ماه عسل‌های رویایی در مناطق زیبای جهان

ماه عسل‌های رویایی در مناطق زیبای جهان

برای برخی بهشت رویایی شان، دراز کشیدن روی شن‌های گرم ساحل در کنار درخت‌های نخل سر به فلک کشیده و برای برخی پرسه زدن در خیابان‌های یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. ما امروز تصمیم گرفته ۱۵ نقطه دیدنی دنیا را به زوج‌های جوان معرفی کنیم. این روزها بساط شادی و عروسی را زیاد به راه می‌بینیم. ماشین‌های گل زده و تزیین شده، صدای آواز و آهنگ از سالن‌ها و شادی و شور خانواده‌ها نشانه‌ی شروع زندگی‌های جدیدی هستند که با دنیایی از امید و شوق برای زوج‌ها همراهند. در این میان "ماه عسل" یکی از زیباترین اتفاقات آغاز زندگی مشترک است که ما امروز تصمیم گرفته ۱۵ نقطه دیدنی دنیا را به زوج‌های جوان معرفی کنیم. برای برخی بهشت رویایی شان، دراز کشیدن روی شن‌های گرم ساحل در کنار درخت‌های نخل سر به فلک کشیده و برای برخی پرسه زدن در خیابان‌های یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. به هر حال شما می‌توانید در این لیست، مقصد گردشگری محبوب و دلخواه خود را بیابید..
ماه عسل رویایی در پوکت، تایلند جنوب شرقی آسیا برای زوج هایی که عاشق سواحل بکر و غروب‌های دیدنی و خوش گذرانی‌های بی شمار هستند، مقصد فوق العاده ای است.
ماه عسل رویایی در بدروم، ترکیه اگر می‌خواهید یک قایق سواری رمانتیک و گشت و گذاری در مناطق تاریخی جذاب داشته باشید، بدروم ترکیه را از دست ندهید. ماه عسل رویایی در بورا بورا، French Polynesia
بورا بورا بهشت غواصان است. یک تالاب فیروزه ای و صخره‌ی مرجانی این جزیره را احاطه کرده است. ماه عسل رویایی در پاریس، فرانسه اگر عاشق کافه گردی هستید و می‌خواهید چهره‌ی پرنور شهر را در زیر پای خود داشته باشید، پاریس را با برج ایفل بی نظیرش از دست ندهید.
ماه عسل‌های رویایی در مناطق زیبای جهان
ماه عسل‌های رویایی در مناطق زیبای جهان
ماه عسل‌های رویایی در مناطق زیبای جهان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]