هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد گردشگری مهمی است که در فصل‌هایی مانند پاییز و زمستان میزبان گردشگران و مسافران زیادی از داخل و خارج کشور است. یکی از موضوعاتی که برای مسافران اهمیت زیادی دارد سکونت در اقامتگاهی است که به مراکز خرید و اماکن مرکزی شهر دسترسی راحتی داشته باشد. هتل های کیش از امکانات متفاوتی برخوردار هستند که در ادامه به معرفی هتل های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ های تفریحی جزیره می‌پردازیم.

هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

هتل امیرکبیر؛ هتل های مرکز شهر کیش

در اولین معرفی خود بین هتل های مرکز شهر کیش به هتل امیرکبیر می‌پردازیم. اگر به دنبال اقامتگاهی با امکانات درجه یک و اتاق لوکس هستید پیشنهاد ما به شما برای رزرو هتل، هتل امیرکبیر کیش است که جزو هتل های 5 ستاره این جزیره به شمار می‌رود. از امکانات این هتل مجلل و تازه تاسیس می‌توان به رستوران، خدمات خشکشویی، آسانسور، پارکینگ اقتصاصی و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل علاوه بر اینکه جزو هتل های نزدیک مرکز شهر است، به ساحل و به مراکز خرید نیز نزدیک است. از امکانات تفریحی این هتل جذاب می‌توان به مجموعه آبی آن شامل سونای خشک و بخار، انواع ماساژ و همچنین حمام ترکی اشاره کرد. در رستوران  هتل امیرکبیر کیش نیز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی را مناسب با ذائقه خود انتخاب کنید که توسط آشپزان مجرب این هتل برایتان طبخ می‌شود. کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه را در منو عصرانه خود برایتان تدارک دیده است.

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی دیگر از هتل های مرکز شهر کیش که در سال  1399 افتتاح شده است، می‌توان به هتل آرامیس پلاس کیش اشاره کرد. این هتل تازه تاسیس دارای 14 طبقه و 171 واحد اقامتی است که با داشتن پرسنل کارآزموده آماده خدمات رسانی به مهمانان داخلی و خارجی است. در جمع هتل های 5 ستاره کیش، هتل آرامیس پلاس یکی از بهترین، شیک‌ترین و پر امکانات‌ترین هتل‌هایی است که مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. در زمان اوقات فراغت خود در زمان اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی مانند سالن بدمینتون، سالن ورزشی، فروشگاه و مجموعه آبی شامل سونا و جکوزی آن استفاده کنید. از انواع واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس کیش می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت رویال سه تخته و... اشاره کرد. امکانات واحدهای اقامتی این هتل شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، تلفن، مینی بار و... است.

هتل لیلیوم، از هتل‌ های خوب کیش

از دیگر هتل های زیبای کیش که مسافران زیادی از آن استقبال می‌کنند، هتل لیلیوم را می‌توان نام برد که در بین هتل های کیش از اهمیت و امکانات خوبی برخوردار است. این هتل در سال 1398 در هشت طبقه و 154 واحد اقامتی دایر شد. از امکانات هتل لیلیوم کیش می‌توان به رستوران، سالن بدنسازی، پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی شاپ و... اشاره کرد. اگر به دنبال هتلی با سرو غذا‌های ایرانی و ملل با شیوه‌ای خاص و با طعمی دلپذیر هستید پیشنهاد می‌کنیم رستوران هتل لیلیوم را از دست ندهید. صرف وعده صبحانه نیز اگر به همراه رزرو هتل باشد برایتان رایگان است و می‌توانید صبحانه‌های گرم و سرد این هتل را با کیفیت عالی امتحان کنید. کافی‌شاپ این هتل با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای بسیار خوشمزه میزبان شما برای عصرانه‌ای دلپذیر در جزیره زیبای کیش است. این هتل در بین هتل های کیش چهار ستاره است و امکانات عالی و خدمات منحصر به فردی را برای مسافران ارائه می‌دهد. از امکانات واحدهای اقامتی هتل لیلیوم کیش می‌توان به تلویزیون، مبلمان، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و دستگاه چای ساز اشاره کرد که نیازهای شما را در طول مسافرتان به کیش برطرف می‌کند.

هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

هتل پالاس کیش

در بین هتل های نزدیک به مرکز شهر کیش خالی از لطف نیست که هتل پالاس کیش را معرفی کنیم. این هتل یکی از هتل های تازه تاسیس در جزیره کیش بوده و در سال 1400 افتتاح شده است. این هتل نیز جزوه بهترین هتل های جزیره است که امکانات و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد این هتل فاصله بسیار کمی از مرکز خرید کیش مانند پردیس، رویال مال و پانیذ دارد که در اوقات فراغت خود برای خرید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. اگر از واحدهای اقامتی هتل پالاس کیش اتاق رزرو کنید، وعده صبحانه نیز برایتان رایگان خواهد بود. از خدمات این هتل می‌توان پارکینگ، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، آسانسور، خشکشویی، نمازخانه و سیستم اعلام حریق را نام برد. وجود یک استخر در طبقه پانزدهم این هتل با ویوی بی‌نظیر میزبان شما برای تفریحات روزانه است. از امکانات واحدهای اقامتی آن می‌توان به مبلمان، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش

از بین هتل های مرکز شهر کیش حالا به هتل بین المللی کیش می‌رسیم که هتل پنج ستاره با معماری لوکس و زیبا در بهترین نقطه جزیره است. این هتل در سال 1396 ساخته شده و دارای 13 طبقه و 342 واحد اقامتی با انواع امکانات رفاهی است. اگر با ماشین شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنید، می‌توانید با اقامت در این هتل از پارکینگ آن استفاده کنید. از امکانات عمومی این هتل می‌توان اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و خشکشویی را نام برد.

برای تفریحات روزانه خود نیز می‌توانید از امکانات رفاهی آن مانند مجموعه آبی شامل استخر و سونا و خدمات ماساژ بهره مند شوید و لحظات به یادماندنی را با رفع خستگی روزانه برای خود رقم بزنید. رستوران این هتل صبحانه رایگان را به صورت سلف سرویس در اختیارتان قرار می دهد. وعده‌های غذایی روزانه شامل ناهار و شام را با غذاهای ایرانی و ملل رستوران هتل بین المللی کیش که توسط آشپزان ماهر طبخ می‌شود امتحان کنید. از کافی شاپ این مجموعه و منو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آن می‌‌توانید برای عصرانه‌ای دلچسب بهره‌مند شوید.

هتل صدف از هتل های کیش نزدیک ساحل

از دیگر هتل های کیش مرکز شهر می‌توان هتل صدف را نیز نام برد که در سال 1375 افتتاح شده و دارای دو طبقه است. از امکانات عمومی هتل صدف کیش می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل دسترسی است. همچنین خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فتوکپی، خدمات اینترنتی مانند فکس، پذیرش 24 ساعته و همچنین خودروی بدون راننده از دیگر امکانات این هتل هستند.

در این هتل 55 واحد اقامتی وجود دارد که تمامی آن‌ها دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، سیستم اطفا حریق، لوازم بهداشتی و حتی چای ساز هستند. قیمت غذا در هتل های کیش متفاوت است اما برای صرف وعده‌های غذایی خود می‌توانید به رستوران این هتل مراجعه کنید و از غذاهای ایرانی آن لذت ببرید. همچنین کافی شاپ به این هتل نوشیدنی‌ها و دسرهای خوش طعمی را برای عصرانه شما در نظر گرفته است که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید.

هتل گامبرون از هتل های کیش سه ستاره

بعد از معرفی هتل های 5 ستاره و 4 ستاره می‌رسیم به هتل 3 ستاره گامبرون که در بین هتل های مرکز شهر کیش است. این هتل در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌رود. این ساختمان دارای 14 طبقه و 10 واحد اقامتی است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، آرایشگاه، پارکینگ، نمازخانه، لابی و کرایه اتومبیل را نام برد. برای استراحت و وقت گذرانی می‌توانید از فضای سبز این هتل برای قدم زدن عصرگاهی و لذت بردن از هوای جزیره استفاده کنید.

هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

برای تفریحات فرزندانتان نیز پارک کودکی در این هتل طراحی شده است که کودکان می‌توانند در آن بازی کنند. وجود سالن بیلیارد نیز تفریحات روزانه شما را به یاد ماندنی خواهد کرد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت رویال دو خوابه 4 نفره و اتاق چهار تخته را نام برد که همگی دارای امکاناتی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، سه شوار، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... هستند. اما از هر چه صحبت کنیم صحبت درباره وعده‌های غذایی در اقامتگاه از هر چیزی مهمتر است. این هتل دارای رستورانی با آشپزان کاملاً حرفه‌ای است که غذاهای با کیفیت و خوش طعمی را با مواد اولیه تازه طبخ می‌کنند. کافی شاپ هتل گامبرون کیش نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را که شامل قهوه و چای است با فضای آرام و دل انگیز برای مسافران هتل آماده می‌کند.

در انتها

جزیره کیش به دلیل وسعت زیادی که دارد و همچنین آمار زیادی که از مسافران به خود اختصاص داده است، اقامتگاه‌های زیادی نیز در خود جای داده که اکثر آن‌ها نزدیک به مرکز شهر هستند. ما در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های مرکز شهر کیش مانند هتل آرامیس پلاس، هتل لیلیوم، هتل صدف و گامبرون را معرفی کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های فولبرد کیش به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

هتل‌های مرکز شهر کیش و نزدیک به کلوپ‌های تفریحی جزیره

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]