۹ مورد از وسایل ضروری پیک نیک و طبیعت‌گردی (2)

۹ مورد از وسایل ضروری پیک نیک و طبیعت‌گردی (2)

کیف و کوله‌پشتی
مهم‌ترین لوازم سفر است؛ از کوله‌پشتی‌های کوه گرفته تا کوله‌های پیک‌نیک و قهوه‌خوری. شما می‌توانید بر حسب طول مدت سفری که انجام می‌دهید، کوله‌هایی با سایزها و کیفیت‌های مختلف تهیه کنید. کوله‌های مختلف پیک‌نیک نیز اغلب بیشتر ظرف و لوازم یک سفر کوتاه را در خود دارند و یا جایی برای آنها تعبیه کرده‌اند.
این کوله‌ها می‌تواند برای کسانی که به سفرهای کوتاه و طبیعت‌گردی نیز علاقه‌مند هستند، هدیه‌ی مناسبی باشد.
پاور بانک (باتری اکسترنال)
احتمالاً از آن دسته آدم‌هایی هستید که همیشه گوشی بدون شارژ با خود حمل می‌کنید! خوب اگر به گوشی هوشمند خود نیز عادت دارید و همیشه در حال استفاده از آن هستید امیدوار نباشید که حتی در یک روز از سفر کوتاه طبیعت‌گردی نیز پاسخگوی نیاز شما باشد!
یک باتری اکسترنال در یک سفر کوتاه پاسخگوی نیاز چند کاربر و در یک سفر چند روزه، پاسخگوی نیاز خودتان خواهد بود. این باتری‌ها ظرفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند و برای استفاده در مواقع اضطراری نیز به لامپ‌های LED مجهز هستند.
دوربین دو چشمی
شاید در پیک‌نیک‌های کوتاه خانوادگی دوربین دو چشمی چندان به کار شما نیاید اما وقتی به قصد گردشگری و طبیعت‌گردی به دل کوه و دشت می‌زنید برای شناخت محیط و لذت‌بردن از طبیعت به یکی از آنها نیاز خواهید داشت. این دوربین‌ها کیفیت‌های مختلف با قدرت‌های دید متفاوت دارند اما شما بکوشید که بتوانید یک مورد متناسب با نیازتان پیدا کنید.
لباس و کفش مناسب
به فکر گرمی و سردی هوا باشید و به این فکر کنید که در چنین سفرهای کوتاهی بیشتر در حال پیاده‌روی هستید و به پوشاکی نیاز داید که نه تنها آزارتان ندهد، بلکه کمتر شما را خسته کند.
لباس‌های گرم کم حجم و کفش‌های کوه و اسپرتِ سبک و مقاوم انتخاب‌های مناسبی خواهند بود. معمولا این وسایل به جز در مواقع گردشگری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، پس با خیال راحت یک مورد با کیفیت و کاربردی آن را تنها برای سفرهای خاص تهیه کنید.


منبع:http://blog.bamilo.com/
۹ مورد از وسایل ضروری پیک نیک و طبیعت‌گردی (2)
۹ مورد از وسایل ضروری پیک نیک و طبیعت‌گردی (2)
۹ مورد از وسایل ضروری پیک نیک و طبیعت‌گردی (2)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]