راهنمای سفر به تمیز‌ترین شهر هند (4)

راهنمای سفر به تمیز‌ترین شهر هند (4)

بندر گوا در اغلب سال هوایی گرم و شرجی دارد. که برای استفاده از دریا مناسب است. در ماه می‌گرمترین هوا را دارد. فصل باران‌های موسمی یا مانسون از ماه جون تا سپتامبر را در بر می‌گیرد اما اوج بارندگی‌ها مربوط به جولای و آگوست می‌باشد. گوا یک فصل سرما کوتاه مدت از اواسط دسامبر تا اواخر فوریه دارد.
خرید در گوا
گوا هرچند کوچک‌ترین ایالت هندوستان است اما درآمد سرانه مردمان آن از دیگر ایالت‌ها بیشتر است. به همین دلیل می‌توان در این شهر مرکز خرید‌های خوبی را به چشم دید.
فروشگاه بیگ جی (Big G) یکی از آنهاست . در این مجموعه تمام چیزهایی را که به آن نیاز دارید می‌توانید پیدا کنید. در این مجموعه، در طبقات مختلف، می‌توانید اجناس مختلفی مثل لوازم آرایش ، پوشاک مردانه ، زنانه و حتی بچگانه را خریداری کنید. این مجموعه که مملو از مغازه‌های مختلف است حتی چند رستوران مخصوص گیاه‌خواران را نیز در خود جا داده است. از دیگر امکانات آن، محدوده بازی برای بچه هاست.
این فروشگاه از معروف‌ترین فروشگاه‌های گوا است و به‌نوعی محبوب‌ترین فروشگاه این شهر هم حساب می‌شود. فروشگاه آکرون آرکید (Acron Arcade) یکی دیگر از این فروشگاه هاست.
در این فروشگاه می‌توانید بهترین برند‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید. از دیگر فروشگاه‌های این شهر می‌توان گوا شاپینگ سنتر، اوسانز شاپینگ سنتر، شهناز شاپینگ سنتر، پاپولار شاپینگ سنتر، کانکونکار را نام برد.
راهنمای سفر به تمیز‌ترین شهر هند (4)
راهنمای سفر به تمیز‌ترین شهر هند (4)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]