موزه قهوه دبی

موزه قهوه دبی

موزه قهوه دبی در خیابان الفهیدی در خور دبی واقع شده است این موزه با استاندارد‌های جهانی طراحی شده و محلی راحت، آرام و جالب با وسایل شرقی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این موزه، ساختار سنتی با فضای راحت که با معماری شرقی ادقام شده است. در این موزه تاریخچه قهوه با وسایل آنتیک نشان داده می‌شود.
گفته شده که بیش از ۲/۳ مردم عربستان قهوه می‌نوشند بنابر این از انواع مختلف قهوه با دستگاه‌های ساخت آن در این موزه موجود است. در این موزه فرهنگ و ملیت نوشیدن قهوه نمایش داده می‌شود مانند: نوشیدن قهوه به سبک محلی عربی، سبک اتیوپی، ژاپنی، و غیره. برای بازدید کنندگانی که علاقه به قهوه، نوشیدن آن، طرز برشته کردن قهوه و دم کردن قهوه دارند، می‌توانند آموزش‌های لازم را در این موزه ببینند.
در این موزه مغازه سوغاتی فروشی وجود دارد که در آن می‌توانید انواع قهوه را پیدا کنید. موزه قهوه شامل دو طبقه است که می‌توانید بخش‌های متنوع و بی همتایی را مشاهده کنید. در طبقه اول، تمام وسایل دم کردن قهوه و برشته کردن آن وجود دارد که می‌توانید مراحل ساخت قهوه را به طور زنده مشاهده کنید. تمام وسایل آنتیک مربوط به قهوه در این طبقه موجود است و دوستداران قهوه می‌توانند آن‌ها را از مغازه داخل موزه خریداری کنند. در طبقه اول کتاب‌های مربوط به قهوه و مستند هایی مربوط به آن وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها دیدن کنید.

منبع:ایران آنکارا
موزه قهوه دبی
موزه قهوه دبی
موزه قهوه دبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]