اسپانیا یا اتریش؟ کدام کشور برای کار بهتر است؟

اسپانیا یا اتریش؟ کدام کشور برای کار بهتر است؟

چکیده : اگر شما هم برای انتخاب اسپانیا یا اتریش برای مهاجرت کاری با تردید روبرو هستید، نگران نباشید. ما در این مطلب به بررسی کار و زندگی در این دو کشور از زوایای گوناگون پرداخته‌ایم. پس از مطالعه این مطلب به راحتی می‌توانید بهترین تصمیم را برای کار در اسپانیا یا اتریش بگیرید.

اسپانیا یا اتریش؟ کدام کشور برای کار بهتر است؟

اگر شما هم برای انتخاب اسپانیا یا اتریش برای مهاجرت کاری با تردید روبرو هستید، نگران نباشید. ما در این مطلب به بررسی کار و زندگی در این دو کشور از زوایای گوناگون پرداخته‌ایم. پس از مطالعه این مطلب به راحتی می‌توانید بهترین تصمیم را برای کار در اسپانیا یا اتریش بگیرید.

در کدام کشور کار پیدا می‌کنم؟ اسپانیا یا اتریش؟

اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که مهاجران بین‌المللی باید به آن توجه کنند، پیدا کردن پیشنهاد شغلی در کشور مقصد است. برای این کار باید نگاهی به آمار نرخ بیکاری در آن کشور انداخت. تحقیقات در دو کشور اسپانیا و اتریش نشان داده است که نرخ بیکاری در کشور اتریش کمتر است.

اتریش وضعیت کاری بهتری از اسپانیا دارد. از سال 2013 به این طرف نرخ بیکاری در اتریش کاهش چشم‌گیری داشته است. به همین دلیل معمولاً مهاجران، کشور اتریش را برای ادامه فعالیت شغلی خود انتخاب می‌کنند زیرا فرصت‌های شغلی بیشتری در این کشور وجود دارد. شانس متقاضیان برای دریافت جاب آفر مناسب و اخذ ویزای کاری در اتریش بیشتر از اسپانیا است.

البته این بدان معنی نیست که در کشور اسپانیا نمی‌توان شغل مناسبی پیدا کرد بلکه شرایط کاری در این کشور کمی دشوارتر است. نرخ بیکاری در اسپانیا بالا بوده و فرصت‌های شغلی زیادی در آن وجود ندارد. اما اگر به توانایی و مهارت شغلی خود ایمان دارید، اسپانیا هم می‌تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت از طریق خود حمایتی را دارید ما به شما اسپانیا را پیشنهاد می‌کنیم. در این روش مهاجرتی، متقاضی تمکن مالی خوبی برای اقامت در کشور مقصد دارد. روند دریافت ویزای خود حمایتی در اسپانیا کوتاه‌تر از اتریش است.

برای مهاجرت کاری به اتریش از طریق خود حمایتی باید یک تا دو سال کارهای مهاجر خود را پیگیری کنید تا به نتیجه برسد اما در کشور اسپانیا با 8 الی 9 ماه زمان می‌توانید به روش خود حمایتی ویزا دریافت کنید. پس اگر شرایط و تمکن مالی خوبی دارید به اسپانیا مهاجرت کنید. در ادامه به بررسی زوایای مختلف کار و زندگی در این دو کشور می‌پردازیم.

کدام کشور امن‌تر است؟ اسپانیا یا اتریش؟

اگر می‌خواهید به کشور دیگری مهاجرت کنید باید امنیت آن را بررسی کنید. هر چه قوانین و مقررات با سخت‌گیری بیشتری اجرا شود، میزان جرم جنایت در کشور کمتر خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید در صورت مهاجرت کاری به کشورپ دیگر می‌توانید خانواده را نیز با خود ببرید. در صورتی که کشوری امن نباشد، سلامت همسر و فرزندان شما به خطر می‌افتد.

آمارها نشان می‌دهد که هر دو کشور اسپانیا و اتریش امن هستند و شما زندگی خوبی در آن‌ها خواهید داشت. اما اگر قصد سرمایه‌گذاری در یکی از این دو کشور را دارید، اتریش انتخاب مناسب‌تری است. امنیت در این کشور کمی بیشتر از اسپانیا است.

اسپانیا یا اتریش؟ کدام کشور برای کار بهتر است؟

زندگی در کدام کشور هزینه کمتری دارد؟ اسپانیا یا اتریش؟

پس از مهاجرت کاری به اسپانیا یا اتریش باید هزینه‌های زندگی در این کشورها را پرداخت کنید. پس قبل از اقدام برای مهاجرت به کشورهای دیگر باید درآمد شغلی و هزینه‌های زندگی در کشور مقصد را بررسی کنید. این هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی سطح کیفی زندگی دارد.

هزینه‌های زندگی در هر کشوری می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زندگی افراد بگذارد. در مقایسه هزینه زندگی در اسپانیا و اتریش باید گفت که برای زندگی در اسپانیا هزینه کمتری از اتریش پرداخت خواهید کرد. در ادامه چند هزینه روزانه این دو کشور را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم:

  • هزینه رستوران در اتریش 21 درصد بیشتر از اسپانیا است.
  • برای خرید مواد غذایی در اتریش باید 30 درضد بیشتر از اسپانیا پرداخت کنید.
  • قیمت نهایی محصولات در اتریش 24 درصد بیشتر از اسپانیا است.

کدام کشور مالیات کمتری می‌گیرد؟ اسپانیا یا اتریش؟

یکی از پارامترهایی که بر روی هزینه‌های زندگی در یک کشور تأثیر می‌گذارد، مالیات بر ارزش افزوده است. از آنجایی که هم اتریش و هم اسپانیا عضو اتحادیه اروپا هستند، نرخ مالیات در آن‌ها یکسان است. در این کشورها باید 21 درصد مالیات بر ارزش افزوده بپردازید.

با این وجود اسپانیا بر روی اقلام زیر تحقیق 10 درصدی مالیات را در نظر گرفته است:

  • مواد غذایی ضروری
  • قبض آب
  • خدمات دارویی و پزشکی
  • سیستم حمل‌ونقل داخلی و خارجی
  • تصفیه آب
  • مدیریت پسماند
  • خرید لوازم کشاورزی
  • هزینه‌های تعمیرات و نوسازی

با توجه به مطالب فوق بسیاری از شاغلین، اسپانیا را برای مهاجرت کاری انتخاب می‌کنند.

اجاره و خرید خانه در کدام کشور ارزان‌تر است؟ اسپانیا یا اتریش؟

برای اقامت در کشور دیگر ناگزیر هستیم که مکانی را برای سکونت اجاره کرده یا بخریم. پس باید هزینه اجاره یا خرید مسکن را قبل از مهاجرت بررسی کنیم. در مقایسه دو کشور اسپانیا و اتریش باید بگوییم که در کشور اسپانیا اجاره خانه یا قیمت خرید آن نسبت به اتریش کمتر است.

با هزینه‌ای که برای خرید یک آپارتمان در اتریش می‌پردازید می‌توانید در اسپانیا یک سوئیت آپارتمان رو به دریا را بخرید. این کار تنها با 200 الی 300 هزار یورو امکان‌پذیر است. به طور کلی برای خرید آپارتمان در شهرهای کشور اتریش باید برای هر متر مربع 5000 یورو بپردازید،

این خانه در اسپانیا تنها 3000 یورو قیمت دارد. البته خرید خانه در حومه شهر نیز برای مهاجران مناسب است. در اتریش قیمت هر متر مربع از خانه‌های خارج از شهر 3800 یورو و در اسپانیا 2000 یورو است. شما باید با توجه شرایط مالی خود و درآمدی که به دست می‌آورید کشور مناسبی را برای مهاجرت انتخاب کنید.

انتخاب کشور مناسب برای کار با رویال مهاجرت

اگر با مطالعه این مطلب باز هم نمی‌توانید بین اسپانیا و اتریش مقصد مناسبی را برای مهاجرت کاری انتخاب کنید بهتر است با وکلای حقوقی یک مؤسسه مهاجرتی مشورت کنید. در رویال مهاجرت تمامی شرایط کاری و مالی شما بررسی شده و سپس بهترین کشور برای ادامه کار به شما معرفی می‌شود.

رویال مهاجرت از برترین مشاوران حقوقی کمک گرفته تا به مهاجران برای رسیدن به آرزویشان کمک کند. این مؤسسه تا کنون هزاران نیروی کار را به کشورهای دیگر اعزام کرده است. رویال مهاجرت به تمام قوانین کار در کشورهای اتریش یا اسپانیا واقف است و راهنمای خوبی برای شماست.

اسپانیا یا اتریش؟ کدام کشور برای کار بهتر است؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]