چه موقع و چرا به بانکوک برویم

چه موقع و چرا به بانکوک برویم

پایتخت تایلند، بانکوک، سحرآمیزترین شهر جنوب شرقی آسیا است، قطار هوایی و سیستم مترو، بیشتر این ابر شهر را قابل گشتن می‌کند، و بازدید کننده‌ها را از منزل گاه‌های خود بیرون کرده و به سمت یک معبد بودایی درخشان یا یک بازار طلسم‌های باستانی در فاصله چند دقیقه ای روانه می‌کند. سفرهای بر روی رودخانه، مراکز خرید و البته زندگی شبانه بانکوک، یک تجربه شهری شرق دور را تعریف می‌کنند.
گرمای تابستان ممکن است بعضی از بازدید کننده‌ها را کمی ناراحت کند، اما جشن سال نوی تایلند (Songkran در نیمه‌های آوریل جشن گرفته می‌شود) تجربه ای است که نمی‌توان رد کرد. برای یک هفته، پایتخت، به صحنه مبارزه کودکان و بزرگسال نماها تبدیل می‌شود، که مسلح به تفنگ آبپاش و سطل‌های آب در خیابان‌های شهر پرسه می‌زنند و به تمام رهگذران آب می‌پاشند. گفتنی است بازدیدکننده‌های خارجی، محبوب‌ترین هدفها هستند. با وجود گرما، این زمان، زمان بسیار مناسبی برای مشارکت در مهمترین فستیوال تایلند است.
فصل سرما در بانکوک بهترین زمان برای شما می‌باشد و از نوامبر تا فوریه، بعد از موسم بارندگی و قبل از گرمای خیس عرق کننده ای که ماه مارچ شروع می‌شود. آوریل، می‌و ژوئن، فوق العاده گرم هستند . البته معمولا نیمه‌های ژوئن باران شروع می‌شود، غبار را از هوا می‌گیرد و باعث رشد گیاهان می‌شود. فصل بارانی در واقع زمان خیلی خوبی برای بازدید می‌باشد.

http://buralan.com/post/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%85
چه موقع و چرا به  بانکوک برویم

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]