اطلاعات کلی مورد نیاز در مورد آفریقای جنوبی ،استرالیا و چین

اطلاعات کلی مورد نیاز در مورد آفریقای جنوبی ،استرالیا و چین

تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشور بی نهایت هاست، جایی که کلبه های فقیرانه در کنار گالری های هنری جهان اول، سرگرمی ها، عرصه های ورزشی و رستوران ها، وجود دارند. این مناظر حیرت آور شامل کوه های پوشیده از برف و مناطق خشک و شبه کویری است، درحالی که سواحل دوقلو تنوع شگفت انگیزی را پشتیبانی میکند. همراه با اقوام بیشمار و حداقل یازده زبان رسمی، فرهنگ مردم بسیار متنوع است. چه شما به دنبال یک ساحل برا تعطیلات و رهایی از شهر باشید یا به دنبال راه فراری به طبیعت وحشی آفریقا، آفریقای جنوبی قابلیت فراهم کردن تمامی آن ها را برای همه مردم دارد. تور آفریقای جنوبی انتخابی مناسب برای طبیعت دوستان است.

اطلاعات کلی مورد نیاز در مورد آفریقای جنوبی ،استرالیا و چین

تور آفریقای جنوبی امکان دیدن جنگل ها، فیل ها و گردشگران، صحراها و ماجراجویان را ایجاد میکند (حداقل برای من بیشتر افراد اینگونه است)، درحالی که افریقا تمامی این عناصر را داراست؛ دیدن آفریقای جنوبی برای بسیاری از غربی ها انتخابی اسان است. چراکه با زبان مشترک صحبت میکنند (انگلیسی) و فرهنگ مدرن و چند ملیتی دارد که باعث ایجاد تعادل دنیای مدرن و حیات وحش میشود. در واقع آفریقای جنوبی گستره وسیعی از فرصت ها را برای مسافران فراهم میکند، چه با دنبال ماجراجویی و تورهای غذا و نوشیدنی باشید و چه تجارب روحی و معنوی.

دراینجا هر انچه شما قبل از تور آفریقای جنوبی باید بدانید اورده شده است:

چه مدت بدون ویزا میتوان در این کشور اقامت داشت؟

بسیاری از کشورها برای سفر به افریقای جنوبی به ویزا نیاز ندارند البته تا زمانی که مدت زمان اقامت کمتر 90 روز باشد. اگر نمیدانید که نیاز به ویزا دارید یا خیر روی این لینک کلیک کنید. توجه کنید اگر شهروند امریکا هستید، پاسپورت شما باید حداقل 30 روز بعد از تاریخ برگشت شما اعتبار داشته اشد. همیشه برا اطمینان اخرین قوانین را قبل از سفر بررسی کنید. مطمئن باشید پاسپورتتان بروز باشد. پاسپورت باید حداقل یک صفحه خالی برای مهر گمرک داشته باشد و حتی توصیه میشود برای زمانی که با مامورین گمرگ سختگیر روبه رو میشود، 2 صفحه خالی داشته باشد.

زبان

آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی دارد که شامل: آفریقایی، انگلیسی، اندبیلی، سوتوی جنوبی، سوتو، سوازی، سوآنا، وندا، کوهسا و زولو. در این میان زولو گسترده ترین کاربرد را در مکالمات دارد و پس از آن به ترتیب کوهسا، آفریقایی و انگلیسی.

چطور گردش کنیم؟

احتمالا شما با تور افریقای جنوبی به این کشور سفر خواهید کرد که یک مربی و یک تور لیدر خوب برای شما درنظر گرفته شده است. همچنین شما میتوانید خودرویی کرایه کنید و خودتان در کشور گردش کنید. آفریقای جنوبی شبکه جاده ای خوبی دارد. برای بسیاری از بخش ها جاده ها به خوبی قیراندود و نشانه گذاری شده اند. به راحتی میتوانید به همراه خودرو یک دستگاه GPS هم کرایه کنید که مسیر را تا مقصد به شما نشان میدهد. اگر قصد رانندگی در کشور را دارید، سفرتان را هوشمندانه و تجهیزات مرن برنامه ریزی کنید. برای مکان هایی که جاده شنی و خاکی دارند، ممکن است به یک 4x4 نیاز پیدا کنید.


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
تور استرالیا

چرا باید به استرالیا سفر کنم؟

اطلاعات کلی مورد نیاز در مورد آفریقای جنوبی ،استرالیا و چین

اگر بخواهیم از دلایل سفر و تور استرالیا فهرستی تهیه کنیم قطعا این فهرست باید شامل عوامل زیر باشد:

سواحل، طبیعت و حیات وحش (حیوانات بومی را تصور کنید که در استرالیا وجود دارند مانند کانگورو، کوآلا، وآلبی (نوعی جانور کیسه‌دار گیاه‌خوار شبیه کانگورو)، وامبات و شیطان تاسمانی (از کیسه‌داران ماهی‌خوار)، به علاوه‌ی پرندگانی مانند کوکابورا (گونه‌ای مرغ ماهی‌خوار که آوای تیز و قهقهه مانند دارد) و ایمو (پرندگان درشت و بی‌پرواز)، دسترسی به فعالیت‌های ورزشی متعدد مانند موج‌سواری، غواصی با دستگاه تنفس و ماسک و لوله، غذا و نوشیدنی (برخی از بهتری نوشیدنی های جهان را در استرالیا می‌توانید پیدا کنید)، اقدامات ماجراجویانه و فعالیت‌های فرهنگی نیز مواردی است که در تور استرالیا می توانید از آن بهره ببرید.

بهترین مکان‌های دیدنی استرالیا کجا هستند؟

استرالیا ممکن است یک جزیره باشد اما در واقع تصمیم‌گیری درباره‌ی این ‌که در تور استرالیا کجا برویم و چه مدت آن‌ جا بمانیم تا استرالیای واقعی را تجربه کنیم، کار سختی است.

سیدنی

معولا اغلب تور استرالیا از سیدنی آغاز می‌شود، بزرگ‌ترین شهر این کشور که به دلیل وجود بندرگاه‌های بسیار زیاد در اطراف آن به "سیدنی شهر بنادر" معروف است. سیدنی به عنوان یکی از زیباترین کلان ‌شهرهای جهان شناخته می‌شود. احتمالا دو مورد از نمادین‌ترین، برجسته‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر پل بندرگاه سیدنی (که با نام "قلاب چنگکی" هم شناخته می‌شود) و خانه‌ی اپرای سیدنی با طراحی ساختمانی بادبانی شکلش، می‌باشند.

بهترین مناظر دیدنی نزدیک سیدنی چه هستند؟

در تور استرالیا کوهستان آبی که دو ساعت از شهر سیدنی فاصله دارد ارزش دیدن را دارد. در آنجا مناظر چشمگیری وجود دارد و جزء مکان‌های سایت میراث جهانی یونسکو هم است. اشکال منحصر به فرد مناظر چشم‌گیر که صخره های بلند و پرشیب را فرا گرفته‌اند، جنگل‌های اکالیپتوس، آبشارها و روستاهای کوچک. این کوهستان‌ها شامل قله‌های نوک تیط هیجان‌انگیز Three Sisters می‌باشند. 140 کیلومتر/75 مایل راه کوهستانی برای پیاده‌روی وجود دارد و هم‌چنین یک کابل راه‌آهن که ظاهرا پرشیب‌ترین است. اگر کسی بخواهد مدتی را این‌جا بگذراند بهترین مکان کاتومبا است، شهری کوچک با مغازه‌های کوچک هنری. منطقه‌ی دیگری که خیلی از سیدنی دور نیست دره‌ی شکارچی است، منطقه‌ی تولید شراب با بیش از 120 کارگاه شراب‌سازی. باغ‌های دره‌ی شکارچی دارای 25 آکر (101175 مترمربع) زمین با گل‌های رنگارنگ است.

در آدلاید چه کارهایی باید انجام دهیم؟

آدلاید شهری آرام و ریلکس و باغ مانند است. این شهر خانه‌ی فستیوال‌های هنری‌ای است که سالی دوبار برگزار می‌شوند، و مرکز شگفت‌آوری است برای دیدن مناطق نوشیدنی دره‌ی Barossa و دره‌ی McLaren، جزیره‌ی کانگورو با حیات وحش بسیار غنی‌اش و پارک محافظت شده‌ی Cleland که شما در آن‌جا می‌توانید به بسیاری از حیوانات بومی استرالیا نزدیک شوید.

در بندر بریزبین چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بندر بریزبین سومین شهر بزرگ استرالیا است و به دلیل آب و هوای نیمه استوایی‌اش به "شهر روزهای آفتابی" مشهور است. رودخانه‌ی بریزبین شهر را به دو نیم می‌کند و به آن جذابیت و شخصیت می‌دهد. مهم‌ترین جاذبه این شهر منطقه‌ی حفاظت شده‌ی لون پاین کوالا است که بزرگ‌ترین منطقه‌ی حفاطت شده در جهان است.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کوه مشهور چینی؛ هوانگ شان یا کوه زرد

در میان کوه های مشهور چینی، باید حتما این کوه مشهور و مه آلود هوانگ شان یا Huangshan که به معنی کوه زرد هست را ببینید، این کوه چه از طرف چینی ها و چه از طرف توریست ها به یک اندازه دوست داشتنی است.

واقع در جنوب استان آن هوئی، کوه زرد قطعا برای مردم چین یکی از "باید ببینید" مناظر تور چین است. پس جذابیت هوانگ شان چیست؟

... قله هایی با شکل های عجیب و غریب که با دریایی از مه ها محاصره شده اند...

... درخت کاج های کوتوله باستانی از داخل هر شکافی که فکر کنید، رشد کرده اند ...

... بهاری گرم و آرامش بخش در انتظار شما در کوهستان است ...

... طلوع آفتابی شگفت انگیز و غروب خورشید نفس گیر ...

... آبشارها و رودهایش مانند کریستال شفاف است ...

... همه موارد فوق و چیزهایی که می تواند شما را در تور چین دیوانه کند و فک شما را از دیدن مناظر به پایین بیندازد، و چیزهایی که تا به حال ان را تجربه نکرده بودید.

کوه زرد در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این کوه جایی است که در آن برخی از صحنه های فیلم ببر خیزان و اژدهای پنهان فیلم برداری شده است.

در طول دوره ها، این کوه های چینی در پس زمینه تمام نقاشی های مشهور چینی، جاودانه شده اند.

برخی ادعا می کنند که فیلم آواتار با الهام از این کوه های شناور در مه ها، ساخته شده است. اگر شما در تور چین اطراف مسیرهای این کوه ها پیاده روی خیلی سخت نیست که بتوانید شباهت های قابل توجهی را ببینید.

بهترین زمان برای بازدید از کوه زرد چه زمانی است؟

هوانگ شان مانند تمام مقاصد محبوب در چین است، و در طول فصل پیک و تعطیلات ملی بسیار شلوغ است، در این زمان، رزرو در تور چین باید انجام شود. هر فصل یک جنبه منحصر به فرد این کوه زیبا ارائه می دهد.

تابستان قصل پیک این کوهستان است، کوه سر سبز و با طراوت است، درجه حرارت خنک و شرجی نیست. تابش خورشید در تابستان در این کوهستان خیلی خوب است.

در پاییز، رنگ ها در درخشان ترین حالت خودشان هستند، آسمان آبی و درخت های افرای قرمز رنگ منظره خیلی خوبی را برای گرفتن در تور چین عکس فراهم می کنند. پاییز هم فصل پیک است، مخصوصا در طول تعطیلات ملی ماه اکتبر، که می تواند تور چین بسیار شلوغ باشد.

زمستان یکی از زیباترین فصول این کوهستان است و تور چین بهترین زمان برای احساس کردن و لذت بردن از دیدن قله های یخی که در دریایی از ابرها غرق شده اند، محسوب می شود. بازدید از این کوهستان در زمستان از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه است و هم جمعیت کمتری در داخل این کوهستان هستند، به جز تعطیلات سال نو چینی!

وعده بهار سر سبزی و گل های وحشی را با خود می آورد، و آبشارها و نهرها در بهترین حالت خود هستند. زمان بسیار خوبی برای بازدید از این کوهستان فوق العاده در تور چین است و به اندازه تابستان و پاییز هم پر از جمعیت نیست.

صرف نظر از وقت بازدید، بارانی و یا یک پانچو مناسب که کاملا به کارتون بیاد، کفش های راحت و یا کفش های مخصوص کوه نوردی و پیاده روی و مهمتر از همه از مناظر زیبایی که اطراف شما را در این کوهستان بینظیر چینی محاصره کرده اند، لذت ببرید!

کوه نوردی در هوآنگ شان

بهترین مناطق کوه زرد در یک مساحت 60 مایل مربع یا 154 کیلومترمربع متمرکز شده است. این منطقه دیدنی یک نمایشگاه طبیعت است، جایی که شما می توانید قله ها و سازه های سنگی را پیدا کنید که این منطقه را بسیار مشهور کرده است.

قله های اصلی (حدود 70 تای آنها) نامگذاری شده و به ارتفاع بیش از 1.000 متر رسیده است. معروف ترین آنها (و بلندترین ها) عبارتند از قله لوتوس (1،864 متر)، قله Bright Top (1،860 متر) و قله مرکز آسمانی یا Celestial Capital (1،818 متر).

دو راه برای کوهنوردان از پای کوه، از سمت راه شرقی و راه غربی وجود دارد. مسیر غربی، مسیر طولانی تری است که در حدود 9 مایل یا 15 کیلومتر است، اما بیشتر کسانی که در تور چین از این راه رفته اند می گویند که مناظر این سمت بیشتر است. قله لوتوس و Celestial Capital در این مسیر قرار دارند.

مسیر شرقی نصف مسیر غربی است. شما باید 5 تا 7 ساعت برای مسیر طولانی تر و حدود 3 تا 4 ساعت برای مسیر کوتاه تر زمان بذارید. این زمان برای یک کوهنوردی تفریحی و اهسته می باشد. شما می توانید در مسیر رفت، جاده شرقی را پیش بگیرید و در برگشت از جاده غربی برگردید. 

این جاده ها در نقاطی باریک و شلوغ هستند، در بعضی نقاط مسیر می تواند خیلی شیب دار باشد و اگر از ارتفاع ترسیدید، ممکن است ایده خوبی نباشد. در عوض، شما می توانید در تور چین ماشین کابلی را انتخاب کنید و براحتی به بالای کوه کشیده شوید.

این ماشین های کابلی در مسیر چندین ایستگاه دارد که که هر کدام آنها چند مسیر کوهنوردی دارند، که تمام مناظر اصلی این کوه زیبای چینی را پوشش می دهد. مسیرها به خوبی علامت گذاری شده اند و به شما راحتی می توانید در اطراف حسابی بچرخید.

شما براحتی می توانید در تور چین کل روز خودتان را صرف کوه نوردی و یا کشف مسیرهای دیگر بکنید که به شما منظر بسیار زیباتری را نشان خواهند داد و یا از این پیاده روی لذت بسیار ببرید.

هتل ها و مهمانخانه ها در کوهستان برای اقامت شبانه شما وجود دارد. طلوع آفتاب در هوآنگ شان واقعا اذت بخش است.

اطلاعات کلی مورد نیاز در مورد آفریقای جنوبی ،استرالیا و چین

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]