بهشت نیوزلند

بهشت نیوزلند

نیوزلند بدون شک از زیباترین نقاط دنیاست. و آکلند یکی از ۵ کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی شناخته شده است. اوکلند نیوزلند یکی از پر جمعیت‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای نیوزیلند است. طبیعت حیرت انگیز نیوزلند این کشور را به بهشتی بر روی زمین تبدیل کرده است و آکلند نیز مانند دیگر نقاط نیوزلند سهم به سزایی از این زیبایی‌ها برده است.
اوکلند نیوزلند شهری ساحلی است که مناظر دریایی آن می‌تواند به تنهایی دلیلی برای سفر به این سرزمین رؤیایی باشد. سواحل آکلند سواحلی معمولی نیست.
چرا که وقتی در آن‌ها قدم می‌زنید در فاصله چند قدمی شما صخره‌های بزرگ سر به فلک کشیده اند و درختان پوششی سبز بر روی تنشان پوشانده اند. علاوه بر مناظر طبیعی شگفت انگیز، آکلند شهری بسیار توسعه یافته است که ابزارهای نوین گردشگری عصر جدید را نیز به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند. فرقی نمی‌کند که پر انرژی یا آرام باشید، آکلند مقصد مناسبی برای لذت بردن از یک سفر بدون نقص است
شهر اوکلند نیوزلند دارای بزرگترین بندر در نیم کره جنوبی است. این شهر بالاترین سرانه قایق‌های بادبانی در جهان را داراست و یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است. جمعیت آوکلند با احتساب حومه بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر است. جمعیت مرکز شهر آوکلند خود به تنهایی قریب به چهارصد و پنجاه هزار نفر است.
آکلند را به علت وجود سواحل زیبا و متعاقباً حضور زیاد قایق‌های کوچک و بزرگ، سرزمین بادبان‌ها نیز می‌نامند. آکلند شاید از معدود نقاط جهان باشد که بتوان در قایق خود نشست و سواحل زیبا، صخره‌های بلند و جنگل‌های انبوه را یک جا نظاره کرد و در پس این طبیعت، شهری توسعه یافته را نیز دید.
اوکلند نیوزلند در سال ۱۳۵۰ بعد از میلاد مسیح به دلیل حاصلخیز بودن توسط قبیله مائوری ساخته شد، بعد از ورود اروپایی ها، جنگ هایی در این منطقه درگرفت و بسیاری از آثار تاریخی و سنت‌های فرهنگی این منطقه برای همیشه از بین رفت. امروزه آکلند با جمعیتی نزدیک به یک و نیم میلیون نفر تقریباً یک سوم جمعیت نیوزلند را در خود جای داده است و به همین علت است که یکی از نام‌های آکلند ابرشهر است.
اوکلند نیوزلند دارای اب و هوای معتدل و بسیار خوبی میباشد این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی است. بیشترین درجه هوا در تابستان ۲۴ درجه و در زمستان ۷ درجه می‌باشد. میانگین بارش در این شهر سالیانه ۱۲۴۰ میلی متر می‌باشد. پربارش‌ترین ماه سال ژوئیه با ۱۴۶ میلی متر و کم‌بارش‌ترین ماه سال فوریه با ۶۵ میلی‌متر است.
بهترین زمان برای بازدید از آکلند آوریل و اکتبر است. در این زمان دمای هوا بسیار خوب و معتدل است و به گردشگران فرصت لذت بردن از مناظر طبیعی را می‌دهد. در فصل توریستی آکلند که از نوامبر تا مارس ادامه دارد، تعداد بازدیدکنندگان بسیار زیاد و قیمت هتل‌ها نیز بالا است. بین ماه‌های می‌تا سپتامبر هم تعداد گردشگران و دمای هوا کم می‌شود. البته در این بازه زمانی قیمت هتل‌ها بسیار مناسب است. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که فصل‌ها در نیوزلند مخالف فصل‌های ما در ایران است. به عنوان مثال تابستان در ایران مصادف با زمستان در نیوزلند است.
بهشت نیوزلند
بهشت نیوزلند
بهشت نیوزلند
بهشت نیوزلند
بهشت نیوزلند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]