک‌ترین داستان‌های خانه لیلی بریج توسط آخرین مالک آن جیم ویلیامز نقل می‌شود. او به همراه چند از دوستانش در خانه بودند که ناگهان صدایی از راه‌پله‌های خانه می‌شنوند. در آن زمان خانه در دست تعمیر بود و در کف یک از اتاق‌های طبقه سوم، شکاف بزرگی برای نصب دودکش ایجاد شده بود که تا طبقه همکف امتداد داشت و صدای مرموز هم از همان محل به گوش می‌رسید. به گفته ویلیامز، به‌محض اینکه او و دوستانش وارد اتاق شدند، ناگهان نیرویی نامریی او را گرفته و باقدرت به سمت شکاف مذکور کشاند. در آخرین لحظات قبل از سقوط او موفق می‌شود خود را به زمین انداخته و از مرگ حتمی نجات پیدا کند.
خانه لیلی بریج
خانه لیلی بریج

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]