در مالزی از دین و سیاست صحبت نکنید

در مالزی از دین و سیاست صحبت نکنید

مالزی یکی از کشورهای اسلامی جهان می باشد که مردم آن پیرو دین اسلام هستند. می توان ادعا کرد که در حدود 80 درصد مردم این کشور مسلمان هستند، از همین رو آن ها دین را مسئله ای پر اهمیت می دانند و بدان پایبند می باشند. افزون بر دین، سیاست هم موضوعی کلیدی می باشد که در مالزی بسیار حساس است و اغلب مردم به این امور واقف بوده و در آن سر رشته دارند. اما با وجود تمامی این مسائل باید در نظر داشته باشید که در کشور مالزی از دین و سیاست صحبت نکنید زیرا مردمان آن اصلا اجازه نمی دهند که کسی بخواهد در این مسائل ورود کند و یا حتی اظهار نظر کند.

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، بخش قابل توجهی از مردم مقید به دین اسلام هستند، اما بخش دیگر از دین های گوناگونی پیروی می کنند، به همین دلیل صحبت کردن پیرامون دین چالش های بزرگی را میان افراد به وجود می آورد. جمعیت قابل توجهی از مردم مالزی مهاجر هستند؛ بدین معنا که افرادی با دین و مذهب های گوناگون هم اکنون در اقصی نقاط مالزی سکونت دارند که بر روی اعتقادات خود حساس هستند، پس سعی کنید در سفری که با تور مالزی به این کشور دارید، در رابطه با این مسائل صحبتی انجام ندهید تا دچار مشکل نشوید.

در مالزی از دین و سیاست صحبت نکنید

به طور کلی مالزی همچون تایلند دارای قوانین سختی است که شاید شما فکرش را هم نکنید، از همین رو گردشگران تور لحظه آخری مالزی هم از این موضوع آزرده خاطر هستند؛ بهترین کاری که توریست ها می توانند انجام دهند این است که پیش از سفر به هر کشور و مقصدی از قوانین و آداب و رسوم آن اطلاع پیدا کنند و مطالعاتی پیرامون آن داشته باشند. همچنین اگر می خواهید به مقصدی توریستی سفر کنید که در آن آزادیِ عمل بیشتری داشته باشید، تور ارزان مالزی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

در مالزی از دین و سیاست صحبت نکنید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]