پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر یک پارک ملی در کشور آفریقای جنوبی است.تعداد زیادی درخت بائوباب در نزدیکی انتهای شمالی پارک ملی کروگر وجود دارند.
پارک ملی کروگر، که تجربه ای زنده از حیات وحش را برای گردشگران رغم می‌زند، در نوع خود بهتربن در قاره آفریقا است و دنیا آنرا کاملا متمایز می‌داند. این پارک جنگلی برای حمایت از حیات وحش آفریقای جنوبی، در سال ۱۸۹۸ تاسیس شد. با وجود پارکهای جنگلی متعدد در قاره آفریقا، کروگر با مساحتی معادل ۲ میلیون هکتار در این میان بی همتا است و در سیاست‌ها و تکنیک‌های مدیریت منابع طبیعی پیشتاز است.
لک لک نوک زرد. شمال پارک، مرکز پرنده‌های آفریقای جنوبی است و گونه هایی در آنجا وجود دارند که در قسمت‌های جنوبی دیده نمی‌شوند.
سواحل رودخانه ای در حاشیه رودخانه Luvuvhu بهترین مکان برای دیدن Nyala (نوعی بز کوهی) در آفریقای جنوبی است. گونه‌های دیگر از این جانوران در این منطقه Eland و Bushbuck هستند.
اطراف Mopani اغلب گله‌های بوفالو وجود دارد و دیدن شیر در آنجا نیز غیر معمول نیست. همینطور می‌توانید گونه‌های کمیاب‌تر از بزهای کوهی مانند Tsessebe و Roan را ببینید.
بیشتر فعالیت حیوانات در نزدیکی رودخانه‌ها دیده می‌شود. در امتداد رود لتابا فیل‌ها حکم فرما هستند و حضور شیرها و پلنگ‌ها نیز دیدنی است.
پارک ملی کروگر
پارک ملی کروگر
پارک ملی کروگر
پارک ملی کروگر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]